سوالات کاربردی

سلام آقای دکتر خسته نباشید ممنون از سایت بی نظیرتون
بنده پک مکمل ۱ و قارچ شیتاکه از شما خریداری کردم قصد دارم به همراه اون قرص ahcc هم مصرف کنم سوالم اینه که هگزایم همون تاثیر قرص پلاتینیوم quality of life رو داره چون دوزشون تقریبا یکیه هگزایم بگیرم یا خارجیش رو بگیرم ؟ لطفا راهنماییم کنید چون شنیدم ایرانیش تقلبی و ahcc نداره

 







میدونم دلیل این کارتون ممکنه بدلیل استرسی باشد که دارید. اما این کار اشتباه است. مثل این است که بگویند ویتامین دی خوبه و شما از ۳ شرکت ویتامین دی بگیرید و هر سه تا رو همزمان بخورید.

هدف بالا بردن سیستم ایمنی بدن است بهتره گزینه هایی رو انتخاب کنید که نحوه اثر متفاوت دارند. مثلا از شیتاکه و یا فراورده هاش یکی رو رانتخاب کنید یا اگه از همه استفاده میکنید به میزان لازم باشه و زیاده روی نکنید. در مورد شتیاکه این مساله خیلی مهمتره چون دوز بالا انزیم های کبد رو بالا میبره. لذا از سه تا همزمان استفاده نکنید یا به میزان کم از همه (برای مثال ۲گرم شیتاکه. یک هکزایم و یک ای اچ سی سی) استفاده کنید فقط استرستون کم شه و گرنه در تاثیرگذاری نقشی ندارند.

بسسیاری از فراوده های شتیاکه مثل ای اچ سی سی و قرص شیتاکه فقط تبلیغه شرکت های دارو ساز است و یا سهولت مصرف. چیزی که مسلمه اینها عصاره قارچ هستند و فقط بخشی از خواص قارچ رو دارند و هیچ چیز کامل تر از خود قارچ نیست. یعنی گول نخورید که ای اچ سی سی بهتره چون گرونتره.

لذا بهترین پیشنهاد ما اینکه از هر گروه یکی رو انتخاب کنید. برای مثال استفاده همزمان ماشمیکس و یکی از محصولات شیتاکه خیلی قوی و کارآمد است.

بهجای هدر دادن پول سر استفاده از انواع مکمل ها به طور همه جانبه به جنگ بیماری برید. رفع کمبود کنید. استرس مدیریت کنید. ورزش کنید و سایر اصولی که در دو مقاله زیر گفته شده:
تغذیه برای زگیل
https://drmahdizadeh.com/articles/diseases/hpv/hpv-food/
تقویت سیتسم ایمیمنی بدن برای زگیل
https://drmahdizadeh.com/articles/immune-system/immune

مقالات مرتبط رو حتما ببینید