طریقه مصرف ماشمیکس

 

میزان مصرف قارچ ماشمیکس

یک تا دو گرم در روز (دو قاشق چایخوری)

میزان مصرف به شرایط فیزیکی فرد (سن،‌ وزن و…) بستگی دارد. برای شروع با یک گرم شروع کرده و بتدریج مقدار آن را افزایش دهید.  در صورت لزوم با ما مشورت نمایید.

خرید ماشمیکس

نحوه مصرف قارچ ماشمیکس

1- جوشاندن یک قاشق غذاخوری پودر و نوشیدن عصاره آن به میزان یک یا دو لیوان در روز ( مصرف آب زیاد طی دوره مصرف توصیه می شود )

2-اضافه کردن یک قاشق غذاخوری از پودر به همه غذاهای روزانه در حین پخت.

۳-یک قاشق غذاخوری در یک فلاکس آب جوش، مصرف روز بعد

[/fusion_text]

راهنمای تهیه عصاره ماشمیکس

به میزان لازم، مثلا یک یا دو گرم از پودر را حداقل نیم و حداکثر ۲ساعت با حرارت ملایم بجوشانید و سپس درون فلاسک بریزید و طی یک یا دو روز، آن را مصرف کنید.  میزان آب مهم نبوده و بستگی به مدت زمان جوشاندن و یا میزان مصرف روزانه شما دارد. در زمان جوشاندن می توان به آن آب اضافه کرد.‌

در صورتی که طبع بدن یا طبع معده شما سرد است می توانید در زمان انتقال به فلاسک، مقداری زنجبیل یا دارچین اضافه کرده و یا در زمان‌ مصرف به آن عسل بیفزاید.

راه ساده و سریع برای کسانی که زمان آماده کردن روزانه را ندارند

میتوانید مقدار لازم برای ده روز خود را درست و در قالب های یخ در فریزر نگهداری کرده و روزانه یک دهم آن را (یک یا دو قالب) پس ‌از آب شدن یا رقیق کردن با آب گرم مصرف نمایید. پلی ساکارید های دارویی قارچ تا ۱۰۰درجه بالای صفر یعنی جوشاندن و زیر صفر یعنی یخ زدن  آسیبی نمی بینند. لذا نگران از دست رفتن خواص ان نباشید. تنها مورد مهم، مصرف آسان و پیوسته ان است.

روش دوم: شب قبل از مصرف، مقدار دو گرم از پودر قارچ را به همراه دو لیوان آب جوش داخل فلاسک ریخته و آنرا طی روز بعد مصرف نمایید.

نکته مهم در ارتباط با درمان با قارچ های دارویی

تاثیر قارچ ها سریع نبوده و به تدریج طی 3 تا 6 ماه و حتی تا یک سال می باشد.

خرید گانودرما

عوارض جانبی ماشمیکس

بر خلاف شیتاکه در صورت استفاده از دوز مناسب تاکنون هیچ گزارشی از عوارض ماشمیکس گزارش نشده  است. اما بدلیل وجود برخی قارچ ها،‌ ممکن است در صورت استفاده از دوز بالای این مجصول عوارضی چون خشکی دهان، گلو و پوست، خارش در ناحیه بینی، سوزش سر دل بدلیل سردی قارچ، خونریزی بینی و جوش های پوستی دیده شود.  در این صورت، مصرف آنرا به مدت ده روز تا رفع علائم آلرژی قطع نموده و سپس با دوز نصف و یا کمتر شروع نمایید و به همراه ادویه هایی نظیر زنجبیل دارچین و عسل مصرف نمایید.

به دلیل خواص چربی سوزی،‌ مصرف ماشمیکس ممکن است سبب تشدید لاغری شود لذا تغذیه مناسب طی دوره مصرف الزامی است.

به دلیل سردی طبع ماشمیکس بهتر است آنرا به همراه گرمیجاتی مانند زنجبیل دارجین و یا بعد از ولرم شدن با عسل طبیعی مصرف شود.

درصورت افت فشار یا قند خون در افراد لاغر،‌ بهتر است ماشمکیس بعد از وعده غذایی مصرف شود. در بقیه افراد امکان مصرف به صورت ناشتا وجود داد.

نکات

بدلیل رقیق کردن خون، در صورت پیش رو داشتن عمل جراحی، ده روز قبل از آن تاریخ از مصرف این قارچ به دلیل خونریزی در حین عمل خودداری نمایید. در افرادی که از دارو های کاهش فشار و یا رقیق کننده خون استفاده میکنند قبل از مصرف با کارشناس ما مشورت نمایید. در صورتی که سن بیمار بیش از 60 سال باشد قبل از استفاده با کارشناسان ما مشورت نمایید. افرادی که دارای عضو پیوندی هستند مجاز به مصرف قارچ های دارویی نیستند.

برای مشاهده فیلم روش مصرف شیتاکه کلیک نمایید.


  1. گ اسفند 23, 1402 در 2:48 ب.ظ - پاسخ

    سلان.۶ روز دیگه نوبت نمونه برداری زگیل از نوع پرخطر ۳۹ دارم آیا از الان می تونم مصرف کنم یا بزارم بعد از نمونه برداری از زگیل تناسی در رحمم؟؟؟

    • دکتر مهدیزاده اسفند 29, 1402 در 7:17 ب.ظ - پاسخ

      فرقی نمیکنه. از من بپرسی که میگم لازم نیست. فقط دارو رو مصرف کنید. باز اختیاری است میتونید یا قبل یا بعد از تست شروع کنید. به هر حال راه یکی است.

  2. الی بهمن 20, 1402 در 6:44 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ببخشید تاریخ انقضای ماشمیکس چقدر هست؟

  3. مهسا آذر 22, 1402 در 12:35 ب.ظ - پاسخ

    سلام آقای دکتر
    من زگیل تک دارم
    الان روی پلک هام و زیربغل و زیر سینه هام افتاده
    کدام یم محصولتون روبهم معرفی میکنید؟
    لطفا راهنمایی کنید

  4. آرمین اردیبهشت 13, 1402 در 5:41 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر
    پسر هستم و ۲۷ سالمه از نظر وزن و قد متعادل هستم و ورزشکار در حال حاضر مشکوک به زگیل تناسلی هستم هیچ زگیلی روی بدنم نیست ولی با شخص مشکوک به زگیل رابطه داشتم
    الان قصد قوی کردن سیستم ایمنیم رو دارم که محکم کاری کنم
    علاوه بر ماشمیکس روزی ۱ گرم و قرص پاور روزی ۲ عدد چه چیزی رو توصیه میکنید که خیالم راحت تر بشه ؟
    و اینکه ماشمیکس رو تا چه مدت استفاده کنم که خیالم راحت باشه اگرم چیزی بوده سرکوب شده ؟

    • دکتر مهدیزاده اردیبهشت 20, 1402 در 10:30 ب.ظ - پاسخ

      بله همینا خوبه. بعد از دوماه هفته ای سه روز بخورید هم کافی است.

  5. gaderghasemi اردیبهشت 11, 1402 در 6:19 ب.ظ - پاسخ

    با سلام اینجانب حانم هستم به سن 46 از نزدیک 3 سال است به بیماری زگیل تناسلی دچارشدم یک باردرواژنم بوده که کرایو جواب نداد عمل کردم ان موقع نوعش 16 بود بعد به ران هایم افتاده دوباره ازمایش دادم تیپش بالا بود 34 بعد عید کشاله ران وقسمت تناسلی جوشداشت دکترکفت بیماری مولوسکوم هست یک ماه است دارو هگزایم روزی 2 عدد میخورم ایا قارچ ماشی میکس شما برایم مفید است لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

    • دکتر مهدیزاده اردیبهشت 15, 1402 در 2:46 ب.ظ - پاسخ

      بله. روزی یک گرم ماشمیکس رو شروع کنید. رفع کمبود کنید. مثلا اگه افتاب بشما نمیخورد حتما ویتامین دی بخورید. اگه لاغرید تغذیه و تنوع غذایی

  6. سابینا مهر 21, 1401 در 7:24 ب.ظ - پاسخ

    سلام دکتر
    من از ۴۰ روز پیش که متوجه ـhpv شدم دوبار تاحالا کرایو کردمو الان باز زگیل زدم همون تقریبا جاهای قبلی
    تقریبا ۲۰ روز از ماشمیکس استفادهمیکنم و پاورفیت و نووهیل و ازمایش دادم فقط روی حداقل رنجه که دارم الان مکملش و استفاده میکنم برای زگیلم از عنبرنسا دارم استفاده میکنم
    سرکه سیب رو هم اضافه بکنم و یا مجدد برم کرایو
    وکی این زگیلها خوب میشن؟واقعا زدنشون روانم و بهم میزنه😟

    • دکتر مهدیزاده مهر 27, 1401 در 12:02 ب.ظ - پاسخ

      فعلا نیازی به جذف فیزیکی نیست. کمبودها رو رفع کن. اگه رفع باشه بعد از دو یا سه ماه ازمصرف ماشمیکس زیگل جدید نمیزنی و حتمی ممکنه زگیل های قبلیت هم بریزه. اگه نریخت حذف فیزیکی میکنیم.

  7. سمیه مهر 21, 1401 در 0:00 ق.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر من حدودا ۴۰روزه قارچ شیتاکه و ۱۳روزه ماشمکس مصرف میکنم همزمان کرایو هم رفتم دو جلسه
    تعداد یه مقدار کمتر شده
    بنظرتون تا چندمدت من جواب میکیریم ؟!الان که یه ماهه قارچ مصرف میکنم نباید کلا قطع میشد؟!

    • دکتر مهدیزاده مهر 21, 1401 در 3:13 ب.ظ - پاسخ

      بعد از دوماه اگه عود جدید نداشته باشی یعنی چواب گرفتی. اونهایی که بوده از قبل بعد از دو یا سه ماه اگه رفت که خوبه. اگه نرفت حذف فیزیکی میکنیم. از عدم عود باید ۶تا۸ماه بگذره و ادامه بدی که تست منفی شدن رو بدید.

  8. ناشناس خرداد 5, 1401 در 4:46 ب.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید دکتر من درکنار ماشمیکس از چ مکمل های ویتامینی استفاده کنم که سیستم ایمنی بدنم بره بالا وزگیل هام برطرف بشه ممنون میشم جواب بدین

    • دکتر مهدیزاده خرداد 13, 1401 در 1:06 ب.ظ - پاسخ

      ویتامین دی اگه آفتاب کم بشما میخوره و ایمونس اگه لاغرید یا سابقه کمبود دارید

  9. زری اردیبهشت 19, 1401 در 11:56 ب.ظ - پاسخ

    سلام من در بارداری دچار زگیل تناسلی شدم و بعد از زایمان، زگیلها تبدیل به خالهای ریز نسبتا برجسته شدند. همسرم هم سه تا زگیل دارند. آیا قارچ شیتاکه میتواند زائده ها را از بین ببرد؟ ممنون از پاسخگوییتون🙏🌹

    • دکتر مهدیزاده خرداد 3, 1401 در 2:36 ب.ظ - پاسخ

      یک گرم ماشمیکس رو دوماه اول اسفاده کنید. اگه نرفتند حذف فیزیکی کنید.

  10. نسیم مرداد 29, 1400 در 9:49 ق.ظ - پاسخ

    سلام وقت به خیر خانمی هستم ۳۷ ساله وزن ۶۸ قد ۱۷۳ یک ماهی هست که متوجه شدم hpv نوع ۱۶و ۵۲ دارم وcin1شدم . با توجه به مطالب وب سایت بفرمایید روزانه چه مقدار ماشمیکس استفاده کنم و چیز دیگری و هم پیشنهاد می دید و چه مدت.