معجزه قارچ های دارویی

انواع قارچ های دارویی و معجزه قارچ های دارویی

این ترکیبات طبیعی هزاران سال است که برای کمک به مبارزه با سرطان، تقویت سیستم ایمنی، حمایت از عملکرد کلیه و کبد و کاهش فشار خون استفاده می شود. تحقیقات اخیر در حال کشف خواص خاصی است که قارچ را به چنین معجزه پزشکی یا معجزه قارچ های دارویی تبدیل می کند.

در دهه 1980، دانشمندان دانشگاه هاروارد کشف کردند که ترکیبات موجود در قارچ ها قادر به تحریک سلول های سیستم ایمنی هستند. از آن زمان مطالعات زیادی انجام شده است که جزئیات بیشتری را در مورد نحوه عملکرد مکمل های قارچ و تأثیر آنها در درمان بیماری های مختلف نشان می دهد. به نظر می رسد قارچ های مختلف از سراسر جهان فواید کمی متفاوت دارند و در اینجا برخی از شناخته شده ترین آنها آورده شده است.

انواع قارچ های دارویی

قارچ Maitake یا “رقصنده” از شمال ژاپن برای کمک به مبارزه با سرطان استفاده می شود. فعالیت سیستم ایمنی بدن ما را افزایش می دهد و سلول های “قاتل طبیعی” را از بین می برد. مطالعات نشان می‌دهند.که نه تنها تحمل درمان مرسوم سرطان را افزایش می‌دهد، بلکه میزان بهبودی را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. این دارو در برابر سرطان سینه، پروستات و کبد موثر بوده است.

قارچ های دارویی

 

قارچ Reishi  یا گانودرما که به عنوان “گیاه قدرت معنوی” شناخته می شود، به عنوان یکی از بهترین ها برای حمایت از سلامت عمومی در نظر گرفته می شود. هزاران سال است که در چین و ژاپن استفاده می شود. تحقیقات نشان می دهد که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، فشار خون، کلسترول و قند خون را بهبود می بخشد. ورزشکاران و کوهنوردان از آن برای حمایت عمومی استفاده می کنند.

قارچ شیتاکه

لذیذ نام خود را از درخت شاه بلوط ژاپنی یا “shiia” گرفته است. قارچ شیتاکه که به صورت وحشی در آسیا رشد می کند و به صورت تجاری در ایالات متحده رشد می کند. یکی از محبوب ترین قارچ ها برای خوردن و مصارف دارویی است. از گذشته برای مبارزه با عفونت ها استفاده می شود. و به خوبی شناخته شده است. که بخش هایی از سیستم ایمنی را تحریک می کند که در واقع با همه چیز از باکتری ها گرفته تا انگل ها و ویروس ها مبارزه می کنند. عصاره تزریقی شیتاکه نتایج مثبتی در درمان سرطان نشان داده است.

قارچ های دارویی

قارچ شیتاکه

Coriolus versicolor گسترده ترین قارچ مورد مطالعه با صدها آزمایش تحقیقاتی است. که مزایای عمیق آن را به ویژه در مبارزه با سرطان نشان می دهد. ویژگی مشترک سایر قارچ ها توانایی آن در تحریک بخش های خاصی از سیستم ایمنی است. شرکت های دارویی ژاپن و چین از عصاره گشنیز برای فرموله کردن داروهای ضد سرطان استفاده کرده اند. این نه تنها به طور مستقیم با سرطان مبارزه می کند، بلکه هنگامی که با شیمی درمانی و پرتودرمانی استفاده می شود، به بیماران کمک می کند. تا درمان های مرسوم را تحمل کنند.

Codyceps sinensis در کوه های مرتفع چین، نپال و تبت یافت می شود. این قارچ که “قارچ کاترپیلار” نامیده می شود. زیرا برخی از مواد مغذی خود را از کاترپیلارها می گیرد، این قارچ به صورت تجاری در اینجا در ایالات متحده رشد می کند. که در آن سویه های خاصی در حال مطالعه و استفاده در مکمل ها هستند. Cordyceps به دلیل تقویت انرژی و استقامت، شاید به دلیل توانایی آن در افزایش تولید هورمون های مفید آدرنال، مشهور است.

به خوبی شناخته شده است که به بهبود میل جنسی کمک می کند. مدت‌هاست که استفاده می‌شود و مطالعات متعدد نشان می‌دهد. که در درمان بیماری‌های تنفسی مانند آسم و برونشیت، بیماری‌های مزمن کلیوی و حتی بیماری‌های قلبی مانند نارسایی قلبی و آریتمی مفید است.

AHCC، یک عصاره بسیار خاص

یک عصاره قارچ ژاپنی به نام ترکیب مرتبط با هگزوز فعال (AHCC) اخیراً نشان داده است. که ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) را که با 99 درصد موارد سرطان دهانه رحم مرتبط است، از بین می برد. نتایج در یازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن انکولوژی یکپارچه توسط محقق اصلی Judith A. Smith، PharmD، از مرکز علوم بهداشت دانشگاه تگزاس ارائه شد.

AHCC یک مکمل غذایی است که برای بهبود سیستم ایمنی ذاتی با افزایش تعداد و/یا فعالیت سلول‌های مختلف سیستم ایمنی کار می‌کند. که می‌تواند به بدن در مبارزه با عفونت‌ها و جلوگیری از رشد تومور کمک کند. از آنجایی که HPV در اکثر سرطان های دیگر ناحیه مقعد، واژن و اوروفارنکس نیز دخیل است. و هیچ درمان متعارفی وجود ندارد، نتایج تحقیقات دکتر اسمیت در مورد AHCC بسیار دلگرم کننده و معجزه قارچ های دارویی است.

مکمل های قارچ

اینها تنها چند نمونه از برخی از قارچ های شناخته شده تر هستند. ترکیبات مفید موجود در قارچ «بتا گلوکان» نامیده می‌شوند. که زنجیره‌های شیمیایی بسیار طولانی با اشکال ساختاری منحصربه‌فرد هستند که سلول‌های سیستم ایمنی را تحریک می‌کنند. دقیقاً مانند یک کلید خاص برای قفل. بتاگلوکان های ظریف باید قبل از جذب از پوسته بیرونی محافظ سلول قارچ به نام کیتین حذف شوند.

هنگام در نظر گرفتن یک مکمل قارچ برای مزایای سلامتی، چندین نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول از همه این است که مطمئن شوید محصول با استفاده از فرآیند استخراج آب گرم ویژه تولید شده است. به این چای یا جوشانده می گویند. آسیاب کردن یا آماده‌سازی شیمیایی عصاره، شکل ارزشمند بتاگلوکان‌ها را حفظ نمی‌کند و یک تکنیک توصیه‌شده نیست، به‌علاوه، اکثر تحقیقات منتشر شده بر اساس محصولات استخراج آب گرم است.

دومین مکمل

موردی که باید در هنگام مکمل‌سازی قارچ در نظر گرفت این است. که کدام قارچ خاص بهترین داده‌ها را برای پشتیبانی از استفاده برای یک بیماری خاص دارد. من برای بیماران توصیه هایی می کنم، اما اگر این کار را به تنهایی دنبال می کنید. پیشنهاد می کنم تحقیقات خود را انجام دهید و به دنبال یک پزشک آگاه باشید. بسیاری از متخصصان طب سوزنی و پزشکان طب طبیعی نیز دارای گواهینامه پزشکی گیاهی هستند. و می توانند توصیه های خوبی در مورد مکمل های قارچ و معجزه قارچ های دارویی ارائه دهند.

عصاره

عصاره قارچ به طور کلی بسیار بی خطر و غیر سمی در نظر گرفته می شود. اما باید با احتیاط استفاده شود. یا در بیماران پیوندی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف می کنند، استفاده شود. دوز به نوع قارچ و فرمولاسیون بستگی دارد، اما به طور کلی به غلظت 10 تا 20 درصد از بخش بتا گلوکان توجه کنید و معمولاً دو بار در روز با معده خالی مصرف می شود.

با پشتوانه چند هزار سال تجربه در کلینیک های پزشکان سلامت آسیایی، علم مدرن اکنون فواید شگفت انگیز قارچ های دارویی را برای سلامتی تشخیص می دهد. در تلاش برای سلامتی خوب، قارچ قدرتمند را در رژیم مراقبت های بهداشتی خود ادغام کنید.

لینک مقاله

راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما, گانودرمای اصل و دارای مجوز را از کجا تهیه کنیم؟ روش مصرف گانودرما و عوارض آن چیست؟ , شامپو و صابون گانودرماچیست؟ خرید اینترنتی گانودرما لوسیدوم. تولید و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم زیر نظر متخصصان مجرب. قارچ خالص گانودرما لوسیدوم پرورشی مطمئن‌ترین و به صرفه‌ترین نوع گانودرما. مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما. فروش پستی و اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت مناسب در تهران و کرج. گانودرما برای فشار خون. گانودرما برای درمان زگیل تناسلی.