ای اچ سی سی (AHCC)

ای اچ سی سی (AHCC یا Active Hexose Corelated Compound)، نام تجاری یک مکمل غذایی غنی از آلفا گلوکان است که از میسلیوم قارچ شیتاکه (Lentinula edodes )  تولید شده است. محصول / مکمل / ترکیبی از ترکیب موضوعی است که به عنوان یک ترکیب بالقوه ضدسرطانی شناخته شده است ، اما به طور قطعی برای درمان سرطان یا هر بیماری دیگر یافت نشده است، و تناقض هایی در مورد تحقیقات منتشر شده وجود دارد. [1] [ 2] AHCC یک مکمل محبوب در ژاپن است.

AHCC یک علامت تجاری ثبت شده توسط Amino Up Co. Ltd. با مسئولیت محدود در شهر ساپورو ، هوکایدو ، ژاپن است. [4]

پلی ساکاریدها بخش بزرگی از ترکیب AHCC را تشکیل می دهند. که شامل بتا گلوکان (β- گلوکان) و α- گلوکان استیله است. α- گلوکان استیله ، تولید شده توسط کشت میسلیوم قارچ ، منحصر به فرد برای AHCC است. تقریباً 20٪ از ترکیب AHCC α-گلوکان است. [6]

گلوکان ها ساکارید هستند که برخی از آنها دارای اثرات تحریک کننده سیستم ایمنی هستند.

https://drmahdizadeh.com/wp-content/uploads/2020/03/Kinoko-Platinum-AHCC-Active-Hexose-Correlated-Compound-%E2%80%93-750-MG1.png

نحوه عمل

The manufacturer of AHCC states that the culturing process utilized in its manufacture favors the release of small bioactive molecules that act as nontoxic agonists for toll-like receptors (TLRs), specifically TLR-4, initiating a systemic anti-inflammatory response.

اعتقاد بر این است که AHCC به TLR-2 و TLR-4 متصل می شود و به عنوان یک تعدیل کننده سیستم ایمنی عمل می کند ، [8] زیرا سلول های ایمنی مانند سلول های CD4 + و CD8 + T و سلول های nk (NK) سیتوکین ها را با تحریک سایتوکاین توسط دندریتیک تولید می کنند.

استفاده به عنوان مکمل

AHCC به طور گسترده در ژاپن و چین مورد استفاده قرار می گیرد [10]. این دارو بدون نسخه در ژاپن و چین در دسترس عموم است و بسیاری از افراد از آن برای حفظ سلامت عمومی و درمان عفونتهای حاد استفاده می کنند.

غالباً به عنوان یک داروی مکمل و جایگزین (CAM) برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می شود [5] ، زیرا گزارش های موجود در محیط های حیوانات و کلینیک ها نشان می دهد که AHCC با پاسخ تقویت شده به عفونت و افزایش بقا همراه است. [11] [12] AHCC در بعضی موارد نیز توسط کسانی که تحت درمان های معمولی سرطان قرار می گیرند (به عنوان مثال شیمی درمانی [6]) برای عملکردهای سیستم ایمنی گزارش شده استفاده می شود. [13]

در ژاپن ، AHCC دومین داروی مکمل و جایگزین محبوب است که توسط بیماران سرطانی مورد استفاده قرار می گیرد. مکمل های Agaricus blazei محبوب ترین و استفاده از AHCC با ضریب 7: 1 است.

تحقیقات انجام شده

تقریباً تمام تحقیقات مربوط به AHCC توسط سازنده تأمین شده است ، اما برای تأیید آنها نیاز به تحقیقات مستقل است. [2] مکانیسم عملکرد AHCC ناشناخته است و در مورد ایمنی آن اطلاعات کمی وجود دارد. [2] از سال 2011 ، تحقیقات بالینی در مورد AHCC از کیفیت پایین برخوردار بوده است: هیچ مطالعه ای در مقیاس بزرگ و یا کارآزمایی کنترل شده تصادفی انجام نشده است. [2]

تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که AHCC ممکن است دارای تاثیر سیستم ایمنی بدن باشد. [2]

AHCC به عنوان درمانی برای سرطان پیشنهاد شده است، اما تحقیقات در مورد اثربخشی آن تنها شواهد نامشخص و غیرقابل انکاری را ارائه داده است. [1] تحقیقات دقیق در مورد داروسازی AHCC قبل از توصیه هرگونه استفاده از آن به عنوان یک درمان کمکی لازم است. [2]

مطالعات حاکی از آن است که مکمل AHCC ممکن است بر سیستم ایمنی و جمعیت سلولهای دفایی تأثیر بگذارد ، و نشان می دهد که دارای اثرات ضد التهابی است [14]. علاوه بر این ، داده های موجود نشان داده اند که AHCC ممکن است علائم را کاهش داده ، بقا را بهبود بخشد و مدت زمان بهبودی را در مدل های حیوانی آلوده به ویروس ها ، باکتری ها و عفونت های قارچی کوتاه کند.


ادامه مطلب از پایگاه های فارسی


قارچ شیتاکه

یکی از محبوب ترین قارچ های خوراکی در دنیا است. این قارچ دارای مقدار زیادی ویتامین است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش طول عمر می شود. از دیگر فواید قارچ شیتاکه موارد زیر هستند.
1- کاهش وزن : این قارچ کالری بسیار پایین و فیبر زیادی دارد که باعث کاهش اشتها و وزن می شود.
2- درمان دیابت: این قارچ با کربوهیدرات پایین باعث کنترل قند خون می شود.
3- سلامت قلب: مس موجود در قارچ باعث بهبود جریان خون در بدن و کاهش فشار در قلب می شود.

این قارچ ها حاوی یک ماده شیمیایی منحصر به فرد به نام AHCC بوده که مخلوطی از آمینو اسیدها، پلی ساکاریدها و مواد معدنی است.

منشا اصلی ahcc در قارچی به نام شیتک است که موجب افزایش دادن تعداد سلول‌هایی در بدن می‌شود که در مبارزه با انواع ویروس و عفونت نقش دارند.

مکمل AHCC

AHCC یک عصاره کشت شده از قارچ دارویی با هیبرید ( ریشه ) آنها است، AHCC یکی از جدیدترین مکمل‌ها در جهان است که توسط بیش از ۳۰ مطالعه بالینی مورد حمایت قرار گرفته‌است . مطالعات انجام‌شده بر روی AHCC در برخی از بهترین موسسات تحقیقاتی در سراسر دنیا انجام شده‌است ، از جمله دانشگاه‌های برجسته آی وی و مراکز بهداشتی معتبر دنیا .
برخلاف اکثر داروهای دیگر، AHCC دارای وزن مولکولی بسیار پایینی است.

از آنجایی که داروی AHCC از قارچ های مخصوص برای افزایش ایمنی بدن تهیه شده است، شاید برای بسیاری از افراد سوال ایجاد شود که آیا اگر به خوردن قارچ حساسیت دارند می‌توانند از این دارو استفاده کنند یا خیر؟
جواب اینجاست که قرص های AHCC از قارچ تهیه می‌شوند ولی نه از تمام مواد تشکیل دهنده قارچ ها و محققین فقط بر روی قسمتی از قارچ ها که به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند نیازمند هستند و از آنها در این نوع دارو استفاده می‌کنند، علاوه بر این مواد خام قارچ ها در معرض یک فرآیند تخمیر قرار دارند که مولکول‌های دارای وزن مولکولی بالا را تجزیه می‌کند که برای هضم آسان تر می‌شوند و دیگر آن حساسیت اولیه را به افراد منتقل نخواهد کرد.


AHCC که در ژاپن توسعه یافت بیش از ۳۰ مطالعه مثبت در مورد آن منتشر شده در مجلات علمی که توسط موسسه ملی بهداشت به رسمیت شناخته شده‌اند ، پشتیبانی شده است .
برخلاف دیگر داروهای پزشکی دیگر، AHCC دارای وزن مولکولی بسیار پایینی است که به افزایش جذب و اثربخشی کمک می‌کند.

کار اصلی داروهای AHCC تقویت سیستم ایمنی بدن می‌باشد این عملکرد در مجموع به افزایش طول عمر تمامی افراد کمک می‌کند و در درمان سرطان و حتی بروز انواع سرطان ها کمک می‌کند، در واقع در داروی AHCC انواع قارچ های مختلف و مفید به صورت کاملا آزمایش شده و خاص قرار داده شده است تا بتواند به سیستم دفاعی بدن کمک کند، افزایش تولید یستوکین و بهبود عملکر ماکروفاژ در کنار تقویت کردن سلول های T از دیگر مزایای این دارو است که از بروز غده های تومور و سرطان جلوگیری می‌کند.

تاریخچه تولید AHCC

AHCC اولین بار در سال ۱۹۸۷ توسعه یافت و از آن زمان در بیمارستان‌ها ، دانشگاه‌ها و دیگر موسسات سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت . AHCC ایمنی اصلی بدن را حفظ کرده و از عملکرد ایمنی سالم پشتیبانی می‌کند .
در یک گرم از AHCC مقدار زیادی از گلوکن آلفا وجود دارد که حاوی نشاسته و ترکیب‌های دیگر مولکول‌های قند می‌باشد، این ماده در ژاپن از طریق فرآیند تولید منحصر به فرد تولید می‌شود.

برای افراد سالم AHCC برای نگهداری سلامتی مفید محسوب می‌شود و به جلوگیری از ایجاد و گسترش عفونت و کمک به عملکرد نرمال سیستم ایمنی می‌انجامد. در تومور شناسی منسجم ، تحقیقات نشان می‌دهد که ممکن است استفاده از این دارو منجر به زنده ماندن فرد شود، کمک به حمایت از بیماران از طریق شیمی‌درمانی در کنار استفاده از این دارو میتواند به بهبود کامل بیمار بیانجامد.
AHCC یک کانون تحقیقاتی در موسسات معتبر در سراسر جهان بوده و بیش از ۱۰۰ مقاله درباره‌ی بهبود سیستم ایمنی بدن منتشر کرده است.

AHCC چگونه کار می‌کند ؟

AHCC با موفقیت در درمان طیف وسیعی از شرایط بهداشتی از جمله سرماخوردگی و انفلانزا ، برای بیماری‌های جدی مثل سرطان ، هپاتیت ، دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی به کار رفته‌است .

چگونه دارو می‌تواند در مقابل بسیاری از انواع مشکلات سلامتی موثر باشد ؟

پاسخ این است که بسیاری از شرایط حاد و مزمن ، یک علت مخفی را درون خود دارند ولی AHCC تمام این واکنش ها را از بین می‌برد و عملکرد بدن را بر روی واکنش سیستم ایمنی طبیعی شما برمی گرداند و به شما کمک می‌کند تا با تمام تهدیدات علیه سلامتی خود مبارزه کنید، در واقع این قرص به شما کمک می‌کند تا با کمک بدن خود درمان شوید.

این تحقیق جدید نشان می دهد که عصاره ای کشف شده از قارچ شیتک (Shiitake) می تواند در پیشگیری از ابتلا به سرطان هایی که ویروس اچ.پی.وی عامل آنها است کمک کند.

آنها می گویند: این قارچ ژاپنی می تواند درمان قطعی برای از بین بردن ویروسی باشد که عامل سرطان دهانه رحم است.

در این مطالعه به 10 زن مبتلا به ویروس اچ.پی.وی برای مدت شش ماه هر روز یک مرتبه از عصاره این قارچ داده شده است که از این تعداد 8 نفر از آنها به درمان پاسخ دادند.

اکنون این درمان آزمایشی آماده است تا به طور گسترده و برای تعداد زیادی از بیماران عرضه شود.

پروفسور «جودیث اسمیت» از دانشگاه تگزاس می گوید: نتایج بسیار دلگرم کننده بود؛ طبق محاسبه ما، یک دوره درمانی سه ماهه و در برخی موارد شش ماهه لازم است.

وی افزود: AHCC یک مکمل غذایی است و هیچ نوع عوارض جانبی و یا دیگر مزایای تعدیل بر سیستم ایمنی بدن ندارد.

تحقیقات قبلی نشان داده اند که AHCC سطح ایمنی بدن را با افزایش تعداد سلول هایی که به دفاع بدن در برابر عفونت و جلوگیری از رشد تومور کمک می کنند، بالا می برد.

وظیفه‌ی سیستم ایمنی بدن و کمک AHCC به بهبود این سیستم

وظیفه ایمنی بدن محافظت از شما در برابر آسیب است . به این شکل که سیستم بدن شما همیشه بدن شما را اسکن می‌کند تا مشخص شود که آیا باکتری‌ها ، ویروس‌ها ، سموم ، انگل‌های خارجی و عوامل بیماری زای دیگر وارد سیستم شما شده‌اند یا خیر، در واقع این قرص ها به سیستم ایمنی بدن کمک زیادی خواهند کرد تا وظیفه خود را به نحو احسنت انجا

سوال : آیا AHCC اثربخشی خود را در طول زمان از دست می‌دهد ؟

پاسخ : AHCC هیچ وقت اثرات خود را از دست نمی‌دهد . همانطور که در یک آزمایش علمی تحت کنترل مشاهده شده است ، بیمارانی که از AHCC به طور منظم در طول یک دوره مشخص مصرف می‌کنند در مقایسه با دیگر بیمارانی که از این دارو استفاده نکرده‌اند تفاوت بهبودی بسیاری وجود دارد.

فواید AHCC

تقویت سیستم ایمنی بدن.

حفظ بازدهی بالای سلولهای طبیعی کشنده در بدن و جلوگیری از رشد غیر طبیعی سلولها و بروز سرطان.

کمک به عملکرد سلولهای T.

افزایش تولید سیتوکین.

افزایش طول عمر و حفظ سلامتی.

بیش از 20 بار تحقیق و نتیجه گیری بر روی نمونه های انسانی.

مقدار مصرف

روزانه 500 تا 1000 میلی گرم از این قرص را می توان جهت تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف نمود (منبع علمی معتبر ندارد).

مکمل های دارویی

برای تسریع در عملکرد سیستم دفاعی بدن می توان به همراه این دارو از اکیناسه ، قرص گارلیت ( سیر) ، قرص کورکومین (زردچوبه) و نوشیدنی کومبوجا استفاده نمود.


کپسول AHCC با گلوکن آلفا غنی سازی شده است و گلوکن الفا نوعی قند است که در تقویت سیستم ایمنی بدن نقشی اساسی ایفا میکند.

تقویت سیستم ایمنی بدن افزایش طول عمر و جلوگیری از بروز سرطان علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن این کپسول تولید سیتوکین را افزایش داده و عملکرد ماکروفاز را بهبود میبخشد.

این کپسولعا طعم خاصی ندارند و میتوانند به راحتی انها را قورت داد .


توصیه ما برای مصرف کنندگان

قطعا شکی نیست که این مکمل تاثیر گذار است. اما به چه قیمتی؟ مثل این است که شما دنبال یه ویتامین بگردید که در ماست و آووکادو وجود دارد؟ شما کدام را انتخاب میکنید. قطعا اونی که قیمت مناسب تری داره. با توجه به تاثیر خود قارچ ها که به دلیل طیف وسیع  اثر بودن هستند حتی تاثیر آنها از خود مکمل های آن مثل ای اچ سی سی بیشتر  مصرف است، منطقی است در شرایطی که قیمت آنها بیش از ده برابر خود قارچ است از خود قارچ استفاده کنیم.


مقاله ۲۰۱۹: از نیمکت تا تختخواب: ارزیابی مکمل AHCC برای تقویت سیستم ایمنی برای پاک کردن ویروس پاپیلومای انسانی

یافته ها: منفی شدن HR-HPV در شرایط آزمایشگاهی مشاهده شد و در مطالعات حیوانی به عنوان یک پاسخ پایدار تأیید شد. چهار نفر از شش بیمار (7/66 درصد)  HR-HPV را پس از 3-6 ماه AHCC 3g دفع کردند. به طور مشابه ، 4 نفر از 9 بیمار (44٪)  HR-HPV را پس از 7 ماه AHCC 1g دفع کردند. سرکوب IFNβ <pg / ml 25 در افراد پاک کننده عفونت HR-HPV مشاهده شد.

نتيجه گيری: مطالعات قبلی  بالینی در شرایط in vitro و in vivo منفی شدن داثمی  عفونت HR-HPV را نشان داد. داده های اولیه از دو مطالعه مقدماتی نشان می دهد که مکمل AHCC از سیستم ایمنی بدن میزبان برای دفع موفقیت آمیز عفونت HR-HPV می باشد. یک مطالعه تأییدی ، مرحله دوم ، تصادفی و کنترل شده با دارونما در حال انجام است.

 

From Bench to Bedside: Evaluation of AHCC Supplementation to Modulate the Host Immunity to Clear High-Risk Human Papillomavirus Infections

Results: HRHPV clearance was observed in vitro and confirmed in the animal studies as a durable response. Four of six (66.7%) patients had confirmed HR-HPV clearance after 3–6 months of AHCC 3g. Similarly, 4 of 9 (44%) patients had confirmed HR-HPV clearance after 7 months of AHCC 1g. Suppression of IFNβ <25 pg/mL was observed in those clearing the HR-HPV infection.

Conclusion: Pre-clinical in vitro and in vivo studies demonstrated durable clearance of HR-HPV infections. The preliminary data from the two pilot studies suggested that AHCC supplementation supports the host immune system for successful clearance of HR-HPV infections. A confirmatory phase II randomized, double-blinded, placebo-controlled study is ongoing.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6435520/


 

فروش شیتاکه ، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ خرید قارچ شیتاکه،‌ ارسال رایگان قارچ شیتاکه، شیتاکه از کجا بخرم، فروش قارچ شیتاکه تهران، محل فروش قارچ شیتاکه، محل فروش قارچ گانودرما، تاثیر شیتاکه روی زگیل، درمان قطعی زگیل تناسلی با شیتاکه،‌ قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌ خرید شیتاکه، فروش شیتاکه ، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ شیتاکه،

شیتاکه دکتر مهدیزاده، خواص شیتاکه، خرید شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ شیتاکه،درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه در تهران، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، خرید گنودرما، فروش گنودرما، پودر شیتاکه، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، شیتاکه، شیتاکه. فروش عصاره شیتاکه، پودر شیتاکه، اسلایس شیتاکه،شیتاکه تازه، خرید شیتاکه، خرید شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه تهران، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه تهران، قارچ شیتاکه را از کجا تهیه کنیم، قارچ شیتاکه ایران زمین، قیمت قارچ شیتاکه، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌شیتاکه دکتر مهدیزاده، عصاره شیتاکه، شیتاکه دکتر مهدیزاده، شیتاکی، شیتاکه، شیتاکی اصل، گیاه جاودانگی، انواع شیتاکه، فروش کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در تهران، پخش کپسول شیتاکه، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل شیتاکه، قرص شیتاکه، قرص گنودرما، قرص اصلی شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در ایران، داروخانه کپسول شیتاکه، قرص Shiitake، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌کپسول شیتاکه پلانتا، قرص شیتاکه داروکده، قرص شیتاکه پاورفیت، قرص Shiitake،  قرص گانودرما داروکده،‌  کپسول shiitake،‌قارچ شیتاکه از کجا تهیه کنیم، خرید قارچ شیتاکه در شیراز، خرید قارچ شیتاکه در اصفهان، خرید قارچ شیتاکه در تبریز، خرید قارچ شیتاکه در مشهد، خرید قارچ شیتاکه در کرمان، خرید قارچ شیتاکه در یزد،‌ خرید قارچ شیتاکه در همدان،‌ خرید قارچ شیتاکه در کرج،‌ خرید قارچ شیتاکه در تهران،‌ خرید قارچ شیتاکه در رشت،‌ خرید قارچ شیتاکه در ساری،‌ خرید قارچ شیتاکه در گرگان،‌ خرید قارچ شیتاکه در شیراز،‌ خرید قارچ شیتاکه در یزد،‌ خرید قارچ شیتاکه در اهواز،‌فروش قارچ شیتاکه در شیراز، فروش قارچ شیتاکه در اصفهان، فروش قارچ شیتاکه در تبریز، فروش قارچ شیتاکه در مشهد، فروش قارچ شیتاکه در کرمان، فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ فروش قارچ شیتاکه در همدان،‌ فروش قارچ شیتاکه در کرج،‌ فروش قارچ شیتاکه در تهران،‌ فروش قارچ شیتاکه در رشت،‌ فروش قارچ شیتاکه در ساری،‌ فروش قارچ شیتاکه در گرگان،‌ فروش قارچ شیتاکه در شیراز،‌ فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ فروش قارچ شیتاکه در اهواز،‌

فروش قارچ شی تاکه در شیراز، فروش قارچ شی تاکه در اصفهان، فروش قارچ شی تاکه در تبریز، فروش قارچ شی تاکه در مشهد، فروش قارچ شی تاکه در کرمان، فروش قارچ شی تاکه در یزد،‌ فروش قارچ شی تاکه در همدان،‌ فروش قارچ شی تاکه در کرج،‌ فروش قارچ شی تاکه در تهران،‌ فروش قارچ شی تاکه در رشت،‌ فروش قارچ شی تاکه در ساری،‌ فروش قارچ شی تاکه در گرگان،‌ فروش قارچ شی تاکه در شیراز،‌ فروش قارچ شی تاکه در یزد،‌ فروش قارچ شی تاکه در اهواز،‌

خرید قارچ شی تاکه در شیراز، خرید قارچ شی تاکه در اصفهان، خرید قارچ شی تاکه در تبریز، خرید قارچ شی تاکه در مشهد، خرید قارچ شی تاکه در کرمان، خرید قارچ شی تاکه در یزد،‌ خرید قارچ شی تاکه در همدان،‌ خرید قارچ شی تاکه در کرج،‌ خرید قارچ شی تاکه در تهران،‌ خرید قارچ شی تاکه در رشت،‌ خرید قارچ شی تاکه در ساری،‌ خرید قارچ شی تاکه در گرگان،‌ خرید قارچ شی تاکه در شیراز،‌ خرید قارچ شی تاکه در یزد،‌ خرید قارچ شی تاکه در اهواز،‌

چگونه قارچ شیتاکه را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ گانودرما را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شی تاکه را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شیتاکه را مصرف کنیم؟

عوارض مصرف قارچ شیتاکه، عوارض مصرف قارچ شی تاکه، عوارض مصرف قارچ شیتاک، عوارض مصرف قارچ گنودرما، مضرات مصرف قارچ شیتاکه، مضرات مصرف قارچ شی تاکه، مضرات مصرف قارچ شیتاک،مزایای مصرف قارچ شیتاکه، مزایای مصرف قارچ شی تاکه، مزایای مصرف قارچ شیتاک، خواص قارچ شیتاکه، خواص قارچ شی تاکه، خواص قارچ شیتاک،قیمت قارچ شیتاکه در شیراز، قیمت قارچ شیتاکه در اصفهان، قیمت قارچ شیتاکه در تبریز، قیمت قارچ شیتاکه در مشهد، قیمت قارچ شیتاکه در کرمان، قیمت قارچ شیتاکه در یزد،‌ قیمت قارچ شیتاکه در همدان،‌ قیمت قارچ شیتاکه در کرج،‌ قیمت قارچ شیتاکه در تهران،‌ قیمت قارچ شیتاکه در رشت،‌ قیمت قارچ شیتاکه در ساری،‌ قیمت قارچ شیتاکه در گرگان،‌ قیمت قارچ شیتاکه در شیراز،‌ قیمت قارچ شیتاکه در یزد،‌ قیمت قارچ شیتاکه در اهواز،‌نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در شیراز، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در اصفهان، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در تبریز، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در مشهد، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در کرمان، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در همدان،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در کرج،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در تهران،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در رشت،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در ساری،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در گرگان،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در شیراز،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در اهواز،‌ فروش قارچ شیتاکه در ایران، فروش قارچ شی تاکه در ایران،‌ قارچ شیتاکه تازه از کجا تهیه کنیم، قارچ شیتاکه اصل از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شی تاکه از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شی تاکی از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ Shitake از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ Shiitake از کجا تهیه کنیم، درمان زگیل تناسلی با شیتاکه،درمان یبوست با شیتاکه،

  1. ایسا مهر 13, 1400 در 4:20 ب.ظ - پاسخ

    سلام اقای دکتر میخواستم بدونم قرص ahcc ممکنه باعث جوش صورت بشه 4 ماهه مصرف میکنم و صورتم جوش زده ، و این که من چون باکره هستم نمیتونم پاپ اسمیر بدم چجوری میتونم بفههمم که ویروس از بدنم خارج شده. ؟

    • دکتر مهدیزاده مهر 16, 1400 در 9:52 ب.ظ - پاسخ

      بله. ممکنه

      از ورودی واژن بدون اسیب به بکارت میشه نمونه برداری کرد. از آزمایشگاه بپرسید.

  2. سرم ویتامین سی شهریور 13, 1400 در 8:17 ب.ظ - پاسخ

    مقاله جامع و کاملی بود ، ممنون از شما به خاطر به اشتراک گذاری

  3. farzad شهریور 1, 1400 در 10:32 ب.ظ - پاسخ

    آغای دکتر الان این دارو جواب میده برای درمان hpv؟
    تو ۶ ماه درمان میکنه؟

    • دکتر مهدیزاده شهریور 5, 1400 در 8:47 ب.ظ - پاسخ

      بله همه اینها ایمنی رو بالا میبرند و میتوند در دفع بیماری کمک کنند. گزینه قوی تر و با قیمت مناسب تر ماشمیکس است.

  4. پیمان خرداد 7, 1400 در 8:34 ق.ظ - پاسخ

    سلام
    برای زگیل تناسلی در دهان چه راهی رو پیشنهاد میکنید
    آیا ahcc جواب میده ؟

    • دکتر مهدیزاده خرداد 21, 1400 در 0:29 ق.ظ - پاسخ

      فرقی نمیکنه که زگیل کجای بدن باشه. هرچا باشه با تقویت سیستم ایمنی بدن دفع میشه. هرچیزی که ایمنی رو بالا ببره پس کمک میکنه. ای اچ سی سی هم خوبه. توصیه ما برای اچ پی وی ماشمکس است.

  5. مهناز اسفند 30, 1399 در 1:48 ق.ظ - پاسخ

    باسلام وقت بخیر خیلی مطالب خوب بود
    اما واقعا میشه اعتماد کرد؟؟؟بنده مشکلhpvدارم میخاستم قیمت قرص ها و و از تاثیر گذاری اون خبردار بشم و کل هزینه شش ماه درمان چه قدر خواهد بود؟؟اگر امکانش هست با ایمیلم در تماس باشیم و نظرمو هم منتشر نکنید ممنونم

    • دکتر مهدیزاده اسفند 30, 1399 در 9:46 ق.ظ - پاسخ

      شما آخر مطالب رو نخوندید. ما این قرص رو نداریم. در ضمن اینکه تو چه مدت اثر میکنه بستگی به بدن فرد داره یعنی شما ممکنه ۶ ماه هزینه کنید ولی جواب نده.

    • معصومه اسفند 24, 1401 در 6:56 ب.ظ - پاسخ

      سلام آقای دکتر ممنون از مقاله مفیدتون ببخشین من دستام وپاهام به زگیل مبتلا هستن کدوم یکی از دارو ها سریع تر جواب میده من جراحی روده انجام دادم سیستم ایمنیم خیلی پایینه انواع مریضیارو مبتلا میشم

  6. ایدا اسفند 22, 1399 در 8:41 ب.ظ - پاسخ

    سلام ایا برای هرپس هم جواب میده ؟

    • دکتر مهدیزاده فروردین 1, 1400 در 0:47 ق.ظ - پاسخ

      هرپس منفی نمیشه. اما با تقویت سیستم ایمنی بدن میشه به طور کامل جلو عودشو گرفت. اگه جواب ندارد ماشمکیس رو تست کنید بعد از دوماه کامل عود رو قطع میکنه