خرید شیتاکه و نقش عصاره قارچ شیتاکه در درمان زگیل تناسلی (HPV)

خرید شیتاکه

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ، یک عفونت مشترک و به شدت مسری است که بر پوست و غشاهای مرطوب بدن به عنوان مثال، در دهانه رحم، دهان و گلو اثر می گذارد. خرید شیتاکه فروش شیتاکه.

اچ.پی.وی از طریق تماس جنسی گسترش می یابد و باعث ابتلا به سرطان گلو، سرطان گردن رحم در زنان و سرطان مردان می شود.

قارچ های شیتک قرن ها است که به صورت دارویی برای شرق آسیا مورد استفاده قرار گرفته اند.

خرید شیتاکه

این قارچ ها حاوی یک ماده شیمیایی منحصر به فرد به نام AHCC بوده که مخلوطی از آمینو اسیدها، پلی ساکاریدها و مواد معدنی است.

این تحقیق جدید نشان می دهد که عصاره ای کشف شده از قارچ شیتک (Shiitake) می تواند در پیشگیری از ابتلا به سرطان هایی که ویروس اچ.پی.وی عامل آنها است کمک کند.

آنها می گویند: این قارچ ژاپنی می تواند درمان قطعی برای از بین بردن ویروسی باشد که عامل سرطان دهانه رحم است.

اکنون هیچ دارو یا مکمل غذایی وجود ندارد که بتواند اچ.پی.وی را درمان کند؛ ویروسی که عامل ۹۹ درصد از موارد سرطان دهانه رحم است.

در این مطالعه به ۱۰ زن مبتلا به ویروس اچ.پی.وی برای مدت شش ماه هر روز یک مرتبه از عصاره این قارچ داده شده است که از این تعداد ۸ نفر از آنها به درمان پاسخ دادند.

اکنون این درمان آزمایشی آماده است تا به طور گسترده و برای تعداد زیادی از بیماران عرضه شود.

پروفسور «جودیث اسمیت» از دانشگاه تگزاس می گوید: نتایج بسیار دلگرم کننده بود؛ طبق محاسبه ما، یک دوره درمانی سه ماهه و در برخی موارد شش ماهه لازم است.

وی افزود: AHCC یک مکمل غذایی است و هیچ نوع عوارض جانبی و یا دیگر مزایای تعدیل بر سیستم ایمنی بدن ندارد.

تحقیقات قبلی نشان داده اند که AHCC سطح ایمنی بدن را با افزایش تعداد سلول هایی که به دفاع بدن در برابر عفونت و جلوگیری از رشد تومور کمک می کنند، بالا می برد.

این یک کارآزمایی متقاطع تصادفی ، کنترل شده با دو گروه کنترل با پلاسبو است. نتیجه اصلی این کارآزمایی ، دستیابی به عفونت HPV ریشه کنی با دوام است که با نتایج آزمایش منفی HPV بدست آمده است و در حالی که در تیمار فعال با AHCC بوده و برای مدت 6 ماه مکمل بعد و 12 ماه پس از اتمام درمان AHCC برای گروه 1. حفظ می شود. حداقل 12 ماه و حداکثر 30 ماه بسته به موفقیت در دستیابی به نتایج آزمایش HPV منفی. پس از دریافت AHCC 3 گرم در 6 ماه اگر در پایان 12 ماه از مطالعه ، مثبت باشد ، آنها یک نارسایی درمانی محسوب می شوند. اگر بعد از اتمام 6 ماه مکمل AHCC + 6 ماه پلاسبو منفی ، آنها به مدت شش ماه (2 مراجعه) به مطالعه ادامه دهند تا تأیید کنند که پاسخ HPV منفی و بادوام است. گروه 2 به عنوان كنترل درمان نشده در تمام نقاط زماني (انتهاي مكمل ، 6 ، 9 و 12 ماه پس از اتمام مكمل AHCC) خدمت خواهد كرد.

خرید شیتاکه

آدرس فروشگاه

https://drmahdizadeh.com/shop/

کانال تلگرام

(تجربیات مصرف کنندگان قارچ های دارویی)

https://telegram.me/DrMahdizadehProducts

صفحه  اینستاگرام

(تجربیات مصرف کنندگان قارچ های دارویی)

https://www.instagram.com/drmahdizadeh/