تاثیر گانودرما در افزایش طول عمر

افزایش طول عمر

در این آزمایش ، 40 فرد کاملاً سالم (19 نفر زن و 21 مرد) با سنین 20 تا 77 سال در بیمارستان تست شدند. آنها به 2 گروه 20 نفری از هم جدا شدند و متعاقباً تحت آزمایش کراس اوور دو برابر قرار گرفتند.

 

گروه اول با فرمولاسیون ویژه گانودرما تجویز شد. افراد گروه دوم  دارونما در اختیارشان قرار گرفت.

6 ماه بعد ، نسخه ها بین این دو گروه جابجا شدند. از نتایج بدست آمده ، پزشکان تحقیق نشان دادند که برای گروه اول (با فرمولاسیون گانودرما) ، افراد بطور کلی بعد از 3 ماه مصرف ، علائم ذهنی و نشاط جسمی خود را بهبود بخشیدند.

در میان آنها ، افراد مسن نسبت به جوانترها علائم قابل توجهی در تقویت روحی و جسمی به دست آوردند. آنها هوشیارتر و زنده تر بودند.

در مورد افرادی که با فرمولاسیون ویژه گانودرما تجویز نشده اند ، هیچ علائمی از تقویت روانی مشاهده نشده است. در عوض ، آنها به همان اندازه در برابر خستگی آسیب پذیر بودند.

این آزمایشات همچنین نشان داد که افزایش قابل توجهی در توانایی آنتی اکسیدانی کلی پلاسما خون در گروه تجویز شده با فرمولاسیون ویژه گانودرما وجود دارد. علاوه بر این ، عملکرد قابل توجهی در عملکردهای چند آنزیمی (SOD ، G6PD ، GSHPx ، GSHRd و غیره) در سلولهای قرمز خون وجود دارد.

این  اولین شواهد علمی است که نشان می دهد که گانودرما از طریق کمک های خود  به تقویت نشاط کمک کند.

افزایش طول عمر


آزمایشات حیوانی

جدا از آزمایش های انسانی ، آزمایشات حالت حیوانات روی موش های با سرعت بالا نیز انجام شد. متوسط ​​طول عمر طراحی شده این موشها 10 ماه بود. این موش ها برای سرعت بخشیدن به روند پیری آنها تحت درمان قرار گرفتند.

آنها با رسیدن به سن میانسالی (سن 6 ماهگی) علائم پیری را نشان می دهند. پس از مرگ موش ها ، پس از مرگ ، ضایعات در مغز آشکار شد ، وضعیتی که شباهت زیادی به شروع زوال عقل سالخوردگی در انسان داشت.

سپس گروه دیگری از موشهای با سرعت سن بالا با عصاره 0.5٪ از فرمول ویژه گانودرما به مدت دو ماه تغذیه شدند که از نظر انسانی معادل 14 سال است.

با رسیدن به سن میانسالی (6 ماهگی) ، نتایج حاصل از آزمون فرار فعال بعدی نشان داد که قدرت حافظه و یادگیری از گروه کنترل بهتر شده است.

اگر این نتایج را به انسان تامیم بدهیم ، اگر مصرف گانودرما را به مدت 14 سال از جوانی  شروع کنید ، قدرت حافظه و یادگیری  بهتری نسبت به افرادی دیگر، خواهید داشت.

به همین ترتیب ، احیای سلول های مغزی و مهار تخریب سلولی در مغز در مهار روند پیری بسیار مهم است. اکنون مشخص است که مصرف گانودرما باعث می شود جوان تر بمانید.

این گیاه معجزه آسا با افزایش قدرت آنتی اکسیدانی به اندام های مختلف بدن ، جریان خون را تقویت می کند. این به آنها امکان می دهد عملکردهای فیزیولوژیکی طبیعی را حفظ کنند به طوری که شما به همان اندازه افراد عادی پیر نمی شوید.

در آزمایش دیگر حیوانات انجام شده بر روی موش های با سرعت سن بالا ، گروهی از موش ها در سن 6 ماهگی با عصاره 5/0٪ از فرمول های ویژه گانودرما تغذیه شدند. این تا زمان مرگ طبیعی آنها ادامه داشت. نتایج نشان داد که برخلاف گروه کنترل ، میزان بقای آنها به طور متوسط ​​2 ماه و در برخی موارد حتی تا 5 ماه افزایش یافته است. 2 ماه معادل یک پنجم طول عمر آنها است.

علاوه بر این ، هر چه بیشتر آنها از عصاره گانودرما تغذیه شوند ، عمر آنها بیشتر می شود. باز هم ، با استفاده از این امر بر روی انسان ، بگذارید بگوییم که مصرف گانودرما را از سنین میانسالی به بعد تا مرگ نهایی خود شروع می کنید.

با فرض اینکه متوسط ​​طول عمر انسان جدید 70 سال باشد ، شما امید به زندگی خود را تا یک پنجم دیگر یا 14 سال دیگر بیشتر می کنید.

اگر متوسط ​​طول عمر 80 سال باشد ، می توانید عمر خود را با یک پنجم دیگر یا 16 سال دیگر تمدید کنید. به عبارت دیگر ، با گانودرما ، دیگر رویا نیست که انسان بتواند تا یک سن کامل رسیده 100 سال و حتی 120 سال و فراتر از آن زندگی کند.

(افزایش طول عمر)


بهترین آنتی اکسیدان قارچی

آزمایشات فوق نشان می دهد که گانودرما یکی از بهترین داروهای گیاهی است که در تقویت قدرت کلی آنتی اکسیدانی خون مفید است. علاوه بر این ، این گیاه توانایی بدن انسان برای خلاص شدن از شر رادیکال های آزاد و سموم را تقویت می کند.

علاوه بر این ، گانودرما همچنین در بالا بردن میزان بقای hippocampus gyrus در مغز فوق العاده است تا به بهبود قدرت حافظه و یادگیری ما کمک کند.

تحقیقات گسترده در مورد گانودرما در 40 سال گذشته انجام شده نشان می دهد كه گانودرما قادر است بدن انسان را با مزایای تقویت سلامتی كامل كند.

همانطور که پدران ما قبلاً این موضوع را بطور خلاصه بیان کرده بودند ، گانودرما واقعاً در “ترمیم عملکردهای طبیعی فیزیولوژیکی برای تحکیم ساختار فیزیکی” مفید است.

از این رو ، مصرف طولانی مدت گانودرما می تواند در تقویت قدرت آنتی اکسیدانی سیستم چند آنزیمی ما نقش داشته باشد. همچنین به خلاص شدن از شر رادیکالهای آزاد برای از بین بردن “استرس اکسیداتیو” و تقویت نشاط شما کمک می کند.

در پی این امر ،  به طور موثری می تواند آسیب رادیکال های آزاد را به حداقل برساند و در کمترین زمان آنها را رفع کند. این در واقع کلید مهار روند پیری یا “افزایش طول عمر” است.

 

[/fusion_text]

مقالات مرتبط رو حتما ببینید