آیا قارچ های دارویی می توانند بر علیه COVID ‐ 19 و عفونت پنومونیک و التهاب اثر پیشگیری یا درمانی داشته باشند؟

در اینجا به ترجمه مقاله مروری اثر گذاری چند قارچ در پیشگیری و درمان کرونا با عنوان |آیا قارچ های دارویی می توانند بر علیه COVID ‐ 19 و عفونت پنومونیک و التهاب اثر پیشگیری یا درمانی داشته باشند؟| می پردازیم:

Can medicinal mushrooms have prophylactic or therapeutic effect against COVID‐19 and its pneumonic superinfection and complicating inflammation?

COVID ‐ 19

چکیده

قارچ های دارویی اثرات اثبات شده ای را علیه بیماری های مختلف ، از جمله عفونت ها و التهاب ها ، ثبت کرده اند.

نشان داده شده است که قارچ هایAgaricus blazei Murill (AbM) ، Hericium erinaceus (HE) و Grifola frondosa (GF) فعالیت ضد میکروبی علیه عوامل ویروسی ، باکتریهای گرم مثبت و گرم منفی و انگلها در شرایط in vitro و in vivo دارند. از آنجا مکانیسم اثر تقویت سیستم ایمنی بدن بوده . و آنتی بیوتیک نیستند ، بایستی در برابر میکروب های مقاوم به چند دارو یا آنتی بیوتیک نیز اثر گذار باشند.

از آنجا که این قارچ ها دارای خواص ضد التهابی هستند. ممکن است برای درمان التهاب شدید ریه که اغلب بدنبال عفونت COVID ‐ 19  اینجاد میشوند، مناسب باشند.

نشان داده شده است که عصاره قارچ ها به طور قابل توجهی باکتری های خون را کاهش می دهند. و بقا را در موش های مبتلا به سپسیس پنوموکوک افزایش می دهد و از طریق اثر ضد التهابی علائم و کیفیت زندگی را در بیماران IBD بهبود می بخشد.

از این رو ، این عصاره های قارچی می توانند در برابر عفونت پنومونیک و التهاب شدید ریه که اغلب در بیماران دارای عفونت COVID ‐ 19 اتفاق می افتد. اثر پیشگیری کننده یا درمانی داشته باشند.

در اینجا ، ما خواص ضد میکروبی و ضد التهابی قارچ های یال شیر، قارچ بادام و قارچ میتاکه را بررسی می کنیم. که می تواند برای نبرد با COVID ‐ 19 استفاده شود.


1. مقدمه

قارچ های خوراکی و دارویی ، به ویژه از خانواده بازیدیومیست ها ، بر اساس مشاهدات تجربی ، و بیشتر از همه در طب سنتی چینی و ژاپن ، یک خواص دارویی و ظاهراً موفق داشته اند. قارچ های بازیدیومیست مانند Agaricus blazei Murill (AbM) ، Ganoderma lucidum ، Hericium erinaceus (HE) و Grifola frondosa (GF) به عنوان اصلاح کننده پاسخ ایمنی برای پیشگیری از سرطان ، یا به عنوان پشتیبانی تغذیه ای در طی شیمی درمانی و برای شرایط التهابی مزمن مانند مصرف می شوند.

هپاتیت و سایر بیماریها .1 مواد به دست آمده از قارچ ها شامل آنتی بیوتیک ها ، به عنوان مثال پنی سیلین و گریزئوفولوین و سرکوب کننده سیستم ایمنی ، سیکلوسپورین A است که در پیوند اعضا بسیار مهم است. موادی در قارچهای بازیدیومیست بالاتر دیده شده اند. که دارای طیف وسیعی از اثرات درمانی هستند ، 2 مورد از جمله ترکیبات ضد التهابی بسیار متنوع شیمیایی ، مانند پلی ساکاریدها ، 3 ترپنوئید ، 4 ترکیبات فنلی ، 5 گلیسیرید 6 و سایر مولکول های کم وزن مولکولی. 7

اثرات AbM بر عفونت ، التهاب و تومور قبلاً در SJI بررسی شده است. از جمله عصاره میسلیوم مبتنی بر AbM، ، Andosan ™ ، که همچنین حاوی HE (15٪) و GF (3)) است. 8 از آن استفاده شده است. سه آزمایش بالینی تصادفی کنترل شده با دارونما به عنوان مکمل درمان منظم بیماری التهابی روده (IBD) ؛ کولیت اولسراتیو (UC) (50 بیمار) و بیماری کرون (CD) (50 بیمار) ، 9-11 میلوما مولتیپل (MM) 12 (40 بیمار) و آلرژی گرده و آسم 13 (60 اهدا کننده خون) بدون عوارض جانبی.

این باعث کاهش سیتوکین های پیش التهابی و بهبود علائم و کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به IBD ، 9-11 کاهش علائم آلرژی و آسم ، IgE خاص و حساسیت بازوفیل در آلرژی ها ، 13 و افزایش آنتاگونیست گیرنده IL-1 (IL-1ra) ، IL ‐ 7 ، سلولهای تنظیمی T ، سلولهای دندریتیک (DC) و بیان ژنهای Ig ، گیرنده های Killer Ig (KIRs) و HLA در بیماران MM .12 علاوه بر این ، از ابتدای هزاره گزارش های دیگری در مورد ضد میکروب گزارش شده است (جدول 1 ، 2) و اثرات ضد التهابی (جدول 3) قارچ های دارویی مانند AbM ، HE و GF.

شیوع ویروس کرونا ویروس جدید (SARS ‐ CoV ‐ 2) (COVID ‐ 19) – بیماری ناشی از آن در چین که باعث بیماری جدی تنفسی می شود ، در 11 مارس 2020 توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام شد. بیشتر کسانی که از این بیماری مریض شدند عفونت ، لنفوپنی و ذات الریه ایجاد شده.

و در موارد شدید همچنین دارای سطح بالایی از سیتوکین های پیش التهابی است. 14 این شبیه “طوفان سیتوکین” است که در SARS ، 15 ، 16 مشاهده می شود که باعث ویرمی و آسیب التهابی ریه می شود و ممکن است به دنبال چند شکست ارگان و مرگ. در برخی موارد ، این بیماری زایی با فوق عفونت باکتریایی ثانویه در ریه و همچنین ایجاد سپتی سمی افزایش می یابد.

بی نظمی سیستم ایمنی ممکن است. نقش مهمی در بسیاری از بیماری های ویروسی مانند عفونت ویروس سنسیسیال تنفسی داشته باشد ، جایی که التهاب تقویت کننده بیماری شبیه وضعیت COVID ‐ 19 به پاسخ ایمنی در مخاط مجاری هوایی بستگی دارد. 17 در عفونت های ویروسی ، Treg و Th17 سلول ها دارای یک فعل و انفعال پیچیده هستند. که در آن Tregs ممکن است از فعالیت ایمنی بدن و پیشرفت بیماری آن جلوگیری کرده و هموستاز ایمنی را حفظ کند ، در حالی که سلول های Th17 باعث فعال شدن سیستم ایمنی و انتشار التهاب می شوند. 18

از آنجا که پاتوژنز COVID ‐ 19 ناشناخته است ، مشابه SARS ، هیچ داروی تایید شده ای برای بیماری وجود ندارد و هنوز واکسن تولید نشده است. کورتیکواستروئیدهایی که در غیر این صورت برای درمان سندرم پریشانی حاد تنفسی و آسیب شدید ریوی استفاده می شوند. 16 به شدت از ایمنی ضد ویروسی جلوگیری می کنند و ممکن است منع مصرف شود.

مهار یک رویداد پاسخ ایمنی نزدیک به بدن مانند فعال سازی گیرنده های شناسایی الگوی مربوط به IFN (PRR) که توسط پاتوژن (PAMP) و الگوهای مولکولی مرتبط با خطر (DAMP) در مخاط فعال می شوند ، 19 به دلیل داشتن آن غیرعاقلانه به نظر می رسد عملکرد نظارتی دفاع میزبان عمومی.

بنابراین ، اهداف باید به سیتوکین های پیش التهابی و Th2 مانند رادیکال های اکسیژن ، TNFα ، IL-1 ، IL-4 ، IL-6 ، IL-8 و IL-21 تولید محدود شود. 20 اینها ، به جز IL-21 که مورد بررسی قرار نگرفته است ، همان بازوهای موثر هستند که با درمان Andosan count خنثی می شوند. 21-24

هدف این مقاله بررسی تأثیرات احتمالی قارچ های دارویی AbM ، HE و GF در عفونت COVID ‐ 19 و عوارض آن است. معیارهای انتخاب شامل گنجاندن مقالات نمایه شده PubMed / Medline در مورد اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی با این قارچ ها بود.

COVID ‐ 19

2 اثر ضد ویروس ABM ، HE و GF

نشان داده شده است که AbM برای مقابله با اثر سیتوپاتیک ناشی از ویروس انسفالیت اسب غربی (WEE) بر سلول های VERO در شرایط in vitro ، 25 و در روش کاهش پلاک با ویروس فلج اطفال برای کاهش تعداد پلاک ها با عمل در مرحله اولیه تکثیر ویروس ( جدول 1) . در بیماران مبتلا به عفونت مزمن ویروس هپاتیت B (HBV) و ویروس C (HCV) ، عصاره های AbM عملکرد نرمال کبد را 27 و کمی بار HCV را کاهش داده اند.

همچنین اثر ضد ویروسی GF به تنهایی یا همراه با IFNα بر علیه HBV در سلول های HepG2 ، که در آن HBV DN وجود دارد ، نشان داده شده است.

چندین گزارش در مورد درمان قارچ ویروس تبخال 1 (HSV-1) و 2 (HVS-2) وجود دارد :

یک پروتئین جدا شده از GF در آزمایشگاه همانندسازی HSV-1 را مهار کرده. و با استفاده موضعی در مدل موش ، از شدت عفونت ویروسی می کاهد .30 بعلاوه ، پلی ساکاریدهای AbM باعث مهار عفونت HSV-1 در کشتهای سلولی HEp-2 می شوند. 31 ، 32 یکی دیگر از پلی ساکاریدهای میسلیوم AbM که به صورت خوراکی به موش داده می شود .

باعث کاهش عفونت های چشمی ، پوستی و واژینال (HSV-2) با مهار اتصال ویروس ، ورود و همانطور که با استفاده از روش کاهش پلاک نشان داده شده است . سلول از سلول به سلول گسترش می یابد. 33 به گفته وی ، این امر از طریق تداخل در حوادث اولیه نفوذ ویروسی رخ داده است .31 نشان داده شده است. که یک پلی ساکارید GF دیگر باعث جلوگیری از تکثیر آنترو ویروس 71 (EV ‐ 71) – عامل اصلی 34. برای بیماری پا ، دست و دهان – بیان پروتئین ویروسی را سرکوب می کند و فعالیت آپوپتوز را در شرایط آزمایشگاهی از خود نشان می دهد.

در مورد آنفلوانزا ، یک گزارش نشان داد. که متابولیت های AbM دارای اثر ضد ویروسی مستقیم در برابر ویروس آنفلوانزا در میان دیگر در شرایط آزمایشگاهی هستند ، 35 و گزارش دیگر مهار عصاره AbM علیه ویروس آنفلوانزا H1N1 در یک آزمایش تشکیل پلاک پس از حمله ویروسی به سلول های میزبان است .36 همچنین ، اثرات ضد ویروسی برای HE اثبات شده است :

این ماده در برابر آسیب روده ای ویروس مجدد اردک مسکو در جوجه اردک م inثر بود ، که در آن مصونیت مخاط آسیب دیده ترمیم شد .37 علاوه بر این ، گزارش شده است که HE برای مقابله با عفونت ویروس دنگ در شرایط in vitro ، همانطور که با مهار پیوست و نفوذ در روشهای کاهش پلاک و کاهش بیان ژن ویروسی .

3 اثر ضد میکروبی ABM ، HE و GF در برابر باکتری ها و انگلی

چندین مقاله در مورد خواص ضد باکتری و ضد انگلی AbM وجود دارد (جدول 2). ما 15 سال پیش گزارش کردیم. که عصاره مبتنی بر AbM And ، Andosan when ، هنگامی که به صورت خوراکی 1 روز قبل یا در زمان تلقیح داخل صفاقی باکتری ها داده می شود ، به طور قابل توجهی باکتری را کاهش می دهد و بقای حیوانات را در دو مدل سپسیس باکتری کشنده در موش ها افزایش می دهد.

یک مدل با پنوموکوک گرم مثبت (استرپتوکوک پنومونی سروتیپ 6B) بود. که تمایل به پنومونی به عنوان فوق عفونت در بیماران مسن مبتلا به COVID ‐ 19 دارد. 41 مدل سپسیس دیگر با تعلیق مدفوع موش در معرض هوا بود ، عمدتا حاوی باکتری های گرم منفی 40 و سموم آنها ، که به دلیل وجود عوارض تهدیدکننده زندگی از نارسایی عضو ، مقصر ایجاد سپسیس است.

2 ساعت قبل از IP چالش باکتریایی با این حال ، تنها Andosan ™ از نظر آماری کاهش معنی داری (05/0> P) در باکتری خون (> 1 ورود به سیستم ، روز 10) و افزایش میزان بقا را نشان داد. 38٪ (3/8) روز زنده ماندن در گروه Andosan and و هیچ روز 5 در گروه کنترل نمکی (شکل 1).

در حقیقت ، در حالی که 50٪ یا 40٪ موش ها هنگام دادن Andosan ™ به روش گاواژ 24 ساعت قبل یا در زمان IP تزریق باکتری ها ، به ترتیب ، فقط 13٪ از کنترل های گاواژ شور از 10 روز آزمایش در آزمایش های پیگیری جان سالم به در بردند .39 در مدل سپسیس مدفوع کشنده تر ، 33٪ از موش ها 24 ساعت قبل از i.p به Andosan داده شدند. چالش باکتریایی در طی 7 روز آزمایش در مقابل کنترل های نمکی که همه در روز 3 مرده بودند زنده ماند.

باکتری خون (A) (شماره CFU پس از آبکاری 25 لول خون گرفته شده از ورید جانبی استخوان ران حیوانات) و زنده ماندن (B) موش (8 عدد در هر گروه) با سروتایپ استرپتوکوک پنومونیه 6B 2 ساعت پس از تجویز خوراکی (گاواژ) IP را به چالش می کشد از عصاره های مختلف AbM. عصاره A Andosan is است که تنها عصاره ای بود که اختلاف معنی داری را نشان داد (05/0> P) در مقایسه با شاهد. کنترل با نمک بافر فسفات (PBS) بود (اصلاح شده از Ref. [4] با مجوز از Scand J Immunol برای چاپ مجدد)

هنگام آزمایش محصولات طبیعی در برابر سنتز باکتریوسین موتاسین توسط استرپتوکوک موتانس در بیوفیلم پلاک دندانی ، مشخص شد.  که توسط اریناسین C از HE مهار می شود. سنجش حد نصاب نقش مهمی در حدت ، تشکیل بیوفیلم و بقای بسیاری از باکتری های بیماریزا دارد .

از جمله گرم منفی سودوموناس آئروژینوزا .44 جالب توجه است که نشان داده شده است که عصاره AbM دارای اثر سنجش ضد کوروم است. که با کاهش فاکتورهای حدت P aeruginosa و قابلیت تشکیل بیوفیلم آن نشان داده می شود ، که ممکن است به عنوان سلاحی علیه این عوامل بیماری زا استفاده شود . با توجه به عفونت های انگلی ، نشان داده شده است که AbM با القای پاسخ ایمنی Th1 ، 46 .

و همچنین برای بهبود نتیجه مالاریای مغزی ، با کاهش فلورسانس Plasmodium berghei دارای گلبول های قرمز خون در خون موش ها ، به دنبال ip آنها ، برای مقابله با لیشمانیوز احشای موش 45 مقابله می کند.

یک فورانون GF به عنوان مهار فرصت طلبی سودوموناس sp شناخته می شود. پاتوژن ها در آزمایش تشکیل پلاک .48 دو گزارش در مورد اثر مهاری عصاره HE علیه هلیکوباکتر پیلوری در شرایط آزمایشگاهی وجود دارد.

همچنین میکروبیوتا را تحت تأثیر قرار داد که منجر به بهبود سلامت روده بزرگ شد.

4 اثرات ضد التهابی ABM ، HE و GF

جانسون و همکاران گزارش کردند که Andosan effect عمدتا دارای اثر ضد التهابی در داخل بدن است . همانطور که با کاهش سیستمیک سیتوکین های پیش التهابی 21 و اثر آنتی اکسیدانی در لکوسیت های محیطی نشان داده شده است (جدول 3) .عصاره AbM دیگری که به صورت خوراکی به موش های دارای آسیب ریه ناشی از سرطان داده می شود ، التهاب ریوی را کاهش داده .

و در نتیجه باعث تحکیم ریوی ناخالص می شود. 52 همانطور که گفته شد . AbM باعث بهبود التهاب مغزی ناشی از مالاریا شد .47 علاوه بر این ، میسلیوم HE و اریناسین مشتق شده از HE از طریق سلولهای عصبی ناشی از ایسکمی مغز در مدل موش با مهار iNOS و MAP کیناز ، سیتوکین های پیش التهابی TNFα ، IL-1β و IL-6 ، و باعث افزایش خواص رشد عصبی می شود.

AbM

در یک مطالعه بالینی تصادفی (RCT) ، بیماران مبتلا به میلوم متعدد که تحت شیمی درمانی با دوز بالا قرار گرفتند و به مدت 2 ماه تحت درمان کنترل شده با دارونما با Andosan ‐ مبتنی بر AbM قرار گرفتند ، دارای اثرات تنظیم کننده سیستم ایمنی زیر بودند :

سطح پلاسما و افزایش سلولهای تنظیمی T نشان دهنده اثر ضد التهابی ، و افزایش پلاسماسیتوئید DC در خون و افزایش بیان ژنها در آسپیرات مغز استخوان در پایان مطالعه نسبت به قبل برای آنتی ژنهای KIRs و MHC ، دومی برای ارائه آنتی ژن مهم است. در RCT کنترل شده با دارونما با بیماران IBD ، 9 ، 10 The Thrkelsen و همکاران نشان دادند.

که Andosan oral به صورت خوراکی به مدت 3 هفته باعث کاهش علائم و افزایش کیفیت زندگی به ویژه در بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو ، 9 توسط مکانیسم ضد التهابی می شود. 13 در یک مدل IBD موش صحرایی ، همچنین عصاره HE و پلی ساکارید جدا شده برای کاهش آسیب مخاط روده بزرگ ناشی از IBD با کاهش فعالیت MPO نشان داده شد. 54 در مخاط روده بزرگ ، همچنین بیان NFΚB و TNFα کاهش یافته و سلولهای T فعال شده و رشد باکتریهای مفید .

HE

علاوه بر این ، یک پلی ساکارید HE برای کاهش کولیت در موش ها با معکوس کردن دیس بیوز روده از میکروب های بالقوه پیش التهابی ، به عنوان مثال Corynebacterium و Staphylococcus ، به میکروب های بالقوه ضد التهاب ، به عنوان مثال Bacteroides و Bifidobacterium نشان داده شد. استرس و مسیرهای سیگنالینگ التهابی و حفظ سد روده با مسدود کردن فسفوریلاسیون NFΚB ، و پروتئین کینازها MAPK و در موشهای مبتلا به کولیت ناشی از آن عمل می کنند

GF

به علاوه ، نشان داده شده است که خوراک خشک AbM با جلوگیری از استرس اکسیداتیو از هپاتیت استاتو غیر الکلی استاتو (NASH). در یک مدل موش جلوگیری می کند. به همین ترتیب ، یک پلی ساکارید GF با تنظیم مفید میکروبیوتا نشان داد که اختلالات متابولیکی لیپید را بهبود می بخشد.

جالب توجه و در راستای این امر ، مشخص شد که میسلیای HE غنی شده اریناسین A به صورت خوراکی به موش های مسن داده می شود . با القای آنزیم های آنتی اکسیدان درون زا باعث افزایش طول عمر می شود.

5 مکانیسم عملکرد — تقویت سیستم ایمنی بدن

β-گلوکان ها با تقویت سیستم ایمنی ، قسمت اصلی دیواره سلول را در قارچ ها ، از جمله قارچ های AbM ، HE و GF تشکیل می دهند.  چنین پلی ساکاریدهایی که به آنها تزریق می شود. اثرات ضد سرطانی و ضد عفونی دارند. در مدلهای موش. 59-61 پیش از این ، ما همچنین نشان داده ایم که مخمر β-گلوکان داده شده از طریق خوراکی می تواند در برابر عفونت سیستمیک پنومونیه در موش محافظت کند .

62 علاوه بر این ، به دلیل پاسخهای سلولی و هومورال ناشی از AbM ، آنها قادر به مثبت سازی هستند اثرات ویروس هپاتیت B و واکسن DNA بیماری پا و ‐ دهان در موش ها.

AbM ، HE و GF PAMP و DAMP را با سایر قارچ ها و ماکروفاژهای بسیار سمی و تهدید کننده سلامتی به اشتراک می گذارند. بر این اساس ، این باید دلیل درگیری شدید و سریع ایمنی ذاتی و در نتیجه انحراف ایمنی تطبیقی ​​از Th2 نسبت به پاسخ های Th1 در میزبان هنگام مواجهه با قارچ های خوراکی و بی ضرر مانند AbM ، HE و GF.22 ، ، باشد.

، 65 PRR سیستم ایمنی ذاتی مانند TLR2 ، 1 ect دکتین و CR3،66-68 بلافاصله PAMP مانند β ‐ گلوکان ها را از دیواره سلول اصلی قارچ ها و قارچ ها تشخیص می دهد. گیرنده های TLR و حوزه الیگومریزاسیون اتصال دهنده نوکلئوتید (NOD) مانند PRR دو اصلی هستند که برای مثال در عفونت Aspergillus fumigatus با هم تعامل دارند .بعلاوه ، فعال سازی β β گلوکان سلولهای دندریتیک به تولید IL-1β پس از فعال شدن التهاب NOD .70

کاندیدا آلبیکانس به عنوان یک عضو خوش خیم و کوچک میکروبیوتا در سطح مخاط در اکثر انسان ها وجود دارد ، جایی که باعث واکنش های ذاتی زیادی می شود ، اما رشد بیش از حد می تواند باعث ایجاد عفونت موضعی مخاطی یا سیستمی شود.

DAMPs و تحریک تولید پپتیدهای ضد میکروبی 19 توسط سلولهای ایمنی اپیتلیال و ذاتی ،  که دفنسین ها بزرگترین گروه هستند. سایر ویژگی ها غیر از β-گلوکان های آنها احتمالاً محرک های مهم دپسین ها و سایر پپتیدهای ضد میکروبی هستند. در حقیقت ، وقتی اخیراً مشخص شد که محتوای β ‐ گلوکان در And ، تعجب آور بود

osan ™ بسیار کم بود ، احتمالاً به دلیل وجود میسلیوم و نه بدن باردهنده آن است. با این وجود ، این عصاره قارچ مخلوط باعث تحریک TLR2 در سلولهای تک سلول می شود. 75 نشان داده شده است که چنین تحریک AbM باعث ایجاد تمایز سلول های M2 به M1 و القا a یک قدرتمند می شود. اثر ضد توموری .AbM همچنین بیان گیرنده های سطح سلولی NKG2D / NCR را بر روی سلولهای NK تحریک می کند .

از آنجا که محل ورود اکثر ویروسهای غیر بردار ، مخاط است که همان سطح بدن در معرض عصاره های قارچ هنگام مصرف است . مطالعات ویروس آزمایشگاهی اشاره شده (به جدول 1 مراجعه کنید) کاملاً مشابه وضعیت in vivo است. از این رو ، AbM و GF به ترتیب می توانند اثر ضد ویروسی مشابهی را در داخل بدن علیه ویروس فلج اطفال و EV-71 داشته باشند ، همانطور که در شرایط آزمایشگاهی نشان داده شده است. اپیتلیوم در جایی که تشخیص داده می شوند و باعث سیگنالینگ ایمنی ذاتی می شوند . که هنوز در فرار از آن مهارت دارند. از این رو ، می توان تصور کرد که AbM و GF همچنین می توانند آسیب التهابی ریه COVID ‐ 19 را خنثی کنند.

در مورد عفونت های HSV ‐ 1 و HSV ‐ 2 میزبان در شروع یک واکنش ضد ویروسی و عملکرد DC سریع اولیه ذاتی ناکام می ماند ، که باید هدف هایی برای استراتژی های پیشگیری از پیشگیری از عفونت با این ویروس ها باشد. این ممکن است همان مکانیسم (های) مشابه باشد برای عمل ضد پریشی گزارش شده از یک پروتئین GF و یک پلی ساکارید میسلیوم AbM در داخل بدن. علاوه بر این ، بهبودی توسط AbM از اثر سیتوپاتیک ناشی از ویروس WEE که در in vitro25 نشان داده شده است.

ممکن است نشان دهنده اثر ضد ویروسی در برابر فلاوی ویروس ها باشد مانند ویروس دنگی نیز نشان داده شده است برای HE در عفونت reovirus اردک مسکووی ، از دست دادن خالص باکتری های مفید تولید اسیدهای چرب زنجیره کوتاه (SCFA) و تکثیر جبرانی باکتری های بیماری زا (گرم منفی Enterobacteriaceae) وجود دارد. این اختلال در میکروبیوتای روده منجر به آسیب شناسی شدید مخاط روده و اسهال حاد می شود. مخاط آسیب دیده و ایمنی آن می تواند توسط HE بازیابی شود ، که در برابر این بیماری ویروسی در جوجه اردک م effectiveثر بود .

بعلاوه ، مصرف خوراکی در موش Andosan نشان داده شده است که رشد باکتریها ، میکروبهای بالقوه ضد التهاب ، 57 و تولید SCFA را تقویت می کند. (پروفسور T. Ogita ، Shinshu Univ ، ناگانو ، ژاپن). این امر همچنین با یافته قبلی ما در مدل Gram ‐ منفی موش سپسیس از بقا of پس از درمان خوراکی با Andosan significantly به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر این ، اثر ضد ویروسی AbM بر ویروس آنفلوانزا، جالب است. زیرا ویروس های آنفلوانزا کرونا می توانند مشابه مشکلات ریوی به عنوان COVID ‐ 19.

اگرچه فقط کاهش ناچیز بار HCV در چند بیمار مبتلا به عفونت مزمن HCV که Andosan ™ را به مدت یک هفته بلعیدند ، وجود داشت ، اما در لکوسیت های تک هسته ای محیطی ژن های مرتبط با سیگنالینگ پروتئین G ‐ R ، دوچرخه سواری سلول و تنظیم رونویسی افزایش بیان داشت. گیرنده های 28 G پروتئین همراه برای کموتاکسین ها مانند کموکین IL-8 ، لکوترین 4B ، محصول فعال کننده مکمل C5a و پپتیدهای فرمیل مشتق شده از باکتری ها با التهاب و دفاع میکروبی مرتبط هستند.

از آنجا که مکمل در پاتوژنز بسیاری از بیماری ها نقش دارد . به دلیل خود حمله یا کمک به آسیب شناسی کلی ، 83-85 که قارچ موجود در آندوسان effects اثرات بهداشتی را بر علیه مکانیسم عملکرد آندوسان پیشنهاد یا مستند کرده است ممکن است به خوبی با فعالیت مکمل مرتبط باشد. نمونه هایی از بیماری ها با اثر مفید این قارچ ها به شرح زیر است: بیماری آلزایمر ، IBD عفونت باکتریایی، مالاریا ، و آلرژی و آسم. این توسط توانایی AbM برای فعال کردن مسیر جایگزین مکمل پشتیبانی می شود.

همچنین ، شواهد جدیدی برای مکمل داخل سلولی – کمپوزوم – وجود دارد که تصور می شود . در تنظیم سلول های ایمنی و متابولیسم سلول های T و مونوسیت ها نقش دارد. این ممکن است بیشتر در مورد درگیری مکمل در پاتوژنز بیماری های کاملاً متفاوت توضیح دهد. وجود مکمل درون سلولی بیش از 30 سال پیش توسط نویسندگان اول و دوم این مقاله کشف شد که نشان دادند فاگوسیت های تک هسته ای می توانند همه اجزای سازنده یک سیستم مکمل عملکردی را تولید کنند. 89 ،

6 تاثیر قارچ های دارویی روی  COVID ‐ 19

در شرایط فعلی با وجود یک بیماری همه گیر ظاهرا غیرقابل درمان. و در حالی که داروها و واکسن های کاندید فقط در مرحله آزمایش هستند. و باید به اصول پیشگیری و پیشگیری از درمان توجه کرد. یک کاندید پیشگیری ایمنی و / یا درمان با استفاده از قارچ های تنظیم کننده سیستم ایمنی است. Agaricomycota در میان قارچ های Bacidiomycetes ، AbM ، HE و GF ، قارچ های دارویی شناخته شده ای هستند.  که در سراسر جهان برای انواع بیماری ها در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته اند. در واقع ، بسیاری از آن برنامه ها دارند.

در مطالعات بالینی و بالینی تایید شده است. تمرکز به ویژه بر روی اثرات ضد توموری است که در آن سمیت سلولی و مکانیسم آپوپتوتیک آشکار شده است. با این حال ، علاوه بر خاصیت ضد التهابی ، مشخص شده است که قارچ ها باعث افزایش پاسخ ایمنی سلولی Th1 می شوند ، همانطور که با افزایش سیتوکین های IFNγ ، IL-2 و IL-12 نشان داده شده است.

سلولهای شرکت کننده در پاسخ Th1 سلولهای NK فعال و سلول های Th1 سیتوتوکسیک و سلول های γ / δ T هستند که علاوه بر حمله تومور ، سلول های آلوده به ویروس را نیز از بین می برند. علاوه بر این ، سلول های γ / δ T نقش مهمی در ایجاد فاصله بین ایمنی ذاتی و تطبیقی ​​دارند ، به عنوان مثال با ارائه آنتی ژن به سلول های T معمولی ، و آنها عمدتا در محل های مخاط و اپیتلیال ، 92 که نقطه ورود هستند ، محلی هستند.

برای ویروس ها تصور می شود که اینترفرون های نوع III (IFN ‐ λ) در ایمنی ضد ویروسی بسیار مهم است. 93 ، 94 از این رو ، القای پاسخ Th1 توسط قارچ های دارویی می تواند به عنوان یک روش جدید برای پیشگیری و اقدامات درمانی در برابر COVID ‐ 19 آزمایش شود. عفونت ، و همچنین در برابر ضد عفونی باکتریایی خطرناک آن. در حقیقت ، عفونت باکتریایی ، و به ویژه با S. pneumonia ، در 43٪ از بیماران COVID مسن پذیرفته شده و در 82٪ از افراد مرده دیده می شود. 41 علاوه بر بیماران مسن ، همچنین کسانی که بیماری های زمینه ای پیچیده مانند بیماری انسداد مزمن ریه ، بیماری های قلبی ، دیابت و سایر بیماری های مزمن با عارضه سیستمیک  در معرض خطر هستند.

در سپسیس پنوموکوکی در موش های ناشی از سویه S. pneumonia سروتیپ 6B ، که در ابتدا از یک بیمار جدا شده است ، بیماری می تواند توسط Andosan era مقابله کند ، هر دو از طریق خوراکی یا قبل یا همزمان با i.p. چالش با پنوموکوک .39 از این رو ، به نظر می رسد. این عصاره هم یک اثر پیشگیری و هم درمانی در برابر بیماری پنوموکوک داشته باشد. علاوه بر این ، از آنجا که اثر Andosan antibi آنتی بیوتیک نبود بلکه از نظر سیستم ایمنی تعدیل می شود.

بنابراین این عصاره قارچ باید در برابر باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک. مانند باکتری های حساس به آنتی بیوتیک موثر باشد. این جنبه به ویژه در شرایط جدی COVID ‐ 19 که در شمال ایتالیا و اسپانیا تجربه شده است. جایی که فوق عفونت ذات الریه با باکتری های مقاوم در برابر چند برابر ممکن است یکی از علل اضافی مرگ باشد ، جالب توجه است. همچنین ، خلاص شدن موثرتر از ابر عفونت باکتریایی باعث کاهش پاسخ ایمنی و التهاب متعاقب آن می شود که در غیر این صورت بیماری COVID ‐ 19 را پیچیده می کند.

کربوهیدرات های غیر قابل هضم با اثر پری بیوتیک ، مانند پلی ساکاریدهای β ‐ گلوکان از قارچ های دارویی ، رشد میکروب های روده را برای سلامتی میزبان تحریک می کنند و تولید SCFA را تحریک می کنند ، که میکروب های بی هوازی روده را انرژی می بخشد ، عوامل بیماری زا را سرکوب می کند (به عنوان مثال سالمونلا sp.) و ایمنی میزبان را بهبود می بخشد.

96 در این زمینه ، افزایش تولید مشاهده شده توسط SCFA توسط میکروبیوتا احتمالاً کولونوسیت ها را با داشتن بستر اصلی تغذیه ای آنها ، به ویژه β ‐ OH ‐ بوتیرات (70)) ، به طور کلی و همچنین در IBD چنین اثر تروفیکی به خودی خود واکنش فیزیولوژیکی بدن را عادی و مساوی می کند ، که هم به افراد پیشگیرانه و هم به لحاظ درمانی برای مبارزه با عوامل پاتولوژیک ، به عنوان مثال حملات ویروسی مانند COVID ‐ 19 ، به نفع افراد سالم خواهد بود.

علاوه بر این در مدل های سپسیس باکتریایی ، 39 ، 40 محصول مخلوط قارچ Andosan also نیز نتایج مثبتی را در مدل های موش برای آلرژی 22 و سرطان روده بزرگ نشان داده است ، 91 که در آن هر دو مدل افزایش ایمنی سلول کمکی T (Th) 1 در هر دو مدل پیدا شده است. علاوه بر این به یک پاسخ پیش التهابی (افزایش IL-1β ، MCP-1 ، TNFα) در دومی. پاسخ پیش التهابی در موش ها احتمالاً به دلیل جذب β-گلوکان از روده موش در مقابل اثر ضد التهابی در انسان است که β-گلوکان به سختی جذب می شود یا به درجه پایین تر است

اما ممکن است لکه های پی در بدن را تحریک کند. بافت لنفاوی مرتبط با روده (GALT) . بنابراین ، سایر مواد قابل تعریف با وزن کم مولکولی (مثلاً فلاونوئیدها) قابل جذب با فعالیت ضد التهاب و / یا آنتی اکسیدان احتمالاً در این اثر نقش دارند.

علاوه بر این ، در RCT با کنترل دارونما در افراد مبتلا به آلرژی گرده و آسم ، مکمل Andosan before قبل از فصل گرده منجر به کاهش علائم ، دارو ، سطح IgE خاص در پلاسما و حساسیت بازوفیل ، به دلیل انحراف سلول های Th1 / Th2 به سمت Th1 فنوتیپ .13 پاسخ Th1 علاوه بر القا فعالیت ضد توموری و ضد آلرژی ، همچنین باعث ایجاد پاسخ ایمنی ضد ویروسی می شود.

در نتیجه ، از، به نظر می رسد که قارچ های باسیدیومیست دارویی ، AbM ، HE و GF به عنوان داروهای پیشگیری کننده یا درمانی در درمان عفونت COVID، 19 ، به ویژه به عنوان اقدامات متقابل در برابر یک فوق عفونت پنوموکوکی ، حتی اگر ناشی از باکتری های مقاوم ، و همچنین برای واکنش بیش از حد سیستم ایمنی و التهاب آسیب رسان که با COVID ‐ 19 ایجاد می شود موثر باشد.

 

  1. Linnie Flanagan آذر 21, 1399 در 3:12 ق.ظ - پاسخ

    Morning

    Buy medical disposable face mask to protect your loved ones from the deadly CoronaVirus. The price for N95 Face Mask is $1.99 each. If interested, please visit our site: pharmacyoutlets.online

    Best regards,

    تماس با ما – وب سایت محصولات دکتر مهدیزاده

مقالات مرتبط رو حتما ببینید