چرا مصرف قارچ روی من تاثیر نمی گذارد؟

در این مقاله بررسی خواهیم کرد که چرا مصرف قارچ روی من تاثیر نمی گذارد؟

عدم تاثیر گانودرما :

عدم تاثیر قارچ گانودرماآیا شما گیاه یا قارچ های دارویی را بدون هیچ نتیجه قابل توجهی مصرف کرده اید؟ ترکیباتی که علی رغم اینکه گفته شده اند که دارای مزایای سلامتی اسرارآمیز هستند امتحان کرده اید اما اصلاً تاثیر نمی کنند.

و اکنون ، شما در مورد مکمل های گیاهی توصیه شده بسیار شکاک هستید. خوب ، شما تنها نیستید!

در واقع ، درمان یک بیماری کار آسانی نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد.

 

 

برخی از دلایل احتمالی که قارچ ها اثر نمیکنند:

1) تجویز نادرست

قارچ ها مواد موثره مختلفی دارند. بسته به نوع بیماری ممکنه نوع قارچ مصرفی نیاز باشه تغیر کنه.

2) مصرف قارچ بی کیفیت

چقدر خالص است؟ غلظت چقدر بالا است؟ میزان ماده موثره قارچ ها بسته به عوامل مختلف حتی تا ده برابر کم یا زیاد می شود. پس ممکنه با مصرف قارچ بی کیفیت هیچ اثری ازش نبینید.

3) دوز کافی نیست

دوز مناسب برای هر فرد و هر بیماری متفاوت است. لذا باید همه اینها بررسی بشه

4) عدم صبر

برای نشان دادن اثرات جادویی آن ، باید یک بازه زمانی واقعی برای این گیاه دارویی اختصاص دهید.

در بیشتر موارد ، با دوز کافی ، می توانید حداقل 2 تا 3 ماه زمان انتظار داشته باشید که نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید. بسته به شدت بیماری ، برخی از آنها بعد از چند روز مصرف احساس بهبود می کنند. اما برخی از این مزایا را تنها پس از چند ماه می بینند.

برای بیماری مزمن جدی یا طولانی مدت ، شما باید برای واکنش منفی موقت ناشی از مصرف گانودرما لوسیوم آماده شوید. این بخشی از روند بهبودی آن است و بسیار طبیعی است.

برخی از مردم این را درک نمی کنند و از گرفتن گانودرما دست کشیدند. با این کار ، آنها تمام مزایای سلامتی این گیاه دارویی را از دست داده اند.

5) برنامه غذایی  یا شرایط روحی نامناسب

هنوز در غذاهای ناسالم مورد علاقه خود غرق هستید؟ آیا نمی توان بدون غذای چرب ، سرخ شده و کبابی زندگی کرد؟ در مورد گوشت ، شکر ، نمک و بادام زمینی چطور؟ آیا شما از سبزیجات و میوه ها متنفر هستید؟ پس ممکنه بدنتان دچار کمبود باشد. در صورتی که بدنتان کمبودی مانند ویتامین دی، و سایر عناصر ریز مغذی مانند آهن و…. داشته باشد به هیچ وجه قارچ ها تاثیر گذار نخواهند بود.

در مورد سلامت عاطفی شما چطور؟

آیا به راحتی با عصبانیت کنار می آیید؟ آیا اغلب عصبانیت خود را سرکوب می کنید؟ از کسی برای همیشه متنفرم؟ استرس زا و نگران همه چیز هستید؟

بیشتر مردم این را نمی دانند. سلامت عاطفی 100٪ به سلامتی جسمی شما مرتبط است. برای بهبود بیماری ، ابتدا باید از سلامت عاطفی خود مراقبت کنید.

بیایید همه چیز را دوباره شروع کنیم
ناامیدی را از مکمل های Ganoderma Lucidum تجربه کرده اید؟ خوب ، اول تسلیم نشو بیایید دوباره از مرحله یک شروع کنیم ، محصول برتر Ganoderma را انتخاب کنیم.

 

در صورتی که بعد از دو ماه از مصرف قارچ تاثیر آن را مشاهده نکردید به شماره دکتر مهدیزاده در تلگرام یا واستاپ پیام بدهید و یا در زمان مشاوره تماس بگیرید.

 


عدم تاثیر قارچ، عدم تاثیر گانودرما، عدم تاثیر شتیاکه، شیتاکه بی تاثیر است، گانودرما بی تاثیر است؟ چرا گانودرما روی من جواب نمیده؟، چرا شتیاکه روی من اثر نداره؟

مقالات مرتبط رو حتما ببینید