فواید گانودرما

در این بخش به فواید گانودرما می پردازیم:

سرطان

گانودرما دارای سابقه طولانی استفاده در درمان سرطان با گزارش های بسیاری از بهبود خود به خودی است
اگرچه هر دو پلی ساکارید و تری ترپن ها به فعالیت ضد سرطانی گانودرما کمک می کنند ، آزمایشات بالینی منحصراً بر عصاره های پلی ساکارید با سهولت بیشتری متمرکز شده اند.

با بررسی آزمایشات کنترل شده تصادفی ، نشان می دهد بیمارانی که از عصاره های پلی ساکارید گانودرما استفاده کرده اند 1.27 برابر بیشتر شیمی درمانی  پاسخ مثبت داشتند. تری ترپن های گانودرما همچنین فعالیت ضد سرطانی گسترده ای را نشان می دهد ، از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند ، باعث آپوپتوز (مرگ سلولی) می شود و در مورد سلول های سرطانی پروستات ، گیرنده های آندروژن را مسدود می کند.

فواید گانودرما

آلرژی

ترکیب گانودرما با فعالیت تعدیل کننده سیستم ایمنی بالا با فعالیت ضد التهابی و ضد هیستامین قوی ، آن را به یک مکمل کاملاً مناسب برای کسانی که از آلرژی مانند تب برفک (رینیت آلرژیک) رنج می برند تبدیل می کند.

با پرداختن به عدم تعادل سیستم ایمنی زمینه ای که بدن را نسبت به واکنش بیش از حد به گرده گل یا سایر مواد حساسیت زا مستعد می کند و همچنین پاسخ های التهابی ناشی از هیستامین که منجر به آن می شود ، می توان از آن برای کمک به کاهش علائم و جلوگیری از پیشرفت آنها استفاده کرد.

بیماری خود ایمنی

ترکیبی از عملکرد تعدیل کننده سیستم ایمنی و ضد التهابی گانودرما همچنین آن را به یک مکمل مفید برای طیف وسیعی از شرایط التهابی خود ایمنی مانند آرتریت روماتوئید ، پسوریازیس یا کولیت اولسراتیو تبدیل می کند.

بی خوابی / اضطراب

نام سنتی “قارچ روح” به عمل آرام بخش اجزای تری ترپنوئید گانودرما اشاره دارد. بهبود در الگوی خواب یکی از متداول ترین تأثیرات مکمل گانودرما است که اغلب برای این منظور تجویز می شود

بیماری کبد

ریشی از مدت ها قبل یک درمان سنتی محبوب برای بیماری های کبدی بوده و خواص محافظتی کبدی گسترده ای را نشان می دهد ، از جمله:
● محافظت در برابر سمیت شیمیایی
● مهار فیبروز کبد
● نرمال سازی آنزیم های کبد
کاهش التهاب

سلامت قلب و عروق

نشان داده شده است که ریشی به طور سنتی در درمان بیماری های قلبی از طریق اثرات کاهش کلسترول ، کاهش فشار خون و ضد انعقاد از سلامت قلب و عروق پشتیبانی می کند ، با بهبودی در ECG ، درد قفسه سینه ، تپش قلب و تنگی نفس در یک مورد تصادفی گزارش شده است.

سلامت تنفسی – و همچنین مزایای آن برای سلامت قلب و عروق ، از گانودرما به طور سنتی برای درمان برونشیت استفاده می شود ، در حالی که بیماران مسن از مزایای خاصی برخوردار هستند.

خواص ضد حساسیت آن به معنای مفید بودن آن برای آسم آلرژیک است ، در حالی که مطالعات چینی نیز کاهش بیماری در بلند مدت را گزارش می دهند.