برنامه غذایی برای زگیل تناسلی

بیماری زگیل تناسلی یک بیماری عفونی است که عامل اصلی به وجود آورنده ی آن نوعی ویروس DNA دار با نام HPV یا پاپیلومای انسانی می‌باشد. این سوال زیاد از ما پرسیده میشه که آیا ویروس عامل زگیل تناسلی (اچ پی وی HPV) تا آخر عمر در بدن می ماند؟ پاسخ کلیک نمایید.

این نکات تغذیه ای ممکن است به پیشگیری و درمان زگیل تناسلی از طریق تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند:

  • سعی کنید در مصرف مواد غذایی حساسیت زا مانند لبنیات (شیر ، پنیر و بستنی) ، گندم (گلوتن) ، سویا ، ذرت ، مواد نگهدارنده و مواد افزودنی شیمیایی زیاده روی نکنید.
  • غذاهای حاوی ویتامین B و کلسیم بالا مانند بادام ، لوبیا ، غلات سبوس دار (در صورت عدم حساسیت) ، سبزیجات برگ تیره (مانند اسفناج و کلم) و سبزیجات دریایی میل کنید.
  • غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ، از جمله میوه (مانند زغال اخته ، گیلاس و گوجه فرنگی) و سبزیجات (مانند فلفل دلمه ای و کدو) بخورید.
  • مصرف غذاهای تصفیه شده مانند نان های سفید ، پاستا و شکر را کاهش داده یا حذف نمایید.
  • گوشت قرمز کمتری و گوشت بدون چربی بیشتر ، ماهی آب سرد ، توفو (سویا ، در صورت عدم حساسیت) و یا لوبیا برای پروتئین میل کنید.
  • از روغن های پخت و پز سالم مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل استفاده کنید.
  • اسیدهای چرب ترانس موجود در کالاهای پخته شده تجاری مانند کلوچه ، کراکر ، کیک ، سیب زمینی سرخ کرده ، پیاز ، دونات ، غذاهای فرآوری شده و مارگارین را کاهش داده یا حذف نمایید.
  • کافئین ، الکل ، غذاهای تصفیه شده و قند اجتناب کنید
  •  مواد محرک ، الکل و دخانیات خودداری کنید.

برای مشاهده مقاله کامل در ارتباط با تقویت سیستم ایمنی بدن جهت درمان زگیل تناسلی کلیک نمایید.

کمبود های بدن (قانون بشکه یا لیبیگ یا Liebig’s law) را رفع نمایید:

 قانون بشکه چیه؟

این قانون تو افرادی که میخان سیستم ایمنی بدنشون قوی شه صدق میکنه. این جمله رو هم از قدیم میدونیم هر فرد از نظر جسمی قوی تر باشه کمتر در مقابل عوامل بیماریزا کم میاره و آلوده نمیشه. اون بشکه در تصویر زیر رو فرض کنید یه انسانه. اگر بشکه بخاد کامل پر آب باشه همه تخته ها باید در بزرگترین سایز باشه. اگه یکی کوچکتر باشه حداکثر ظرفیت پر نمیشه. حالا تو بدن انسان هم همینه.

اگه هر تخته رو به طور ساده یک عنصر ضروری مثل ویتامین دی یا روی بدونید. اگر بدن شما از چند نقطه فرضا یک یا چند عنصر کمبود داشته باشه نمیتونه به اون حداکثر سطج کمال برسه. بنابراین بیماران عزیز سفارش میکنم که فقط یک بعدی به سیستم ایمنی فکر نکنید اول موانع رو رفع کنید بعد دنبال راهکارهایی باشید که سیستم ایمنی رو تقویت میکنه و این دو مکمل هم دیگرند. بنابراین در کنار تقویت سیستم ایمنی با عوامل تحریک کننده مانند ماشمیکس، با تغذیه مناسب یا مصرف قرص ها یا مکمل های غذایی مولتی ویتامین و عناصر ریزمغذی محدودیت های تقویت سیستم ایمنی بدن را رفع کنید. دکتر ولی اله مهدیزاده، متخصص تولید قارچ های خوراکی و دارویی

https://drmahdizadeh.com/wp-content/uploads/2020/04/photo_2020-04-02_16-00-26.jpg

اگه تغذیه درست نباشه، برای اینکه قانون بشکه رو پیاده کنیم باید از مکمل ها استفاده کنیم:

  • قرص یا شربت ایمونس: حاوی عناصر ضروری برای بدن
  • روزانه یک مولتی ویتامین: حاوی ویتامین های آنتی اکسیدانی A ، C ، E ، ویتامین های بی کمپلکس و مواد معدنی مانند منیزیم ، کلسیم ، روی و سلنیوم.
  • اسیدهای چرب امگا 3 : مانند روغن ماهی برای تقویت ایمنی بدن. ماهی های آب سرد مانند ماهی قزل آلا یا حلیب منبع خوبی هستند. اسیدهای چرب امگا 3 می توانند خاصیت رقیق کننده خون داشته باشند .
  • مکمل پروبیوتیک: برای حفظ سلامت دستگاه گوارش و ایمنی بدن. افراد دارای سیستم ایمنی به شدت تضعیف شده باید قبل از مصرف پروبیوتیک با پزشکان خود صحبت کنند.

از مکمل های دارویی قارچی و گیاهی استفاده کنید:

  • قارچ های دارویی مانند ماشمیکس، شیتاکه و گانودرما : برای فعالیت ضد ویروسی و ایمنی. همچنین ممکن است یک تنتور از این عصاره قارچ تهیه کنید. قارچ می تواند فشار خون را کاهش داده و لخته شدن خون را کند کند. به همین ترتیب ، ممکن است اثر داروهای فشار خون و رقیق شدن خون را افزایش دهد. با پزشک خود صحبت کنید.

جهت مشاهده و خرید انواع قارچ های دارویی از جمله گانودرما ، شیتاکه ، ماشمیکس و گنو میکس به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.

  • چای سبز (Camellia sinensis). برای اثرات آنتی اکسیدانی از محصولات بدون کافئین استفاده کنید. همچنین ممکن است چای را از برگ این گیاه تهیه کنید. پمادهای ساخته شده از عصاره چای سبز برای زگیل های تناسلی و مقعد مؤثر است.
  • گیاهان دارویی با توجه به طبع بدن

تقویت سیستم  ایمنی با برنامه غذایی صحیح

سیستم ایمنی به طور گسترده ای به عملکردهای درون بدن بستگی دارد. پس باید بدن خود را با غذا تقویت کنید. کمبود مواد مغذی در بدن از جمله زینک ، سلنیوم ، مس ، آهن ، فولیک اسید ، ویتامین های آ، ب6، ث و ای نیز می تواند عاملی برای تضعیف سیستم ایمنی باشد. در نتیجه باید با مکمل ها، مولتی ویتامین ها و رژیم غذایی مغذی روزانه، سیستم ایمنی خود را تقویت کنید.

ماهی آزاد، عصاره سبزیجات،دانه گندم، مغز بادام ، سیب، کلم بروکلی اسفناج، سیب زمینی ، عدس قرمز،، گیاه و میوه قره قاط به عنوان غذایی هایی که غنی از مواد غذایی و ضد بیماری هستند باید در رژیم غذایی قرار گیرند.

بیش از 70 درصد سیستم ایمنی بدن به دستگاه گوارشی بستگی دارد . دستگاه گوارشی منبع تولید باکتریهای مفید در روده است که می تواند با بیماریهای مختلفی مبارزه کنند. رژیم غذایی باید با مواد مغذی باارزش و سرشار از فیبر غنی شده باشد و نباید در مصرف مواد غذایی فرآوری شده، چربی ها و قندها یاده روی کرد. رژیم غذایی نامناسب موجب تشدید بیماری می شود و در مقابل تغذیه خوب و مناسب ، مانند سد دفاعی در برابر میکروب ها عمل می کند.

 تغذیه مناسب

تقویت سیستم ایمنی بدن با مکمل ها و مواد گیاهی

داروهای گیاهی نیز در عملکرد سیستم ایمنی موثر هستند و در نتیجه بدن را در برابر بیماری ها و عفونت ها محفوظ می دارند،بنابراین از مواد و مکمل های گیاهی استفاده کنید که پادتن بدن شما را افزایش دهد.

چه میزان غذا می خورید؟

پرخوری یا کم خوری مداوم می تواند بر چگونگی واکنش سیستم ایمنی بدن به عوامل مهاجم تاثیرگذار باشد. اگر از رژیم غذایی متعادلی برخوردار نیستید، بهتر است دستیابی به این هدف را مد نظر قرار دهید.

میزان چربی مصرفی شما چقدر است؟

مصرف مقادیر زیاد چربی (به ویژه چربی های اشباع شده و اسیدهای چرب امگا-6) می تواند به روده آسیب وارد کند و سیستم ایمنی بدن را در معرض خطر قرار دهد. از سوی دیگر، مصرف متعادل چربی های سالم مانند روغن زیتون، مغزهای خوراکی، و آوکادو می تواند منبع خوبی از ویتامین E را تامین کند که در به حداقل رساندن خطر ابتلا به آنفلوانزا و عفونت های تنفسی موثر است.

زیاد قند مصرف می کنید؟

قندهای افزوده شده و رژیم های غذایی با گلیسمیک بالا می توانند کاهش عملکرد گلبول های سفید خون را موجب شده و به شکل گیری التهاب، و آسیب سیستم ایمنی منجر شود.

به اندازه کافی پروتئین مصرف می کنید؟

کمبود پروتئین و یا فقر آهن و روی می تواند ایمنی کلی بدن را کاهش دهد.

به اندازه کافی میوه و سبزیجات مصرف می کنید؟

برای تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای سیستم ایمنی بدن باید به میزان کافی میوه و سبزیجات مصرف کنید. از جمله مواد مغذی مورد نیاز می توان به آهن، روی، منیزیم، منگنز، سلنیم، مس، اسید فولیک و ویتامین های A، C، D، E، B6، و B12 اشاره کرد.

به خاطر داشته باشید که یک رژیم غذایی متعادل و سالم بهترین گزینه برای تقویت و پشتیبانی از سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری محسوب می شود.


برای رفع زگیل تناسلی چی نخورم و چیکار نکنم؟

  • سعی کنید غذاهای آلرژی زا که باعث عود زیاد می شوند را کمتر مصرف کنید. غذاهایی مانند برخی از لبنیات ها ( شیر، پنیر و بستنی)، گندم ( گلوتن)، سویا، ذرت، مواد دارای مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی مانند رب، سس و … (نکته: ماست پروبیوتیکه و مصرف آن منعی ندارد. نکته مهمتر: قطع کامل لبنیات کاملا اشتباهه. لذا فقط در مصرف زیاده روی نکنید. به نکات بالا راجع به قانون بشکه و یا وجود کمبود در بدن مراجعه نمایید.)
  • اجتناب از خوردن غذاهای  تصفیه شده، مثل نان سفید، پاستا و شکر.
  • حذف و یا کمتر خوردن گوشت قرمز
  • کاهش یا حذف اسیدهای چرب موجود در محصولات تجاری پخته، مانند کوکی ها، کراکر، کیک، سیب زمینی سرخ کرده، پیاز حلقه ای، دونات ها، غذاهای فرآوری شده، و مارگارین.
  • حذف کافئین، تنباکو، الکل، غذاهای تصفیه شده، شکر و دیگر محرک ها

برای رفع زگیل تناسلی hpv چی بخورم و چیکار کنم؟

  • غذاهای مملو از ویتامین B  و کلسیم، مانند بادام، لوبیا، غلات سبوس دار (در صورت عدم حساسیت)، سبزیجات تیره (مانند اسفناج و کلم پیچ)، و سبزیجات دریایی (جلبک).
  • خوردن غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها، از جمله میوه (مانند زغال اخته، گیلاس، گوجه فرنگی و)  و سبزیجات (مانند کدو و فلفل  دلمه ای)
  • خوردن ماهی های آب سرد مانند: لوزی‌ماهی یا هلیبوت، سالمون، ساردین، ماهی آزاد، قزل آلا، شاه ماهی و …)
  • خوردن گوشت های  بدون چربی و یا لوبیا که حاوی  پروتئین است.
  • استفاده از روغن های سالم در پخت و پز مانند روغن زیتون، روغن نارگیل
  • ۵ روز در هفته ورزش

رفع کمبودهای تغذیه ای با استفاده از مولتی ویتامین ها

  • مصرف روزانه مولتی ویتامین های آنتی اکسیدانی حاوی : ویتامین های A، C، E، ویتامین B کمپلکس و مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم، روی، و سلنیوم.
  • استفاده از اسیدهای چرب امگا ۳ که دارای اثر رقیق کننده خون هست ، ویا زیر نظر پزشک مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و کومادین ( aspirin و Coumadin )
  • استفاده از مکمل پروبیوتیک (حاوی لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس)، ۵ تا ده بیلیون CFU در روز برای حفظ سلامتی دستگاه گوارش و ایمنی بدن.
  • استفاده از عصاره دانه گریپ فروت ۵ تا ۱۰ قطره ترکیب با آب یا نوشیدنی های دلخواه و یا استفاده از کپسول ۱۰۰ میلی گرم ۳ بار در روز، ضد قارچ، ضد ویروس و محافظ برای ایمنی. (گریپ فروت ممکن است با انواع مواد داروها تداخل داشته باشد لذا مصرف آن حتما زیر نظر پزشک باشد).

چنتا سوال از گوگل


چه غذاهایی HPV را از بین می برد؟

حبوبات و لبنیات: غذاهای غنی از اسیدفولیک و ویتامین B12 مانند حبوبات ، مرغ ، زرده تخم مرغ ، میوه ها و سبزیجات تازه و محصولات لبنی می توانند سطح فولات را افزایش دهند و عفونت HPV را کاهش دهند بنابراین خطر سرطان دهانه رحم را کاهش می دهد.

چه گیاهانی HPV را از بین می برند؟

گون یک داروی گیاهی چینی است که به ویژه در مبارزه با HPV موثر است زیرا ژن p-53 را فعال می کند. سپس این امر باعث تولید اینترلوکین -2 می شود ، ماده شیمیایی که دارای توانایی ضد ویروسی و آنتی اکسیدانی قوی است. گون از راه خوراکی یا صورت کپسول مصرف می شود.

اگر HPV داشته باشم چه بخورم؟

رژیم غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها ، کاروتنوئیدها ، فلاونوئیدها و فولات – که همگی در میوه ها و سبزیجات یافت می شوند – می تواند به بدن در مقابله با HPV کمک کند و همچنین از تبدیل سلول های دهانه رحم به ضایعات سرطانی از عفونت HPV جلوگیری کند.

آیا زردچوبه می تواند HPV را از بین ببرد؟

خلاصه: مشخص شده است که کورکومین ، یک آنتی اکسیدان موجود در زردچوبه ادویه کاری ، فعالیت ویروس HPV را که باعث سرطان های دهان و دهانه رحم می شود ، کند یا محدود می کند.

چه ویتامین هایی به پاکسازی HPV کمک می کنند؟

روزانه یک ویتامین B کمپلکس با فولات کافی (400 میکروگرم) و B12 (800 تا 1000 میکروگرم) مصرف کنید.
یک مولتی ویتامین با مقدار زیادی ویتامین A ، C و E مصرف کنید.
سطح ویتامین D خود را بررسی کنید.

آیا ویتامین D به HPV کمک می کند؟

مطالعه اخیر نشان می دهد که مکمل ویتامین D ممکن است در برابر HPV  محافظت کند.

آیا اسید فولیک به پاکسازی HPV کمک می کند؟

فولات یک ویتامین B است که در سبزیجات برگ سبز تیره یافت می شود و ثابت شده است که به بدن کمک می کند تا از HPV خلاص شود.

آیا B12 به HPV کمک می کند؟

فولات و ویتامین B12 ممکن است نقشی اساسی در کاهش خطر مرتبط با متیلاسیون HPV 16 در ایجاد شماره های بالاتر CIN داشته باشند.

آیا روغن درخت چای ویروس HPV را از بین می برد؟

روغن درخت چای به دلیل داشتن بوی قوی و خاصیت ضد میکروبی بسیار مشهور است. روغن درخت چای که اغلب در طب جایگزین استفاده می شود قدرت از بین بردن باکتری ها و ویروس ها را دارد. روغن درخت چای ممکن است یک درمان موثر برای زگیل باشد ، که بیش از 100 سویه مختلف ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می کند.

آیا قهوه برای HPV مضر است؟

در حالی که بزرگترین عوامل خطر در ایجاد سرطان دهان و گلو استفاده از الکل ، مصرف دخانیات و عفونت با HPV (ویروس پاپیلومای انسانی) است ، به نظر می رسد نوشیدن قهوه مضر نیست.

آیا پروبیوتیک ها می توانند به پاکسازی HPV کمک کنند؟

در استفاده کنندگان پروبیوتیک شانس پاک شدن ناهنجاری های سیتولوژیک دو برابر بیشتر بود (60 در مقابل 31٪ ، P = 0.05). HPV در 19٪ از بیماران کنترل در مقابل 29٪ از  پروبیوتیک خورها پاک شد (41/0 = P). این مطالعه  نشان می دهد که پروبیوتیک مورد مطالعه پاکسازی ناهنجاری های سیتولوژی مرتبط با HPV را افزایش می دهد.




در اینجا به معرفی ۵ مواد غذایی می‌پردازیم که خوردن و مصرف آن‌ها می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کرده و شمارا برای بیماری احتمالی جدید آماده می‌کند.

ماست: در ماست و فراورده‌های آن، باکتری‌های مفیدی به تعداد زیاد وجود دارند که به پروبیوتیک ها (probiotics) مشهور هستند و برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند. ایلین مگی (Elaine Magee) متخصص تغذیه در این رابطه می‌گوید: «برخی از خصوصیات پروبیوتیک ها می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن و ترفیع گوارش سالم کمک کند.» برای نمونه می‌توان گفت که برخی مطالعات نشان داده‌اند که مصرف ماست می‌تواند به بهبود بیماری‌های ایمنی بدن همچون بیماری التهابی روده کمک کند.

قارچ‌ها: پاول استامت (Paul Stamets) از قارچ شناسان مطرح به توضیحات لازم در رابطه با قارچ‌ها و اینکه آن‌ها منابع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند، پرداخته و یادآور شده که قارچ‌ها از خواص ضدالتهابی برخوردار هستند. سلول‌هایی که در قارچ‌ها رشد می‌کنند به میسلیوم (mycelium) مشهور بوده و دارای خواص منحصربه‌فرد تقویت‌شده علیه باکتری‌ها و ویروس‌ها هستند. پژوهش‌هایی که در دانشگاه فلوریدای ایالات‌متحده آمریکا انجام‌شده، نشان می‌دهند، افرادی که هرروز قارچ مصرف می‌کنند، سیستم ایمنی بدنشان به‌طور قابل‌توجهی تقویت می‌شود. سو پرسیوال (Sue Percival) پژوهشگر ارشد این دانشگاه در این رابطه گفت: «ما می‌توانیم با استفاده از مصرف قارچ سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بالا ببریم اما در کنار آن همچنین می‌توانیم التهاب را در این سیستم کاهش دهیم.»

همچنین بخوانید : خواص قارچ های دارویی

سوپ مرغ: یکی از گزینه‌های بسیار خوبی که برای بیمار پیشنهاد می‌شود سوپ است که در میان سوپ‌ها، سوپ مرغ برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. در حالتی که سیستم ایمنی بدن ضعیف شده و فرد بیمار اشتهایی برای خوردن ندارد، سوپ مرغ که سرشار از مواد معدنی مفید مانند کلسیم، گوگرد و منیزیم بوده، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. آلیسا رامسی (Alissa Rumsey) سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی در این رابطه می‌گوید: «سوپ مرغ توانایی مقابله با بیماری‌ها را داشته و وجود مرغ درروند پخت این غذا ماده‌ای به نام سیستئین (cysteine) که از آمینواسیدها است را وارد غذا می‌کند که سیستم ایمنی را تقویت می‌سازد. مصرف این غذای مایعی مفید به‌صورت داغ می‌تواند مایعات بدن بیمار را جبران کرده و ترشحات گلوی بیمار را متوقف سازد.»

مغزها و آجیل‌ها: آجیل‌ها و مغزها از مفیدترین میان وعده‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. آجیل‌های برزیلی که حاوی سلنیوم (selenium) هستند یک گزینه عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شوند. بااین‌حال پزشکان به‌طورکلی مصرف متنوع همه مغزها را توصیه می‌کنند تا همه مواد مغذی به بدن رسیده و سیستم ایمنی بدن بهتر تقویت شود. کریستین کرک پاتریک (Kristin Kirkpatrick) از موسسه و کلینیک سلامتی و بهداشتی کلیولند (Cleveland) در این رابطه اظهار داشت: «ویتامین ای یک آنتی‌اکسیدان بسیار قوی محسوب می‌شود که در از بین بردن عفونت از بدن نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. قابل‌توجه است که بادام، بادام‌زمینی، فندق و تخمه آفتاب‌گردان منابع خوبی از ویتامین ای محسوب می‌شوند که برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید هستند.»

سیر: سیر نیز یکی دیگر از منابع مهم آنتی‌اکسیدان به‌حساب می‌آید که می‌توان از آن برای مقابله با میکرب‌ها استفاده کرد. سیر علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، به جذب مواد معدنی نیز کمک می‌کند. دریکی تحقیقات انجام‌شده در این رابطه مشخص می‌شود، افرادی که سیر مصرف می‌کنند کمتر سرما می‌خورند و ۷۰ درصد آن‌هایی هم که سرما می‌خوردند دوره زمانی کوتاه‌تری در بیماری را نسبت به افرادی که سیر مصرف نمی‌کرده‌اند، طی می‌کنند. دیگر پژوهش‌های انجام‌شده در رابطه با فواید سیر، نشان می‌دهند که مصرف این ماده مفید، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی را کاهش داده و اثرات مثبت و بهبودی نیز در بیماری‌های روحی – روانی را دارد.

خوراکی های مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن

مصرف غذاهای رنگارنگ

میوه ها و سبزیجات رنگارنگ سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند. این مواد مفید با رادیکال های آزاد، مولکول هایی که می توانند به سلول های بدن انسان آسیب برسانند، مبارزه می کنند.

سیب

حق با مادربزرگتان بود که می گفت هر کس در روز یک سیب بخورد دیگر نیازی به دکتر پیدا نمی کند. یکسری مواد غذایی خاص از جمله سیب، مواد مغذی مقوی، مواد معدنی و ترکیبات ارگانیک، می توانند تغییراتی اساسی در تقویت سیستم دفاعی بدن شما ایجاد کنند و آن را دربرابر بیماری های مختلف مقاوم نگه دارند.

برای تقویت سیستم دفاعی بدن تا می توانید از این دسته مواد غذایی استفاده کنید تا فصل سرما خوردگی که از راه رسید دیگر نیازی به مراجعه به دکتر نداشته باشید. مواد غذایی تقویت سیستم ایمنی بدن که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم، باعث تقویت سیستم دفاعی بدن شما شده، سلامت شما را ارتقاء داده و بدنتان را دربرابر بیماری های مختلف مقاوم خواهد کرد.

سیر,مواد غذایی تقویت بدن سیر

بیخود نبوده که سربازهای رومی عادت داشتند قبل از هر جنگ مقدار زیادی سیر بخورند. آنها عقیده داشتند که این ماده ی غذایی جرات، شجاعت و قدرت آنها را افزایش می داده است. درست است که خوردن سیر خام نیروی فرابشر به شما نمیدهد، اما به تقویت سیستم دفاعی بدنتان در مقابل بیماری های ویروسی، باکتریایی و حتی قارچی کمک میکند.

سیر حاوی آلیسین، آژوئین، و تیوسولفینات است—سه ترکیب مقوی که به بدن برای جلوگیری و مقابله با بیماری ها کمک می کند. این ترکیبات آنقدر مقوی هستند که مصرف آب سیر خام به اندازه ی نئوسفورین برای ضدعفونی کردن زخم های کوچک موثر است. تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف قارچ های دارویی اگر از آن بر روی پوست استفاده شود، حتی از کرم های موضعی مثل تیناکتین و سایر مواد ضدقارچ برای درمان پای ورزشکارن، هم مفیدتر است. تحقیقات نشان داده است که افرادی که در زمان شروع سرماخوردگی، میزان زیادی سیر مصرف کنند، زودتر بهبودی خواهند یافت.

چون حین خرد کردن حبه های سیر، آلیسین تولید می شود، از اینرو استفاده از یک سیر خرد کن، بهترین راه برای مقوی تر کردن آن است. همچنین آلیسین، آژوئین، و تیوسولفینات ترکیباتی ناپایدار هستند و با مرور زمان از بین می روند، از اینرو تا جایی که می توانید سیر را تازه به تازه مصرف کنید تا تقویت سیستم دفاعی بدنتان بالاتر رود.

هویج,تقویت سیستم دفاعی بدن

هویج

افرادی که در برنامه ی غذایی روزانه شان هویج را فراموش نمی کنند به ندرت دچار سرماخوردگی می شوند. هویج حاوی میزان زیادی بتا کاروتین است که به سیستم دفاعی بدن برای تولید سلول های کشنده ی بیماری ها، کمک می کنند. این سلول های بسیار مفید بوده و به بدن برای مقابله و کشتن میکروب ها کمک می کند.

هویج همچنین حاوی فالکارینول است، که ماده ی ضد سرطان بسیار خوبی به شمار می رود. تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف قارچ های دارویی دانشمندان اخیراً کشف کرده اند که موش هایی که با هویج خام تغذیه شده اند، یک سوم کمتر از سایر آنها به سرطان مبتلا گشته اند. پس دفعه ی بعدی که به خرید می روید، حواستان باشد که چند کیلویی هویج هم به زنبیلتان بیفزایید.

طریقه ی مصرف: برای استفاده ی کامل از مزایا و فواید هویج، تا می توانید آن را به صورت خام و تازه مصرف کنید. البته هویج پخته نیز فوایدی برای سلامتی شما دارد، اما گرما ممکن است بعضی از بتاکاروتین ها و فالکارینول های موجود در آن را از بین ببرد. مصرف تقریباً نیم فنجان هویج در روز و بیشتر سلامتی شما را افزایش ، و باعث تقویت سیستم ایمنی شما خواهد بود.

ماست

خوردن باکتریای زنده ممکن است بهترین راه سالم ماندن نباشد، اما برعکس، بدن شما برای خوب عمل کردن، نیاز به باکتری های بخصوصی دارد. لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس نمونه ای از ن باکتری های مفید لازم برای بدن است، چون باعث تولید اسید لاکتیک در روده می شود که به هضم غذا کمک میکند.

بدون اسیدوفیلوس و چند باکتری دیگر، بدن قادر به جذب برخی مواد مغذی نخواهد بود و سیستم دفاعی بدن نیز از کار خوهد افتاد. به علاوه، اسیدوفیلوس با باکتری های بیماری زایی مثل سالمونلا و شیگلا که منجر به اسهال خونی می شود، مقابله می کند.

یکی دیگر از باکتری های مفید، بیفیدوباکتریوم لاکتیس است که برای تقویت واکنش سیستم دفاعی در سنین بالا بسیار مفید است. محققان دریافته اند که افرادی که میزان بیشتری باکتری استفاده می کنند، سلول های T دفاعی و سلول های کشنده ی بیشتری در جریان خون خود خواهند داشت.

طریقه ی مصرف: ماست که حاوی میزان زیادی باکتری زنده است، منبع بسیار خوبی از اسیدوفیلوس و بیفیدوباکتریوم لاکتیس می باشد. سعی کنید هر روز مقداری ماسب—ترجیحاً کم چرب—بخورید. یک فنجان در روز به نظر کافی می رسد. هنگام خرید ماست به برچسب آن دقت کنید و اطمینان یابید که حتماً حاوی باکتری های زنده به ویژه اسیدوفیلوس باشد.

غذا به جای دارو
برای سالم ماندن و تقویت سیستم دفاعی بدن، مصرف دارو و آنتی بیوتیک را کنار بگذارید. بدن شما طوری ساخته شده است که قادر به جذب مواد دارویی موجود در مواد غذایی می باشد. اگر میخواهید سیستم دفاعی بدنتان همیشه مثل ساعت کار کند، باید میزان زیادی از سبزیجات و میوه جات در روز مصرف کنید و از غذاهای حاضری و فست فود اجتناب کنید.

برای از بین بردن سموم موجود در بدن نیز می توانید ورزش کنید. اینکار باعث می شود تا همه ی مواد مغذی مفید برای تقویت سیستم دفاعی بدن،تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف قارچ های دارویی به خوبی به کار افتند. داشتن یک برنامه ی غذایی سالم و مقوی بسیار به حفظ سلامتی و تقویت سیستم ایمنی شما کمک میکند. امید است این مقاله توانسته باشد تا حدی شما را با چند نوع از این مواد غذایی مفید آشنا کند و تقویت سیستم دفاعی بدن شما را بالا ببرد.

جادوی سیر را دست‌کم نگیرید

بوی سیر و پیاز برای بیشتر آدم‌ها غیرقابل تحمل است، اما این خوراکی‌ها که با خوردنشان همه را فراری می‌دهید، با عوامل عفونی و باکتریایی در بدن مبارزه می‌کنند و در نهایت، به افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن منجر می‌شوند. حتی بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشگران انگلیسی، افرادی که بیش از شش حبه سیر خام در طول هفته مصرف می‌کنند 30 درصد کمتر به سرطان کولورکتال (سرطانی که روده بزرگ یا رکتوم را درگیر می‌کند) و 50درصد هم کمتر به سرطان معده مبتلا می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود روزی یک حبه سیر خام بخورید تا سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود.

از غذاهای دریایی غافل نشوید

بدانید سلنیوم و اسیدهای چرب امگا3 که به وفور در ماهی و به طور کلی در غذاهای دریایی وجود دارند از مهم‌ترین ترکیب‌های مفید و موثر برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شوند. پس هفته‌ای سه مرتبه ماهی مصرف کنید.

دنبال آنتی‌اکسیدان‌ها باشید

احتمالا می‌دانید که آنتی‌اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند و با تقویت سیستم ایمنی بدن مانع از تخریب سلولی و کاهش احتمال ابتلا به انواع بیماری‌ها بویژه سرطان می‌شوند. به گفته دکتر رمضانی با مصرف خوراکی‌های حاوی آنتی‌اکسیدان می‌توانیم سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم. تقویت سیستم ایمنی بدن با مصرف قارچ های دارویی

میوه‌ها و سبزی‌های زرد، نارنجی و قرمز و مواد غذایی حاوی ویتامین‌های Cو E شامل مرکبات، فلفل‌‌دلمه‌ای،‌ میوه‌ها و سبزی‌های رنگی خام، گوجه‌فرنگی، مرکبات، چغندر، توت‌فرنگی، کیوی، نخود،‌ هویج، تخمه آفتابگردان، سیب، بادمجان، پیاز قرمز و… همگی دارای آنتی‌اکسیدان هستند. همچنین منابع غذایی‌ای که سلنیوم دارند مثل غذاهای دریایی و جگر و منابع روی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، مغزها، حبوبات، غلات سبوس‌دار و… هم آنتی‌اکسیدان دارند و با مصرف آن ها در برنامه غذایی روزانه سیستم ایمنی بدن تقویت می‌شود.

آب و چای سبز و تقویت سیستم ایمنی

نوشیدن مایعات یکی از راه‌های تقویت سیستم ایمنی بدن است زیرا می‌تواند مواد سمی را از بدن دفع و خارج کند. پس حداقل روزی هفت تا هشت لیوان آب بنوشید. همچنین مصرف روزانه دو تا سه فنجان چای سبز را در اولویت‌های برنامه غذایی روزانه‌تان قرار دهید چون هم مایعات مورد نیاز بدنتان را تامین می‌کند و هم به لحاظ داشتن ترکیبات آنتی‌اکسیدانی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و این یعنی یک تیر و دو نشان!

ورزش هم درست مثل یک‌رژیم‌غذایی سالم می‌تواند روی سیستم ایمنی موثر باشد و باعث تقویت آن شود. از طرفی داشتن تحرک و فعالیت بدنی منظم روزانه با پیشگیری از بروز اضافه وزن و چاقی، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و… را نیز پایین می‌آورد.

اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر گانودرما روی چاقی و لاغری

به عنوان مثال خوراکی‌هایی مثل تخم‌مرغ، سویا، خشکبار، میوه و سبزی، غذاهای دریایی، اسفناج، فلفل قرمز و… می‌تواند سیستم ایمنی را تقویت کند.

بویژه انواع پروبیوتیک که مصرف روزانه آنها احتمال بروز بیماری‌های روده و دستگاه گوارش را کاهش می‌دهد. مصرف فیبر سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و میوه‌ها و سبزی‌ها حاوی فیبر هستند. توصیه می‌شود روزی دو وعده میوه و سبزی بخورید و حداقل هفته‌ای دو تا سه مرتبه نان حاوی جوی دو سر در برنامه غذایی‌تان قرار دهید.



سلام دکتر
من رژیم غذایی که گرفتم رو میگم فعلا ضایعه جدید ندیدم این رژیم رو فعلا دوهفته هست اجرا کردم
ولی خوب به نظرم تاثیر داشته
خوردن صبحانه کامل بدون قند و بدون چای ,با دم نوش گیاهی مخلوط گل خطمی, اویشن ,بابونه ,گزنه و چای سبز
نهار بدون گوشت یعنی اب خورشت بخورید ولی گوشتش مخصوصا گوشت گاو رو نخورید مرغ هم میشه خورد ,مخلوط ماست و قارچ شیتاکه ,استفاده از میوه روزانه ,
یک روز درمیان خوردن قرص مولتی ویتامین b به همراه c به همراه زینک پلاس ,روز بعدی قرص مولتی ویتامین فقط بخورید با قرص رویال ژلی, بعد دو هفته یک روز استراحت دارویی بدید به بدن و هر دو هفته یک باز مولتی ویتامین b به صورت تزریق داشته باشید و هیچ مولتی ویتامینی مصرف نکنید,دمنوش هپ صبح هم شب به همراه عسل حتما خورده شود.

دکتر یه مطلبی هم داشتم میخوندم که کلی خندیدم یکی تو کانالتون گفت واکسن گارداسیل از عصاره سیره ???? اخه عصاره سیر که واکسن نمیشه واکسن گارداسیل غشای بیرونی ویروسه که تخلیه شده تا سیستم ایمنی بدن بتونه بر علیه انتی بادی بسازه و دیگه ما ویروس رو نگیریم.

دکتر یه چیز فراموش کردم بگم بذارید اینم بگید تو اون برنامه رژیم غذایی ورزش و خوردن اب به میزان زیاد در طول مدت درمان حتما باید رعایت شود به دلیل بالا بودن حجم مولتی ویتامین ها بدون ورزش و اب ممکنه سلامت کلیه و کبد و …. به خطر بیافته حتما ورزش و اب زیاد را رعایت کنید


یا پیغمبر !!! چی میگه این راجب دکتر ؟؟؟؟نژاد ؟!!! عجب داستانیه ها. بخدا همین درمان خودمون بهترین راهکار و راه حله (استفاده از قارچ شیتاکه و یکسری ویتامین، تغذیه درست و ورزش)، من بعد از چندین سال ورزش نکردن، بالاخره عزمم رو جزم کردم و از اسفند ماه پارسال ورزش رو شروع کردم و بطور مرتب ادامه میدم و آخر هر هفته کوهنوردی میکنم. طوری که همین هفته قله دماوند بودم. این بیماری باعث شد زندگیم تغییر کنه، الان با ورزش و تغذیه صحیح و نخوردن فست فود و غذاهای مضر و ورزش و تحرک دائم وضعیت جسمیم خیلی بهتر شده. ولی بخاطر وضعیت روحی خرابی که دارم (به دلیل برخی اختلافات خانوادگی و اختلافات شدید با شریک جنسی که منجر به جدایی شده) احساس میکنم که هنوز بطور کامل به این بیماری غلبه نکردم. از دوستان این گروه که فکر کنم خانوم ها و آقایون کم و سن و سال هم هستند خواهش میکنم، تمنا میکنم، التماس میکنم و عاجزانه ازتون میخوام به شریکتون کمک کنید، بهش روحیه بدید. این بیماری چیزی نیست که بخواد ما رو زمین گیر کنه، در کنار هم باشید قویتر و بهتر عمل میکنید. مقابل هم قرار بگیرید دردی دوا نمیشه که هیچ، اوضاع بدتر هم خواهد شد. آرامش اعصاب و نداشتن استرس واقعا کمک میکنه و خودتون تغییرات رو خواهید دید. برای هر 683 نفری که (بجز آقای دکتر مهدی زاده عزیز) در این گروه هستن و به این بیماری دچار هستند دعا میکنم. توکلتون به خدا باشه. به امیدی سلامتی هرچه زودتر تک تک عزیزان. سعی کنیم از این فرصت استفاده کنیم و شیوه زندگیمون رو تغییر بدیم. تجربه من اینه و چیزهایی که استفاده میکنم و نمیکنم (امیدوارم مفید باشه):

1- نوشیدنی آبلیمو و عسل طبیعی به همراه گرد گل (هر روز صبح)

3- هر روز به تعداد 2-3 یا 3-4 بار دمنوش ترکیبی از گل ختمی، بابونه و آویشن

4- هر روز بجای چای و قهوه و چیزهای کافئین دار از نوشیدنی چای سبز استفاده کنید

5- به هیچ وجه فسد فود نخورید

6- سیگار و الکل را کنار بگذارید و بطور جدی و همه روزه ورزش کنید (من کوهنوردی رو انتخاب کردم)

7- شام من تبدیل شده به درست کردن سوپ و یا یک خوراک ساده به همراه قارچ بینظیر شیتاکه

که به حدی از این قارچ و اتفاقا از طعمش (که همه ازش بدشون میاد) خوشم اومده که تا وقتی که زنده ام، اول دعا میکنم خداوند دکتر مهدی زاده عزیز رو حفظ کنه و بعدش همیشه ازشون این قارچ رو میگیرم که مادام العمر در برنامه غذایی من باشه

8- ورزش ورزش ورزش، خودتون بعد 4-5 ماه میبینید که ورزش معجزه میکنه
⭐️
ورزش سبک و مداوم. یی هو ضعیف مکنه

در ضمن میوه هم کم میخوری

بله، درسته دکتر جان، من قبلنا کوهنورد حرفه ای بودم. چند سالی که نمیرفتم بجاش بدنسازی میرفتم. کوهنوردی سنگینه، دقیقا حق با شما است. ولی بعد از 5-6 ماه ورزش های هوازی و معمولی میتونن دوستان نرمش های جدی تر و ورزش های سنگین تر هم انجام بدن. از ابتدای امر منظورم نبود. تشکر بابت این حواس جمعی شما

یادم رفت بگم، میوه هر روز میخورم. مخصوصا میوه های قرمز و البته سبزیجات



برای درمان HPV و تقویت سیستم دفاعی بدن این راه ها رو انجام میدم:
1) روزی یک عدد قرص فارماتون TNT
2) روزی یک عدد قرص ویتامین C زینک پلاس
3) روزی 2 تا قاشق غذاخوری قارچ شیتاکه خورد شده در وعده غذایی
4) هرروز 4تا لیمو تازه رو به دوقسمت میکنم و 3 الی 5 دقیقه حرارت میدهیم و 10 دقیقه سرد شد در لیوان میریزم و با یک قاشق عسل طبیعی مخلوط میکنم بعد مصرف میکنم.
5) هرروز سرکه انگبین رو نصف لیوان میریزم و نصف لیوان آب مخلوط کرده و مصرف میشود. (تهیه سرکه انگبین: 2 تا لیوان عرق نعنا و 1 تا لیوان سرکه سیب رو حرارت داده و بعدازآن 2 لیوان عسل طبیعی اضافه کرده و مخلوط میکنیم)
6) هرروز یک قاشق سیاه دونه با یک قاشق عسل مخلوط کرده و مصرف میشه.
7) روزی یک عدد سیر رو له کرده و با غذا مصرف شود.
8) هرروز چای سبز دم کرده و با زنجبیل و دارچین حل شود و مصرف شود.
9) هردوهفته یک بار آمپول تقویتی ویتامین D3 زده شود
10) روزی یک ساعت ورزش سالم در محیط آزاد
11) برای ترک قلیون: داخل شیشه قلیون عرق نعنا و داخل سری قلیون به جای تنباکو از برگه نعنا استفاده کرده و بدون زغال کشیده شودو باعث تقویت ریه ها و … میشود.
https://telegram.me/Iranshiitake

????????????

اقاي دكتر اينايي كه،ميان تعريف ميكنن، چه سختش ميكنن،بابا بگيد 6 ماه قارچ بخوريد ، شيريني زياد نخوريد ، درمان ميشه ، واسه چي اينقدر پيچيدش ميكنن

این برا سخت گیرهاست
⭐️⭐️⭐️
این برنامه رو خودم تنظیم کردم. دکترجان این ایده من خوبه به نظرتون

بله. زیاده روی هست و سخت. ولی ضرر نداره



اگه میشه ازاونایی ک‌منفی میشن بپرسید چکار کردن چ رژیمی انجام دادن ک‌منفی شدن توکانال بزارید تاکمکی بشه واسه بقیه ممنون

حذف دخانیات
حذف مشروبات الکلی
کاهش مصرف قند و شیرینی
کاهش استرس
رژیم غذایی متناسب با طبع
رژیم غذایی کامل و دارای تنوع از همه ترکیبات و عناصر مورد نیاز بدن
عدم اجرای رژیم های سخت

https://telegram.me/DrMahdizadehProducts



توصیه همیشگی ما به مصرف

به صورت پخته (حداقل نیم ساعت) است چرا که احتمال بروز آلرژی به آن به صفر نزدیک میشود. در ضمن با پختن بدلیل آزادسازی و جذب بهتر ترکیبات دارویی، خواص آن بیشتر میشود.‌ از علایم معمول آلرژی به قارچ خام شیتاکه جوش با کهیر پوستی، خارش و دلدرد و اسهال و استفراغ.
در صورت بروز این علایم به مدت ۱۵ روز مصرف را قطع نمایید تا علایم رفع شود. سپس مقدار نصف دوز و حتما بصورت پخته مجددا امتحان کنید. در نهایت اگر مشکل رفع نشد از ماشمیکس استفاده نمایید.

در صورتی که سابقه بیماری های کبدی از جمله سطح بالای آنزیم های کبدی هستید قبل از مصرف شیتاکه با ما مشورت نمایید و یا حتما در کنار آن از محصولات اداپتوژنی چون گنومیکس، ماشمیکس و گانودرما استفاده نمایید.

در صورتی که کمبودی در بدن خود دارید (مانند کمبود ویتامین ها و سایر عناصر ریز مغزی مثل آهن، روی…) قبل یا با شروع مصرف قارچ ها با تغدیه مناسب و یا توصیه پزشک با استفاده از مکمل های غذایی انها را برطرف نمایید تا زودتر مشکل شما حل شود.
بر اساس تجریه ما، به هیچ وجه رژیم غذایی سخت را توصیه نمیکنیم و بشدت مخالفیم. رژیم غذایی سالم با استفاده معمول از همه مواد غذایی از جمله استفاده از میوه و سبزیجات بیشتر و کاهش یا حذف قند، شیرینی، نوشابه، سیگار و الکل و سایر ترکیبات مشابه بهترین توصیه ماست. نکته مهم در مورد هر فرد، تغذیه بر اساس طبع است و این کلید سلامتی است.‌جهت تشخیص طبع از ازمون های آنلاین یا مراجعه پزشک طب سنتی کمک بگیرید
در صورتی که از رژیم های غذایی سخت مانند خام‌گیاه خواری استفاده می‌نمایید، حتما با ما مشورت نمایید چرا‌که احتمال بروز مشکل وجود خواهد داشت.

در صورتی که بعد از مصرف ۲تا۳ ماه محصولات ما تاثیری از انها مشاهده نکردید و یا نتوانستید مصرف نمایید حتما به ما اطلاع دهید. راهکار داریم. درکنار شما هستیم تا شنیدن خبر سلامتی شما

آذرماه ۱۳۹۸، ولی اله مهدیزاده، فوق دکتری تولید قارچ های خوراکی و دارویی



دکتر جان سلام .خدمت اون دوستمون که در مورد تاثیر مکملهای بدنسازی سوال پرسیدن خواستم بگم که اتفاقا من هم یجورایی به این نتیجه رسیدم که در دوران درمان نباید ورزش سنگین و داروهای مکمل مصرف کنیم البته بر حسب اتفاق من زمان درمان ورزش سنگین و دوره مکمل داشتم و متاسفانه اوضاع خیلی بدتر میشد و هم عود داشتم و هم زگیل جدید میزد و بنابر دلایلی دو ماهیه بر اثر مشغله فراوان کاری نتوستم باشگاه برم و مکملها را قطع کردم و و کلا یادم رفت که همچین مشکلی داشتم و بررسی هم نمیکردم در چه وضعیه (کم شدن استرس بیماری ) رژیم غذایی عادی مصرف قارچ معمولی و فلفل دلمه ای و کلم بروکلی همراه با مصرف قرص ahcc (بدلیل حساسییت به شیتاکه) و قرص bion3 و یدوره هم قرص ایمیونس ویتابیوتیکس , دوش اب سرد داشتم کلا عووود نداشتم و تمام زگیلام خوب شدن به جز یکی که باید بعد از تعطیلات برم حذف فیزیکی کنم .حالا واقعا نمیدونم این موارد خوب شدن ربطی به مکملها و ورزش سنگین داره یا نه و چقدر اساس علمی داره .در هر صورت خب یه مدت رعایت کنید خود فرد متوجه تغییرات میشه .به نظر من تغییر الگوی زندگی بی تاثیر نیست در خوب شدن ..با تشکر از کانال خوبتون

سلام اقای دکتر اون دوستمون که گفتن ورزش مضره ابدا نیست ولی بدنسازی با داروای مکملش حالت عادیشم مضره والا خودم این تجربه رو داشتم که کوهنوردی میرم وبا قارچ شیتاکه وقرص ایمناس و ویتامین ایی کلا پاک شدن تو سه ماه اول وهمچنان دارم قارچ رو مصرف میکنم ولی هنوز اپسزمایش نددم ببینم منفی شده یانه اما عود ابدا نداشتم

هر فرد ورزشکار طبق تحقیقات کارشناسان نسبت به فرد عادی بدنش 300برابر گلبول سفید برای سیستم ایمنی تولید میکنه

اگه دوس داشتین تو گروه بذارین بی نهایت از قارچ جادوییتون ممنونم

دکتر جان به اون دوستمون بفرمایید من نوشتم ورزش سنگین .لطفا درست بخونید دیگران را به اشتباه نیاندازید???? من هرگز منکر این نشدم که ورزش ملایم و سبک روی سلامتی تاثیر مثبت داره



سلام آقای دکتر
با خوندن مطالب دوستان در گروه لازم دونستم که تجربیات خودمو در اختیار دوستان بذارم و بهشون بگم که اونقدرا هم که تو ایران این بیماری رو بزرگش کردن اصلا چنین چیزی نیست. خدای ناکرده کسی حتی اگه به ایدز هم دچار باشه اونقدر علم پزشکی پیشرفت کرده که براحتی و با رعایت یک سری نکات میتونه طبیعی به زندگی ادامه بده و عمر طبیعی هم داشته باشه.
من با یکی دو نفر از دوستانم که امریکا هستن در مورد hpv صحبت کردم و ازشون خواستم برام تحقیق کنن. اونا گفتن که درصد زیادی از مردم امریکا هم در طول زندگیشون با این مسئله برخورد داشتن و مثل یک سرماخوردگی با این بیماری برخورد میشه.دوره درمانش هم از ۶ماه تا سه سال طول میکشه.هیچ نیازی به کوتر و فریز و این حرفا نیست که تازه اینها خودش دردسرهای بعدی رو داره.
برای از بین بردن ضایعات هم یک راه حل ساده وجود داره: هر موقع که زگیل عود کرد شبها موقع خواب پنبه رو آغشته به سرکه سیب کنند و در موضع بگذارند. بعد از سه چهار روز خشک میشن و میفتن. اگر بتونن سرکه رو با سیاه دونه کوبیده شده هم بصورت ضماد استفاده کنند که خیلی خوبه.اگه خیلی سوزش داشتن یک شب در میون بذارن. باور کنید خیلی ساده تر و مطمئن تر و بی ضرر تر از انواع این درمانهای شیمیایی و مدرن هست.کپسول ahcc هم لازم نیست. رژیم غذایی سالم و قارچ کفایت میکنه. متاسفانه در ایران بدلیل سیاستهای خاص و عدم دانش کافی و بروز بسیاری از پزشکان و البته سودجویی این بیماری رو تا حد وحشتناکی خطرناک جلوه دادن در صورتی که اصلا چنین چیزی نیست.فقط صبوری و رعایت یک سری نکات لازمه.



سلام دکتر
من رژیم غذایی که گرفتم رو میگم فعلا ضایعه جدید ندیدم این رژیم رو فعلا دوهفته هست اجرا کردم
ولی خوب به نظرم تاثیر داشته
خوردن صبحانه کامل بدون قند و بدون چای ,با دم نوش گیاهی مخلوط گل خطمی, اویشن ,بابونه ,گزنه و چای سبز
نهار بدون گوشت یعنی اب خورشت بخورید ولی گوشتش مخصوصا گوشت گاو رو نخورید مرغ هم میشه خورد ,مخلوط ماست و قارچ شیتاکه ,استفاده از میوه روزانه ,
یک روز درمیان خوردن قرص مولتی ویتامین b به همراه c به همراه زینک پلاس ,روز بعدی قرص مولتی ویتامین فقط بخورید با قرص رویال ژلی, بعد دو هفته یک روز استراحت دارویی بدید به بدن و هر دو هفته یک باز مولتی ویتامین b به صورت تزریق داشته باشید و هیچ مولتی ویتامینی مصرف نکنید,دمنوش هپ صبح هم شب به همراه عسل حتما خورده شود.

دکتر یه مطلبی هم داشتم میخوندم که کلی خندیدم یکی تو کانالتون گفت واکسن گارداسیل از عصاره سیره ???? اخه عصاره سیر که واکسن نمیشه واکسن گارداسیل غشای بیرونی ویروسه که تخلیه شده تا سیستم ایمنی بدن بتونه بر علیه انتی بادی بسازه و دیگه ما ویروس رو نگیریم.

دکتر یه چیز فراموش کردم بگم بذارید اینم بگید تو اون برنامه رژیم غذایی ورزش و خوردن اب به میزان زیاد در طول مدت درمان حتما باید رعایت شود به دلیل بالا بودن حجم مولتی ویتامین ها بدون ورزش و اب ممکنه سلامت کلیه و کبد و …. به خطر بیافته حتما ورزش و اب زیاد را رعایت کنید



سلام اقای دکتر وقتتون بخیر بنده حدود ۴ماهه پیش ازمایش hpvروانجام دادم و فقط از زایده کوچکی که بود بایه وسیله زبر نمونه برداری کردن و از اسید یا چیز دیگه ای استفاده نکردن وبا همون وسیله از تمام پوست ناحیه تناسلی بصورت خراشیدگی نمونه برداری کردن بعد از حدود یک ماه جواب ازمایش اومد که تمام نمونه های خطرناک منفی بود و دکتر پوست با نیتروژن اون دو زگیل کوچک رو منجمد کردن که بعد از چهار ماه هنوز عود نداشتم وفقط رژیم غذایی گرفتم و ویتامین استفاده کردم و دکتر بهم گفت دگ لازم نیست که ازمایش بدی هرچی باشه بین ۳تا ۶ماه بارژیم غذایی و قوی کردن سیستم ایمنی بدن و پرهیز از الکل همه چی درست میشه میگفت من بیمار داشتم که با عود شدید اومده وای بارژیم و ورزش در مدت زما ۱۸ماه به بهبودی ۱۰۰٪رسیده امیدوارم که همگی دوستا به سلامت کامل برسن و دیگه هیچی این بیماری براشون مهم نباشه امید ب خدا داشته باشن ولی بنده برای مملکت خودم متاسفم که به هیچ عنوان به مردم اطلاع رسانی نمیشه که مردم بدونن در رابطه جنسب فقط ایدز وهپاتیت مهم نیست و باید مراقبت بیشتری بکنن یاحداقل از واکسن استفاده کنن.



https://draxe.com/wp-content/uploads/2017/04/HPVGraphic2.jpg


برچسب ها

تاثیر شیتاکه روی زگیل، تاثیر گانودرما روی زگیل، تاثیر ترکی تیل روی زگیل، تاثیر لبنیات روی زگیل، تاثیر قارچ روی زگیل، تاثیر سیگار روی زگیل،

درمان زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما، درمان قطعی زگیل تناسلی با شیتاکه، گانودرما برای درمان تبخال تناسلی، درمان قطعی تبخال تناسلی در جهان،‌ جدیدترین درمان تبخال تناسلی، فواید قارچ گانودرما در تبخال تناسلی،‌ قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌

برنامه غذایی برای زگیل تناسلی،‌ درمان زگیل تناسلی، کنترل زگیل تناسلی با قارچ، زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گنومیکس،

 گانودرما برای فشار خون، گانودرما برای درمان زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی، نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی،خواص شیتاکه، شیتاکه،درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌

درمان زگیل تناسلی، شیتاکه دکتر مهدیزاده،  قارچ قوی تر از شیتاکه برای درمان اچ پی وی، ‌  طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طریقه مصرف قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی،‌

نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ قیمت گانودرمابرای زگیل تناسلی،‌ درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما،‌ فیلم نحوه مصرف قارچ گانودرما،‌  نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز،‌  بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما،‌ درمان قطعی زگیل با پودر گانودرما،‌ قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌ طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طرز تهیه قهوه گانودرما،‌

درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با قارچ شی تاکه، درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما ، درمان زگیل تناسلی با قارچ بادام، درمان زگیل تناسلی با قارچ ترکی تیل، درمان زگیل تناسلی با قارچ ریشی، درمان زگیل تناسلی با قارچ گنودرما، درمان زگیل تناسلی با قارچ گانادرما، درمان زگیل تناسلی با قارچ گندرما، درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما، قارچ شیتاکه hpv، قارچ گانودرما hpv،‌

سوالات رایج در مورد زگیل تناسلی، پرسش و پاسخ درباره زگیل تناسلی، سوال و جواب هایی در مورد زگیل تناسلی، زگیل تناسلی در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد زگیل تناسلی، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی زنان، هر آنچه باید در رابطه با زگیل تناسلی بدانید،‌ درمان جدید زگیل تناسلی،‌ واکسن جدید زگیل تناسلی،‌ یافته های جدید در مورد زگیل تناسلی،‌ زگیل تناسلی در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان زگیل تناسلی، آیا زگیل تناسلی راه ابتلا غیرجنسی هم دارد؟، سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(HPV)، از کجا بفهمیم آیا به زگیل تناسلی دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان زگیل تناسلی، چگونگی پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی، انواع روش های درمان زگیل تناسلی، موثرترین روش درمان زگیل تناسلی چیست؟،‌ درمان قطعی زگیل تناسلی در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری زگیل تناسلی،  روش موثر در درمان خانگی زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی، درمان خانگی زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی، عکس واضح از زگیل تناسلی زنان، زگیل تناسلی مردان، تشخیص زگیل تناسلی، زگیل تناسلی در زنان، شکل زگیل تناسلی، زگیل تناسلی خفیف،

سوالات رایج در مورد HPV، پرسش و پاسخ درباره HPV، سوال و جواب هایی در مورد HPV، HPV در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد HPV، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره HPV، درمان HPV زنان، هر آنچه باید در رابطه با HPV بدانید،‌ درمان جدید HPV،‌ واکسن جدید HPV،‌ یافته های جدید در مورد HPV،‌ HPV در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان HPV، آیا HPV راه ابتلا غیرجنسی هم دارد؟، سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(HPV)، از کجا بفهمیم آیا به HPV دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان HPV، چگونگی پیشگیری از ابتلا به HPV، انواع روش های درمان HPV، موثرترین روش درمان HPV چیست؟،‌ درمان قطعی HPV در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری HPV،  روش موثر در درمان خانگی HPV، درمان HPV، درمان خانگی HPV، درمان قطعی HPV، عکس واضح از HPV زنان، HPV مردان، تشخیص HPV، HPV در زنان، شکل HPV، HPV خفیف،

سوالات رایج در مورد اچ پی وی، پرسش و پاسخ درباره اچ پی وی، سوال و جواب هایی در مورد اچ پی وی، اچ پی وی در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد اچ پی وی، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره اچ پی وی، درمان اچ پی وی زنان، هر آنچه باید در رابطه با اچ پی وی بدانید،‌ درمان جدید اچ پی وی،‌ واکسن جدید اچ پی وی،‌ یافته های جدید در مورد اچ پی وی،‌ اچ پی وی در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان اچ پی وی، آیا اچ پی وی راه ابتلا غیرجنسی هم دارد؟، سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(اچ پی وی)، از کجا بفهمیم آیا به اچ پی وی دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان اچ پی وی، چگونگی پیشگیری از ابتلا به اچ پی وی، انواع روش های درمان اچ پی وی، موثرترین روش درمان اچ پی وی چیست؟،‌ درمان قطعی اچ پی وی در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری اچ پی وی،  روش موثر در درمان خانگی اچ پی وی، درمان اچ پی وی، درمان خانگی اچ پی وی، درمان قطعی اچ پی وی، عکس واضح از اچ پی وی زنان، اچ پی وی مردان، تشخیص اچ پی وی، اچ پی وی در زنان، شکل اچ پی وی، اچ پی وی خفیف،

درمان زگیل تناسلی،‌درمان زگیل تناسلی با قارچ، درمان زگیل تناسلی با شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گانودرما،

تاثیر قارچ ها روی تبخال تناسلی،‌ تاثیر ماشمیکس روی تبخال تناسلی،‌ تاثیر گانودرما روی تبخال تناسلی، تاثیر شیتاکه روی تبخال تناسلی، درمان طبیعی تبخال تناسلی،

برچسب ها

خرید قارچ گانودرما، فروش قارچ گانودرما، فروش عمده قارچ گانودرما، قرص قارچ گانودرما، طرز تهیه دمنوش قارچ گانودرما، عصاره قارچ گانودرما،‌ سایت اصلی گانودرما، تولید کننده گانودرما، تولید کننده گانودرما در ایران، فروشنده گانودرما، فروشنده گانودرما، تلفن فروشنده گانودرما، آیا گانودرمای تولید شده در ایران اصل است؟، صادرات قارچ گانودرما،‌ کشت قارچ گانودرما، عمل آوری قارچ گانودرما، فرِآوری قارچ گانودرما، کشت مصنوعی گانودرما، گانودرمای طبیعی، محل فروش قارچ گانودرما، گانودرما از کجا بخریم، قهوه گانودرما را از کجا بخریم،شرکت تولید قارچ گانودرما در ایران، روش تهیه کرم گانودرما، نمایندگی قارچ گانودرما، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج، کلاهبرداری گانودرما، مرکز خرید گانودرما اصل، شرکت تولید قارچ گانودرما در کرج، شرکت تولید قارچ گانودرما در تهران، فروش گانودرما، خرید قارچ گانودرما، خرید گانودرما، فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما تازه،‌ کپسول گانودرما، گانودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران،محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما، خرید کپسول گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت قهوه گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ پرورش و فروش مستقیم قارچ گانودرما لوسیدوم و انواع قارچ‌های دارویی زیر نظر جهاد کشاورزی و با مجوز رسمی، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ایران، بزرگترین عرضه کننده قارچ گانودرما لوسیدوم در ایران، تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌ تاثیر گانودرما روی روح و روان،‌ راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما، گانودرمای اصل و دارای مجوز را از کجا تهیه کنیم؟، روش مصرف گانودرما و عوارض آن چیست؟ ، شامپو و صابون گانودرماچیست؟، خرید اینترنتی گانودرما لوسیدوم، تولید و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم زیر نظر متخصصان مجرب،‌ قارچ خالص گانودرما لوسیدوم پرورشی مطمئن‌ترین و به صرفه‌ترین نوع گانودرما،‌ مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ، فروش پستی و اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت مناسب در تهران و کرج، گانودرما برای فشار خون، گانودرما برای درمان زگیل تناسلی، مرکز فروش و مشاوره رایگان تمامی محصولات اصلی قهوه و قارچ گانودرما در تهران، خرید قارچ گانودرمادیجی کالا، مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ،‌ خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز،  خرید  اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرما برای مصارف درمانی، فروش قارچ گانودرما لوسیدوم ارسال به سراسر کشور، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص) پخش در تمامی استان های کشور،‌ قارچ دارویی گانودرمابا کافه موکا، خرید قارچ گانودرما لوسیدوم خالص ، خرید پودر قارچ گانودرما لوسیدوم خالص،‌ نماینده رسمی فروش قارچ گانودرما (اصل و با تائیدیه سازمان غذا و دارو کشور )، فروش کپسول گانودرما، فروش کپسول قارچ گانودرما، خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، پودر گانودرما، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، گانودرما، شیتاکه، قیمت قارچ گانودرما در ایران، قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌ فروش عصاره گانودرما. پودر گانودرما، اسلایس گانودرما، گانودرما تازه، درمان زگیل تناسلی، خرید قرص گانودرما، خرید گانودرما در اصفهان، خرید گانودرما در شیراز، خرید گانودرما در یزد، خرید گانودرما در کرج، قیمت کپسول گانودرما،‌مضرات قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران، خرید قهوه گانودرما، طبع گانودرما، گانودرمای ژاپنی، گانودرمای اصل، گانودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران با بهترین قیمت،‌ پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی، بزرگترین پرورش دهنده و عرضه کننده قارچ گانودرما در کشور،‌ قارچ گانودرما لوسیدوم، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص)،‌ عرضه مستقیم شربت قارچ کامبوجا درجه یک و با کیفیت عالی،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ قهوه گانودرما دکتر بیز، روش های مصرف گانودرما، کاهش فشار خون با قارچ،‌ کاهش فشار خون با گانودرما، شیتاکه دکتر مهدیزاده، عصاره گانودرما،  گانودرما دکتر مهدیزاده،  گانودرمای جنگلی، قهوه گانودرما، گانودرمای اصل،  گیاه جاودانگی،  انواع گانودرما، خرید گانودرما، خرید گانودرما در تهران، خرید گانودرما در مشهد، داروی جاودانگی، درمان سرطان، عصاره گانودرما، فیلم روش مصرف گانودرما،‌ فروش قرص گانودرما، فروش کپسول گانودرما، فروش گانودرما، قرص گانودرما، کپسول گانودرما، گیاه ضد سرطان،‌ قرص ضد سرطان، داروی ضد پیری، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، خرید گنودرما، فروش گنودرما، پودر شیتاکه، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، فروش کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرمادر تهران، پخش کپسول گانودرما، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل گانودرما، قرص گانودرما، قرص گنودرما، قرص اصلی گانودرما، خرید کپسول گانودرما در ایران، داروخانه کپسول گانودرما،

خرید و فروش گانودرما، اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما،

زمان مصرف قارچ گانودرما،  بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما، طریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،‌ تاثیر گانودرما روی کچلی، تاثیر گانودرما روی بی خوابی،‌ تاثیر گانودرما روی خودکشی، تاثیر گانودرما روی افسردگی،نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز،‌ طریقه مصرف گانودرما برای پیسی،‌ طريقه استفاده قارچ گانودرما،‌  طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،

بهترین زمان مصرف قارچ گانودرما،‌ بهترین روش مصرف گانودرما،‌ عوارض قهوه گانودرما،‌ اطلاعات قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ طرز مصرف گانودرما، قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم، خرید قهوه گانودرما،خرید قهوه گانودرما دیجی کالا،‌ خرید قهوه گانودرما در مشهد،‌ خرید قهوه گانودرما در اصفهان، قیمت قهوه گانودرما بیز،‌ قیمت قهوه گانودرما در بازار،‌ نمایندگی قهوه گانودرما، قیمت گانودرما در ایران،‌ قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم،‌ قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت+قارچ+دارویی+گانودرما،‌ مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌اطریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،  مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز، طریقه مصرف گانودرما برای پیسی، بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طرز تهیه قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ فیلم نحوه مصرف قارچ گانودرما،

فروش قارچ گانودرما در شیراز، فروش قارچ گانودرما در اصفهان، فروش قارچ گانودرما در تبریز، فروش قارچ گانودرما در مشهد، فروش قارچ گانودرما در کرمان، فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌

خرید قارچ گانودرما در شیراز، خرید قارچ گانودرما در اصفهان، خرید قارچ گانودرما در تبریز، خرید قارچ گانودرما در مشهد، خرید قارچ گانودرما در کرمان، خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در همدان،‌ خرید قارچ گانودرما در کرج،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ خرید قارچ گانودرما در رشت،‌ خرید قارچ گانودرما در ساری،‌ خرید قارچ گانودرما در گرگان،‌ خرید قارچ گانودرما در شیراز،‌ خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در اهواز،‌

چگونه قارچ گانودرما را مصرف کنیم؟، عوارض مصرف قارچ گانودرما، عوارض مصرف قارچ گنودرما،

مضرات مصرف قارچ گانودرما، مضرات مصرف قارچ گنودرما،مزایای مصرف قارچ گانودرما، مزایای مصرف قارچ گنودرما،

قیمت قارچ گانودرما در شیراز، قیمت قارچ گانودرما در اصفهان، قیمت قارچ گانودرما در تبریز، قیمت قارچ گانودرما در مشهد، قیمت قارچ گانودرما در کرمان، قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در همدان،‌ قیمت قارچ گانودرما در کرج،‌ قیمت قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما در رشت،‌ قیمت قارچ گانودرما در ساری،‌ قیمت قارچ گانودرما در گرگان،‌ قیمت قارچ گانودرما در شیراز،‌ قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در اهواز،‌

نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اصفهان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تبریز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در مشهد، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرمان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌فروش قارچ گانودرما در ایران، تاثیر گانودرما روی پرستات،‌ تاثیر گانودرما روی پروستات، تاثیر گانودرما روی Prostate، تاثیر گانودرما روی سرطان پرستات،‌تاثیر گانودرما روی عفونت پرستات،

درمان زگیل تناسلی،‌درمان زگیل تناسلی با قارچ، درمان زگیل تناسلی با شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گانودرما،

مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ قارچ گانودرما را از کجا تهیه کنیم،

تاثیر گانودرما روی بیماری های کلیه، تاثیر گانودرما روی سنگ کلیه، تاثیر گانودرما روی عفونت کلیه، تاثیر گانودرما روی دفع پروتین کلیه، تاثیر گانودرما در افزایش طول عمر، تاثیر گانودرما روی پیری، تاثیر گنودرما در افزایش طول عمر،‌تاثیر شیتاکه در افزایش طول عمر،

تاثیر گانودرما روی ویتیلیگو،‌‌ تاثیر گنومیکس روی ویتیلیگو، تاثیر ماشمیکس روی ویتیلیگو، تاثیر قارچ روی ویتیلیگو،‌ تاثیر گانودرما روی پیسی،

تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌تاثیر ریشی روی میل جنسی، تاثیر گانودرما روی تمایل جنسی، تاثیر گانودرما روی شهوت، تقویت میل جنسی با کمک قارچ گانودرما،  داروی طبیعی برای تقویت میل جنسی،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ ها،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ کامبوچا،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ گنودرما،‌تاثیر گانودرما روی شهوت،

 تاثیر گانودرما روی کبد،‌ تاثیر گنودرما روی کبد،‌ تاثیر ریشی روی کبد،‌ تاثیر قارچ جاودانگی روی کبد، تاثیر قارچ های دارویی روی کبد،

تاثیر گانودرما روی سرطان پروستات، تاثیر گانودرما روی سرطان مثانه، گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرما لوسیدوم چیست،‌ طریقه مصرف قارچ گانودرما، قارچ گانودرما را کجا بفروشیم، فروش عمده قارچ گانودرما،

  1. صدف اسفند 27, 1402 در 10:57 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر
    آقای دکتر من متاسفانه متوجه شدم ب hpvنوع 35
    و24سالمه کولپوسکوپی دادم مشکلی نداشت یباید چکار کنم درمان قطعی داره

  2. Concrete tallahassee دی 3, 1402 در 11:53 ب.ظ - پاسخ

    Normally I do not read article on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to try and do it!
    Your writing taste has been surprised me. Thank you,
    very great post.

  3. Schwarzeneggerciz آذر 28, 1402 در 3:32 ق.ظ - پاسخ

    Arnold Schwarzenegger: Be Useful: Seven Tools for Life

    THE #1 NEW YORK TIMES BESTSELLER

    The seven rules to follow to realize your true purpose in life – distilled by Arnold Schwarzenegger from his own journey of ceaseless reinvention and extraordinary achievement, and available for absolutely anyone.

    The world’s greatest bodybuilder. The world’s highest-paid movie star. The leader of the world’s sixth-largest economy. That these are the same person sounds like the setup to a joke, but this is no joke. This is Arnold Schwarzenegger. And this did not happen by accident.
     
    Arnold’s stratospheric success happened as part of a process. As the result of clear vision, big thinking, hard work, direct communication, resilient problem-solving, open-minded curiosity, and a commitment to giving back. All of it guided by the one lesson Arnold’s father hammered into him above all: be useful. As Arnold conquered every realm he entered, he kept his father’s adage close to his heart.
     
    Written with his uniquely earnest, blunt, powerful voice, Be Useful takes readers on an inspirational tour through Arnold’s tool kit for a meaningful life. He shows us how to put those tools to work, in service of whatever fulfilling future we can dream up for ourselves. He brings his insights to vivid life with compelling personal stories, life-changing successes and life-threatening failures alike—some of them famous; some told here for the first time ever.
     
    Too many of us struggle to disconnect from our self-pity and connect to our purpose. At an early age, Arnold forged the mental tools to build the ladder out of the poverty and narrow-mindedness of his rural Austrian hometown, tools he used to add rung after rung from there. Now he shares that wisdom with all of us. As he puts it, no one is going to come rescue you—you only have yourself. The good news, it turns out, is that you are all you need.

    [url=https://fastsell.shop/arnold-schwarzenegger-be-useful-seven-tools-for-life-363025]Buy e-book Arnold Schwarzenegger: Be Useful: Seven Tools for Life[/url]

  4. TommyVoiny آذر 28, 1402 در 3:28 ق.ظ - پاسخ

    Добрый день
    Уделяли ли Вы внимание выбору доменного имени?
    Это очень важно, имя для проекта или сайта это как имя человека на всю жизнь!
    Недавно наша компания искала себе короткое и созвучное имя, удалось купить отличный вариант после некоторого времени поиска, не так и дорого для такого имени из 4 символов.
    Кстати там еще остались имена, посмотрите если будет интересно, вот профиль продавца)
    https://www.reg.ru/domain/shop/lots-by-seller/1699910
    Мы провели сделку через регистратор, все 100% защищенно и без сложностей, мгновенное онлайн переоформление)
    Удачи!

  5. Aegean College آذر 12, 1402 در 9:13 ق.ظ - پاسخ

    I absolutely love your blog and find almost all
    of your post’s to be exactly I’m looking for. Does one offer guest
    writers to write content for you? I wouldn’t mind creating a post or elaborating on a number of the subjects you write concerning here.
    Again, awesome web log!

  6. Sara آذر 5, 1402 در 3:01 ب.ظ - پاسخ

    سلام اقای دکتر من جواب ازمایشhpvمثبت بود و نوع۱۶ و ۵۱ رو داشتم و پاپ اسمیرمم هم غیر طبیعی بود. باید چیکار کنم؟؟

  7. مهدی آبان 6, 1402 در 9:14 ب.ظ - پاسخ

    آیا خوردن سیب زمینی و به طور کلی کربوهیدرات ها ضرر داره برای hpv?

    • دکتر مهدیزاده آبان 15, 1402 در 10:04 ب.ظ - پاسخ

      نه. فقط قند.

      در مورد سیبزینی سرخ کرده وسایر فست فود ها یا غذاهایی که برای سلامتی کمی مضر است بهتره کمتر استفاده کنید.

  8. اکرم مهر 22, 1401 در 2:21 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر. بنده به تازگی به hpv ۱۶ ۱۸ ۴۵ مبتلا شدم. لطفا راهنمایی میفرمایید دستورات غذایی و دارویی رو. ممنون میشم

  9. سنا فروردین 10, 1401 در 5:22 ب.ظ - پاسخ

    سلام آقای دکتر برای بیماری اچ پی وی نوع 6 چه قارچی خوبه واینکه عفونت واژن هم دارم کم خون هم هستم و مبتلا به دیابت ک قرص مصرف مبکنم

    • دکتر مهدیزاده فروردین 11, 1401 در 1:35 ب.ظ - پاسخ

      برنامه قوی رو از کارمند بگیرید و تا قطع کامل عفونت ادامه بدید. در تلگرام یا واتساپ به شماره کارمند 09120700851 پیام بدید.

      • میثم اردیبهشت 13, 1401 در 11:19 ب.ظ - پاسخ

        سلام دکتر عزیز من و همسرم به زگیل تناسلی مبتلا شدیم حدود ۴ سال میشه هر درمانی بوده انجام دادیم ولی تاثیر نداشته ،و متاسفانه در قسمت های دیگه از بدن خودم باز زگیل زده مثل گردنم یا روی شکم ،روی صورتم واقعا این بیماری من رو داره اذیت میکنه لطفا در مورد درمان این بیماری من رو راهنمایی کنید ، تشکر

  10. عاطفه بهمن 19, 1400 در 12:54 ب.ظ - پاسخ

    سلام اقای دکتر وقت بخیر همسرم یک ماه پیش زائده هایی روی التشون مشخص شد لیزر انجام دادن از بین رفت من هیچ زائده ای ندارم ولی رابطه داشتیم باهم خداروشکر فعلا هردومون خوبیم ۲۴ ساله هستیم برای رفع کامل این مشکل چکار کنیم ممنون میشم راهنماییمون کنید

    • دکتر مهدیزاده بهمن 20, 1400 در 5:12 ب.ظ - پاسخ

      اینکه شما عود نکرده نشونه خوبیه و ایمنی بالاست. رفع کمبود و مصرف یک گرم ماشمیکس شروع کنید.

  11. مریم آذر 30, 1400 در 2:22 ق.ظ - پاسخ

    اینو یادم رفت بگم ،من دوتا کله سیر رو رنده کردم وریختم داخل یه شیشه عسل اصل و گذاشتم ده روز یه جای تاریک موند . بعد صافش کردم .روزایی که سیر نمیخوردم ،یک قاشق غذاخوری از این عسل رو میخوردم .قارچ هم از همین قارچهای معمولی هفته ای دوبار تو سالاد میریختم. دمنوش سرخارگل رو هم هر روز درست میکردم و میخوردم . البته دو هفته دمنوش رو میخوردم یه هفته نمیخوردم . من فکر میکنم مخلوط اب هفت میوه و سبزی جات خیلی موثر بود من یه لیمو سنگ هم داخلش میچکوندم.اینو حتما هر روز بخورید . داخلش میتونی سیب،لبو خام ،ترب سفید ،کدو سبز ،فلفل دلمه ای ،کرفس ،کدو حلوایی و لیمو سنگ بریزید این خداییش یه اکسیر ضد ویروسه. من هر بار اندازه ی سه روز مصرفم درست میکردم .روزی یه لیوان

  12. مریم آذر 30, 1400 در 2:08 ق.ظ - پاسخ

    من چهل و پنج سالمه شاید باورتون نشه سه ماه بود دچار ویروس نوع شش شده بودم که با تقویت سیستم ایمنیم ازمایشم الحمدلله منفی شد .تو این مدت هر روز سیر یه حبه سیر خوردم . لب به شیرینی نزدم .سیاه دونه و عسل چند روز یه بار خوردم . هر روز اب هفت میوه یک لیوان خوردم دیگه هر چی داشتم میریختم تو اب میوه گیری .شبا مخلوط سرکه و عسل میخوردم .ورزش هم انجام میدادم .اینم بگم من سیستم ایمنیم خیلیم ضعیفه . برای اطمینال دوجای مختلف تست دادم هم نیلو هم دانش تمام انواع وهمون نوع شش که داشتم منفی بود. اینم بگم من چهله ی حدیث کسا و چهله ی دعای مشلول هم خوندم ،خدا کمکم کرد

  13. tehrani شهریور 14, 1400 در 10:52 ق.ظ - پاسخ

    چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و… رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. سوال اینه که میشه به همه اطلاعاتی که توی نت پیدا میشه اعتماد کرد؟ بهرحال بعضی چیزا مثل سلامت، موضوعات مهمیه..

  14. نگین مرداد 11, 1400 در 8:22 ب.ظ - پاسخ

    چرا گفتین لبنیات رو حذف کنید، باز پایینتر گفتید محصولات لبنی بخورید؟

  15. Mahsa تیر 31, 1400 در 3:13 ق.ظ - پاسخ

    سلام اقای دکتر خسته نباشید من حدود ۶ ساله مبتلا به hpv 16,52,6 شدم و کولسکوپی هم cin1 نشون داده و همچنین کم کاری تیروئید و سنگ صفرا هم دارم با توجه به اینکه الان tsh ام حدود ۷.۵ هستش و نزدیک یک ساله نتونستم تیروئدمو با قرص لئوکسین تنظیم کنم و کم کاره ؛با این شرایط ممکنه ایمنی بدنم با پاورفیت و ایموننس بالا بره و hpv و تغییرات سلولی خوب بشه یا باید حتما ابتدا تیروئیدم درست و منظم بشه؟ مصرف قارچ ها با وجود اینکه تیروئیدم نامنظمه اثر داره؟

  16. dumpster rentals austin فروردین 15, 1400 در 4:13 ق.ظ - پاسخ

    A black hen lays a white egg.

  17. ندا اسفند 13, 1399 در 10:56 ب.ظ - پاسخ

    سلام اقای دکتر من بیماری ام اس دارم و داروی سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده میکنم ‌..و متاسفانه به تازگی به این ویروس مبتلا شدم و از اونجاییکه دسترسی فعلا به دکتر مغز اعصابم ندارم و نمیتونم داروهامو قطع کنم میخواستم راهنمایی کنید که با این شرایط باید چکار کنم

    • دکتر مهدیزاده اسفند 14, 1399 در 11:06 ق.ظ - پاسخ

      روزی نیم گرم گانودرما استفاده کنید هم برای ام اس خوبه هم اچ پی وی.
      فقط شما بایستی صبور باشید پروسه درمان یه مقدار زمان بر خواهد بود. در صورت لزوم در تایم مشاوره تماس بگیرید راهنماییتون کنم