مشکلات باروری را با کوردیپس درمان کنید

مشکلات باروری

در این بخش به ترجمه مطلبی در باب مشکلات باروری را با کوردیپس درمان کنید می پردازیم:

Treat Fertility Problems with Cordyceps

ناباروری در آفریقای جنوبی بر اساس آمار منتشر شده در مجله Oxford Journal of Reproductive Health، دارای نرخ شیوع منطقه ای 30-50٪ است. اگر بعد از یک سال رابطه جنسی محافظت نشده، زوجی نتوانند بچه دار شوند، نابارور محسوب می شوند.

هم مردان و هم زنان به دلایل مختلف ناباروری را تجربه می کنند. اگر شما و همسرتان درمان‌های گران قیمت باروری را در نظر گرفته‌اید. یک درمان طبیعی وجود دارد که باید ابتدا آن را امتحان کنید. قارچ دارویی Cordyceps قرن هاست که برای درمان ناباروری در مردان و زنان استفاده می شود و نتایج بسیار موثری دارد!

مشکلات باروری را با کوردیپس درمان کنید

علل مشکلات باروری مردان

علل شایع ناباروری در مردان شامل اختلال نعوظ، تعداد کم اسپرم، تحرک ضعیف اسپرم، شکل غیر طبیعی اسپرم، کمبود هورمون، واریکوسل و بیماری های مقاربتی است. برخی از دلایل نادیده گرفته شده ناباروری در مردان شامل عوامل سبک زندگی مانند :

  • چاقی
  • سیگار کشیدن
  •   اعتیاد به الکل

علل مشکلات باروری زنان

علل شایع ناباروری در زنان عبارتند از:

  1. اندومتریوز
  2. عدم تعادل هورمونی
  3. عدم تخمک گذاری
  4. اختلال عملکرد تیروئید
  5. اختلال عملکرد هیپوتالاموس
  6. اختلال در عملکرد غده هیپوفیز
  7. اختلال عملکرد لوله فالوپ
  8. کولیت
  9. بیماری های مقاربتی

سبک زندگی نیز به ناباروری زنان کمک می کند. این عوامل عبارتند از:

  • سبک زندگی بی تحرک
  • چاقی
  • سیگار کشیدن
  • اعتیاد به الکل

هم مردان و هم زنان ممکن است ناباروری را به دلیل شرایطی به نام عدم تحمل گلوتن یا بیماری سلیاک تجربه کنند. گلوتن پروتئینی است که در گندم، چاودار و جو یافت می‌شود. و کسانی که نسبت به آن حساسیت ندارند. التهاب مزمن، مشکلات گوارشی، مشکلات سینوسی، اختلال عملکرد تیروئید و ناباروری غیر قابل توجیه را تجربه می‌کنند.

درمان ناباروری با  تاثیر قارچ روی ناباروری Cordyceps

یکی دیگر از عوامل ناباروری که معمولاً در مردان و زنان نادیده گرفته می شود. اختلالات غدد درون ریز در محیط است. به عنوان مثال، BPA در پلاستیک و فتالات موجود در محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد شوینده شیمیایی می تواند با عملکرد طبیعی هورمون ها تداخل داشته باشد. و منجر به ناباروری شود. قارچ‌های دارویی آداپتوژن هستند، به این معنی که مقاومت طبیعی بدن شما را در برابر استرس‌های روزمره زندگی افزایش می‌دهند. تاثیر قارچ روی ناباروری

مشکلات باروری را با قارچ دارویی Cordyceps درمان کنید

قارچ های دارویی غذاهای کاربردی هستند که به عنوان دارو در بدن شما عمل می کنند. آنها سیستم ایمنی را با دوز غنی از آنتی اکسیدان های مبارز با رادیکال های آزاد تقویت می کنند. قارچ دارویی کوردیپس به طور خاص به دلیل توانایی منحصر به فرد خود در حمایت از میل جنسی سالم در مردان و زنان استفاده شده است. همچنین نشان داده است که تولید هورمون رشد را تنظیم می کند و کیفیت اسپرم و تعداد تخمک را افزایش می دهد.

تاثیرات قارچ دارویی کوردیپس

قارچ دارویی کوردیپس می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا شانس باروری خود را افزایش دهید. علاوه بر استفاده از قارچ‌های دارویی، مهم است که به عوامل رژیم غذایی یا سبک زندگی که ممکن است باروری را با مشکل مواجه کنند نیز توجه کنید.

راهکارهایی درباره تغییر سبک زندگی

سیگار را ترک کنید، نوشیدن را کاهش دهید و رژیم غذایی خود را تمیز کنید. بسیاری از غذاهای فرآوری شده، از پیش بسته بندی شده و راحت، مواد شیمیایی را وارد بدن شما می کنند که در عملکرد طبیعی هورمون ها اختلال ایجاد می کنند. در عوض، مقدار زیادی غذاهای طبیعی و ارگانیک، به ویژه میوه ها و سبزیجات بخورید و به اندازه کافی ورزش کنید. حتی اگر تمرین شما فقط شامل یک پیاده روی در اطراف بلوک به عنوان یک زوج باشد، سلامت خود را یک قدم در یک زمان بهبود می بخشید.

همچنین برای تمیز کردن محیط خانه خود اقداماتی را انجام دهید. خوشبو کننده های شیمیایی هوا، لوازم آرایشی، و لوازم پاک کننده خود را با جایگزین های طبیعی و ارگانیک خریداری کنید. هر چه مواد شیمیایی مصنوعی مختل کننده هورمون در محیط شما کمتر باشد، بهتر است.

ایجاد چند تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی همراه با افزودن قارچ دارویی کوردیپس می تواند به شما حمایت از میل جنسی و باروری را بدهد تا هر دوی شما در نهایت آن بسته کوچک شادی را درک کنید. تاثیر قارچ روی ناباروری

محل فروش قارچ گانودرما,‌ خرید قارچ گانودرما, خرید کپسول گانودرما,‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران. قیمت قهوه گانودرما,‌ قیمت قارچ گانودرما,‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران,‌ پرورش و فروش مستقیم قارچ گانودرما لوسیدوم و انواع قارچ‌های دارویی زیر نظر جهاد کشاورزی و با مجوز رسمی. نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ایران, بزرگترین عرضه کننده قارچ گانودرما لوسیدوم در ایران, تاثیر گانودرما روی میل جنسی,‌ تاثیر گانودرما روی روح و روان,.


مترجم

خانم مرزانی، دانشجوی دکتری  قارچ شناسی دانشگاه تربیت مدرس