خاصیت قارچ گانودرما

در این بخش به بررسی خاصیت قارچ گانودرما می پردازیم:

قارچ گانودرما با اثرات آن بر گلبول های سفید ، که به مبارزه با عفونت و سرطان کمک می کند ، می تواند عملکرد ایمنی بدن را تقویت کند. ممکن است در درجه اول در افراد بیمار رخ دهد ، زیرا نتایج متفاوتی در افراد سالم دیده شده است.

خاصیت قارچ گانودرما

اگرچه به نظر می رسد قارچ گانودرما قول پیشگیری از سرطان یا معالجه سرطان را داده است ، اما قبل از اینکه بخشی از درمان استاندارد شود ، به اطلاعات بیشتری نیاز است. اما ممکن است در بعضی موارد علاوه بر مراقبت های طبیعی از استفاده مناسب باشد.

. مطالعات اولیه نشان داده اند که قارچ گانودرما می تواند اضطراب و افسردگی را کاهش دهد و همچنین کیفیت زندگی را در افرادی که شرایط پزشکی خاصی دارند بهبود بخشد.

. قارچ گانودرما ممکن است کلسترول HDL “خوب” را افزایش داده و تری گلیسیریدها را کاهش دهد.
مطالعات نشان داده اند که مولکولهای موجود در قارچ گانودرما می توانند قند خون در حیوانات را کاهش دهند.

. تحقیقات کمی نشان داده اند که قارچ گانودرما می تواند کلسترول خوب یا قند خون را بهبود بخشد. با این وجود ، اکثر تحقیقات نشان می دهد که کلسترول ، قند خون یا آنتی اکسیدان ها در بدن را بهبود نمی بخشد.

قارچ گانودرما به دلیل داشتن خواص دارویی معجزه آسا و فواید سلامتی آن شناخته شده است. افسانه های مربوط به ویژگی های جوان کننده این قارچ بسیار گسترده است. این قارچ بمنظور تقویت ، قدرت و استحکام شناخته شده است ، این قارچ سلامتی و طول عمر بیشتری به مردم داده است.

این گونه قارچ با نام علمی Ganoderma lucidum شناخته شده است و در سراسر جهان تحت نام های مختلفی مانند Ling Zhi ، Lucid Ganoderma و Linhi چی شناخته می شود.

پروتئین Ling Zhi 8 و اسید گانودرمیک موجود در Reishi منابع غنی ضد التهابی و ضد حساسیت هستند. هر دو این ترکیبات با هماهنگی ، تقویت سیستم ایمنی و تقویت گردش خون کار می کنند. یک سیستم ایمنی قوی تر ، به نوبه خود ، فعالیت های رادیکال آزاد را کاهش می دهد ، به این معنی که چین و چروک ، خطوط ریز و التهاب شما کاهش می یابد. گردش خون بهبود یافته باعث بهبود خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست شما می شود و روند پیری را کند می کند و پوستی شفاف و جوان تر به شما می بخشد.

مطالعات مختلفی که روی این قارچ ها انجام شده نشان می دهد که آنها توانایی درمان انواع مختلف پوست خارجی مانند زخم ها ، آفتاب سوختگی ها ، بثورات و نیش حشرات را دارند. عملکردی هماهنگ از خاصیت ضد هیستامین ، ضد التهابی ، ضد میکروبی و ضد حساسیت آن – با شروع کار ، ایمنی شما تقویت می شود ، گردش خون بهبود می یابد و بهبودی شروع می شود.

این قارچ خاصیت ضد التهابی دارد و گردش خون را نیز بهبود می بخشد. همچنین این نیروگاه آنتی اکسیدان است. همه این اقدامات با هماهنگی انجام می شوند ، مجموعه ای قوی تر از فولیکول های مو را قادر می سازند. این محرک موهای شما را تحریک می کند و راهی برای رشد سرسبز موهاست.

پزشکان در ژاپن ، هنگامی که همراه با پرتودرمانی و سایر داروهای ضد سرطانی مصرف می شوند ، گانودرما را به عنوان درمانی برای انواع مختلف سرطان ، تأیید کرده اند. مطالعات حاکی از آن است که در کنار کاهش تأثیرات منفی پرتودرمانی و شیمی درمانی ، این قارچ قدرت پیشگیری از رشد و گسترش سلولهای توموری را نیز دارد. به عنوان یک تعدیل کننده سیستم ایمنی ، به احیای و تجدید سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کند و باعث بهبودی سریع تر می شود.