معرفی قارچ گانودرما و خواص دارویی آن

در این بخش به معرفی قارچ گانودرما می پردازیم:

اگرچه ممکن است تازه مزایای سلامتی قارچ گانودرما باعث جلب توجه شده باشد ، اما این قارچ شگفت انگیز مدتهاست که به عنوان یک نیروگاه دارویی مورد احترام است. گانودرما که توسط برخی فرهنگ ها به عنوان “قارچ جاودانگی” شناخته می شود ، هزاران سال است که برای افزایش نشاط ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، حمایت از سلامت قلب و عروق و ارتقا. طول عمر مورد استفاده قرار می گیرد.
بنابراین ، آیا واقعا این قارچ می تواند در مقابل این ادعاهای باورنکردنی مقاومت کند؟

معرفی قارچ گانودرما: قارچ ریشی چیست؟

اگر هیچ چیز دیگری نیست ، قارچ گانودرما فوق العاده زیبا است. این شکل کلاه و قارچ ساقه ای معمول شما نیست ، بلکه به عنوان یک مداد مانند “شاخ” شروع می شود و مانند یک فرم ، یا “مخروط” یک فن تشکیل می دهد. به همین دلیل ، قارچ های گانودرما به راحتی قابل شناسایی هستند ، حتی اگر انواع مختلفی از رنگ های عمیق و زنده را به خود اختصاص دهند.

در طبیعت ، این قارچ روی درختان چوب سخت مرده یا در حال مرگ در جنگل های برگریز در سراسر جهان رشد می کند. به طور کلی در فصول گرم سال یافت می شود ، اما معمولاً در پاییز باردهی می شود. بدن باردهی ریشی بسیار کندتر از قارچ های دیگر رشد می کند ، اما پوسیدگی آن نیز بسیار بیشتر طول می کشد ، حتی گاهی اوقات در طول زمستان روی درختان باقی می ماند.
قارچ گانودرما وحشی روی یک درخت

نام علمی گانودرما Ganoderma lucidum است. این ماده به عنوان قارچ “پلی پور” طبقه بندی می شود ، به این معنی که در قسمت زیرین آن ، به جای آبشش ، از هزاران منافذ تشکیل شده است که در آن هاگها آزاد می شود. کلاهک ، یا “مخروطی” ، بسیار سخت و چوبی است ، و طعم آن بسیار تلخ است ، و باعث می شود قارچ برای استفاده در آشپزی کاملا نامناسب باشد.

حتی اگر قارچ گانودرما احتمالاً هرگز در میز شام جایی کسب نکند ، قدرت شگفت انگیز برای بهبود و حمایت از بدن باعث می شود که آن یک کاندید مناسب برای مکمل منظم باشد.

مزایای سلامتی قارچ گانودرما

مزایای گزارش شده قارچ گانودرما برای سلامتی هیچ چیز چشمگیر نیست. به همین دلیل رایج ترین قارچ دارویی در جهان است. با سابقه طولانی استفاده از گزارش ، و برخی از علوم دقیق برای تهیه نسخه پشتیبان ، ممکن است باور شود که این ادعاها نفوذ جدی دارند. اینها برخی ادعاهای سلامتی بسیار چشمگیر است و نشان می دهد که تقریباً هرکسی می تواند از مکمل های منظم با گانودرما بهره مند شود.

موضوع مشترک از مزایای سلامتی فوق این است که به نظر می رسد گانودرما می تواند با بهبود سیستم ایمنی بدن – حمایت از توانایی طبیعی بدن در مبارزه با بیماری ها و بیماری ها ، سلامت عمومی را بهبود بخشد. به راحتی می توانید دریابید که چرا این مسئله منجر به این موضوع می شود که قارچ گانودرما به ایجاد نشاط و طول عمر ، هماهنگی ریتم های طبیعی بدن و پشتیبانی از سلامتی کلی کمک می کند. معرفی قارچ گانودرما.

بنابراین در واقع چه چیزی در معرفی قارچ گانودرما وجود دارد که می تواند این فواید باورنکردنی را ایجاد کند؟

1. ضد ویروسی بالقوه
مطالعات آزمایشگاهی نوید عصاره های قارچ گانودرما را می دهد که تأثیر مهاری بر ویروس های خاصی دارند

  1. استرس و اضطراب
    تصور می شود که گانودرما با آرامش و آرامش ذهن ، استرس کلی را کاهش می دهد و امکان پاسخ بهتر به عوامل محرک را فراهم می کند.
    3.فشار خون
    مطالعات حیوانی نشان داده است که گانودرما ممکن است تأثیر مثبتی در حفظ فشار خون سالم داشته باشد
  2. سلامت قلب
    تصور می شود گانودرما با کاهش استرس و بهبود گردش خون از یک قلب سالم سالم حمایت می کند
  3. پشتیبانی سیستم ایمنی
    مشهورترین فایده سلامتی گانودرما در حمایت از سیستم ایمنی بدن ، حمایت موثر از پایه سلامت کلی است.

https://drmahdizadeh.com/articles/diseases/hpv/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-2/

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjS9vDfnfD2AhWMgP0HHUcIA4sQFnoECAkQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.ncbi.nlm.nih.gov%2Fbooks%2FNBK92757%2F&usg=AOvVaw3owNiEo-h0gG6gvPeC02O6

مقالات مرتبط رو حتما ببینید