همه چیز در مورد گانودرما،‌ ریشی، Reishi, Ganoderma lucidum, Ling Zhi

چگونه Ganoderma Lucidum سلامت شما را بهبود می بخشد؟

در یک دانشنامه باستانی پزشکی چینی “Bencao Gangmu” ، لی Shizhen گانودرما را ” قارچ برتر” طبقه بندی کرد.

براساس مدارک تاریخی، “مصرف مداوم گانودرما بدن شما را سبک و جوان می کند ، زندگی را طولانی تر می کند و شما را مانند یک انسان جاویدان می کند که هرگز نمی میرد”.

جالب است بدانید که حتی تحقیقات مدرن بیشتر یافته های باستانی  گانودرما لوسیدوم را اثبات کرده است.

دانشمندان چینی تحقیقات و اثرات دارویی گانودرما لوسیدوم را در دهه 50 آغاز کردند. آنها با مطالعات بالینی یافته های خود را تایید کردند. محققانی از چین ، ژاپن ، کره و ایالات متحده نیز یک انجمن بین المللی تحقیقاتی گانودرما را تشکیل داده اند و تحقیقات خود را به سکوی جهانی آورده اند.

https://drmahdizadeh.com/wp-content/uploads/2020/05/5box-Ganoderma-lucidum-spore-powder-reishi-spore-powder-Reishi-mushroom-lingzhi-mushroom-gano-therapy-free-shipping-e1589488694785.jpg

فواید گانودرما لوسیدوم

دانشمندان در مورد اثرات درمانی ویژه  قارچ گانودرما بر سیستم گردش خون ، سیستم عصبی و سیستم ایمنی بدن و همچنین اثرات ضد سرطانی آن تحقیق کردند. مطالعات نشان می دهد که به طور قابل توجهی می تواند:

  • گردش خون را بهبود ببخشد
  • اعصاب خود را آرام کنید
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید
  • بهبود شانس بهبود سرطان

بدن شما بر روی این سیستم های اصلی عمل می کند. اگر به درستی تنظیم نشود ، ممکن است بیمار شوید.  گانودرما به تنظیم سیستم های مختلف بدن شما ، حفظ ثبات و ایجاد تعادل بین شرایط داخلی و خارجی بدن کمک می کند.

علاوه بر این ، گانودرما عملکردهای مهم دیگری نیز در بدن شما دارد …

بدن خود را سم زدایی و انرژی زا کنید

گانودرما همچنین می تواند سموم انباشته شده در بدن شما را از طریق دریافت داروهای مختلف غربی ، آنتی بیوتیک ، ضد درد و داروهای ضد التهابی از بین ببرد. بنابراین به یک اثر سم زدایی قوی برای حفظ تعادل بدن دست می یابد.

و در این دنیای پر سرعت مدرن ، مردم تحت فشارهای گسترده ای قرار می گیرند که منجر به تنش ، بی خوابی ، خستگی و از دست دادن اشتها می شود.

ژرمانیم آلی در گانودرما به شما کمک می کند تا بیش از 1.5 برابر توانایی جریان خون در مصرف اکسیژن را افزایش دهید. همچنین میزان متابولیسم شما را افزایش داده و پیری را کند می کند.

طبق تحقیقات دکتر ژاپنی ، غلظت آلی ژرمانیوم در گانودرما حدود 800 تا 2000 ppm (قطعات در میلیون) است که 4 تا 6 برابر بسیار بیشتر از جینسنگ است.

پیری خود را آهسته کنید

علاوه بر این ، Ganoderma Lucidum همچنین حاوی پلی ساکاریدها است که به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. از این رو اثرات تثبیت کننده گانودرما می تواند سلامت شما را تقویت کند ، نشاط شما را بهبود بخشد و سیستم ایمنی بدن شما را بهبود بخشد.

با این کار ،  گانودرما لوسیدوم بدیهی است که به کندی روند پیری شما کمک می کند.

و این جوهر کلاسیک پزشکی باستانی است که می گوید ، “مصرف مداوم گانودرما باعث می شود بدن شما سبک و جوان شود ، زندگی را طولانی تر می کند و شما را مانند یک جاویدان که هرگز نمی میرد” می سازد.

1) سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید

چرا تقویت سیستم ایمنی بسیار مهم است؟ این را در نظر بگیرید …

ویروس هپاتیت باعث سخت شدن کبد و در نهایت سرطان کبد می شود
هلیکوباکتر پیلوری باعث زخم معده و در نهایت سرطان معده می شود
ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) باعث سرطان دهانه رحم زنان می شود
ویروس اپستین بار (EBV) باعث سرطان بینی می شود

من و شما بیشتر احتمال دارد كه در زمان زندگی ما یكی از این ویروس ها را كه در بالا به آنها اشاره شد ، بدست آوریم. اما ما هنوز هیچ یک از این بیماری ها را دریافت نمی کنیم. چرا؟

زیرا سیستم ایمنی بدن شما قبل از آسیب رساندن به بدن شما آن مهاجمان را کاملاً از بین برده است. در واقع ، هر ثانیه برای محافظت در برابر عفونت توسط میکروب ها و ویروس ها ، حتی در هنگام خواب ، کار می کند.

کاهش ایمنی باعث ایجاد انواع بیماری ها از جمله سرطان می شود. بنابراین تقویت سیستم ایمنی بدن اولین نیاز مهم درمانی است.

گانودرما می تواند ایمنی شما را با آلی ژرمانیوم ، پلی ساکاریدها و تریترپن ها تقویت و تنظیم کند.

با این حال ، اکثر مکمل های مراقبت های بهداشتی فقط بر بهبود سیستم ایمنی تمرکز دارند. آیا با تمرکز فقط روی این جنبه ، آیا می توان بیمار سکته مغزی یا فشار خون بالا را درمان کرد؟

البته که نه! تقویت سیستم ایمنی بدن آنها بی فایده است. مشکلات آنها در اثر انسداد گردش خون ایجاد می شود. به همین دلیل ما به اصل شفابخشی بعدی احتیاج داریم …

2) انسداد گردش خون را رفع کنید

این چیزی است که هنگام انسداد گردش خون در بدن شما اتفاق می افتد. خون شما نمی تواند اکسیژن و مواد مغذی را به اندام منتقل کند. سلولها در گرسنگی گریه می کنند و یکی یکی می میرند. سموم قابل انتقال نیستند. و سلولهای بدن شما ممکن است در اثر خفگی سمی بمیرند.

تجمع کلسترول ، چربی ها و لخته های خون به آرامی رگ های خونی را باریک می کند و در نهایت آن را کاملاً مسدود می کند. این وضعیت فشار خون بالا ، انسداد سکته مغزی و عروق قلب است.

در این حالت ، شما باید انسداد گردش خون را برای گردش نرمتر ، اندام قوی تر و سم زدایی بهتر از بین ببرید.

گانودرما در بهبود گردش خون بسیار قدرتمند هستند و انسداد گردش خون را با Triterpenes و Adenosine Monophosphate (AMP) خود از بین می برند.

3) انرژی بدن را تقویت کنید

گانودرما لوسیدوم همچنین به طور موثری انرژی بدن را بهبود می بخشد و عملکرد اندام شما بخصوص ریه و کبد را تقویت می کند. به غیر از این ، یک اصل مهم ترمیم شفا …

4) سموم را خنثی کرده و از بین ببرید

شما باید قبل از بهبودی بیماری از سموم بدن خلاص شوید. بدون خنثی سازی و از بین بردن سموم بدن ، بسیاری از بیماری ها به سختی قابل درمان هستند.

گانودرما لوسیدوم نقش مهمی در خنثی سازی و از بین بردن سموم بدن مانند فلزات سنگین دارد. به عنوان  دارویی طبیعی ، این قارچ به دلیل داشتن محتوای غنی از مواد معدنی به خصوص آلی ژرمانیوم و آنتی اکسیدان طبیعی قوی ، سوپراکسید دیسموتاز (SOD) بسیار مؤثر است.

گانودرما  قارچ آسمانی

بسیاری از گیاهان دارویی این همه عملکرد درمانی را تحت پوشش خود قرار داده است. برخی فقط می توانند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشند. برخی فقط برای گردش خون مفید هستند. اما  قارچ گانودرما لوسیدوم به طور موثری تمام این چهار اصل درمانی را پوشش می دهد.

جای تعجبی نیست که چینی های باستان گانودرما را  قارچ آسمانی می نامند.

اکثر بیماران از گانودرما لوسیدوم بهره مند می شوند زیرا این  قارچ برای رفع بسیاری از مشکلات است. اما برای برخی بیماری ها ، این  قارچ به تنهایی به اندازه کافی مؤثر نیست. بسته به هر شرایط فردی ، سایر گیاهان دارویی طبیعی برای بهبودی سریعتر تجویز می شوند.

یکی از مزایای Ganoderma Lucidum این است که می توانید آن را برای طولانی مدت و بدون عوارض جانبی مصرف کنید. به عنوان یک  قارچ سازگار ، به دنبال حفظ تعادل بدن در ضمن بهبود وضعیت بدن است.

Ganoderma فواید و آزمایشات بالینی دارد

طبق آزمایشات بالینی دکتر شیگرو یوجی ، گانودرما به دلیل عملکردهای اساسی از سلامتی ما سود می برد.

1) کلسترول و مقدار چربی آزاد خون را کاهش می دهد

2) سطح قند خون را کاهش داده و عملکردهای پانکراس را بازیابی می کند

3) غشای گلبول قرمز را تثبیت می کند

4) به دلیل آدنوزین Ganoderma ، می تواند تجمع پلاکت را کاهش دهد ، ترومبوس (لخته خون) را حل کند و از انسداد رگ های خونی جلوگیری کند

5) عملکرد غدد فوق کلیوی را برای حفظ تعادل هورمونها بهبود می بخشد

6) توانایی بهبودی طبیعی بدن را بالا می برد و به بدن امکان می دهد سیستم ایمنی قوی ایجاد کند

7) از تخریب سلول های بافتی و اندام ها جلوگیری می کند

8) مانع از پیری و حفظ قانون اساسی جوانی می شود

9) عوارض جانبی داروی ضد فشار خون را کاهش می دهد

10) از حساسیت ناشی از آنتی ژن ها جلوگیری می کند زیرا این  قارچ باعث مهار سلول ماست سل آزاد کننده هیستامین می شود

11) از سرطان جلوگیری می کند ، سرطان را درمان می کند و متاستاز سلول های سرطانی را مهار می کند

الف) سلول را عادی می کند تا از تخریب بافت جلوگیری کند
ب) از مرگ ناگهانی بیماران سرطانی ناشی از آمبولی (انسداد) جلوگیری می کند
ج) انسداد گردش خون برای داروهای سرطان را حذف کرده و باعث افزایش بیشتر اثر بخشی داروها می شود
د) درد ناشی از سرطان را تسکین می دهد

آیا این درست است که ریشی گانودرما ناجی بیماریهای مدرن است و “پزشک جهانی” برای همه بیماری ها است؟

توسط یوکیو ناوی از موسسه علمی مواد غذایی دانشگاه کیوتو

“آیا  قارچ Reishi Ganoderma واقعا یک داروی جهانی است؟”

بیایید در مورد بیماریهای شایع در تاریخ بلکه در مورد بیماریهای مدرن صحبت نکنیم. به منظور یافتن جواب ، عملکردهای این  قارچ را برای سیزده سال بارها و بارها بررسی کرده ایم. نتایج رضایت بخش به دست آمد.

مسئله اول این است که آیا ریشی گانودرما به انواع بیماری ها اثر می کند یا خیر.

پاسخ ما “بله” است ، زیرا قادر است سلامت فرد را حفظ کند. برای یک فرد ناسالم ، این  قارچ می تواند روی ضعیف ترین قسمت های بدن او تأثیر بگذارد. برای یک بیمار ، می تواند منبع بیماری را ریشه کن کند و باعث بهبودی می شود.

گانودرما می تواند بدن نامتعادل را به بدن سالم تغییر دهد. هیچ تفاوتی بین نژادهای انسان ، افراد باستان یا مدرن وجود ندارد. این  قارچ تأثیرات یکسانی بر همه افراد جهان دارد.

اگر قانون اساسی بیمار مطابق با  قارچ گانودرما باشد ، این مانند دارویی برای ثبت اختراع است که به بالاترین اثر خود برسد. در حقیقت ، هیچ فردی را پیدا نکرده ایم که اثرات منفی یا نتایج ناکارآمد کسب کند.

برای ارزیابی اثربخشی Ganoderma ، برخی نتایج برجسته به دست آمده اخیراً در زیر تحلیل می شود …

گانودرما به درمان سرطان کمک میکند

مصرف  قارچ گانودرما لوسیدوم به همراه شیمی درمانی ممکن است نتایج قابل توجهی برای بیمارانی که جراحی سرطان پستان ، سرطان روده بزرگ یا سرطان معده داشته اند داشته باشد.
گزارش شده توسط دکتر هیروشی کاوایی از دانشگاه Kinki

درآزمایشی ، بیمارانی بودند که پس از عمل به طور نامناسب تحت درمان قرار گرفتند ، و بیمارانی که از عوارض جانبی شیمی درمانی رنج می بردند.

پس از ماستکتومی و شیمی درمانی ، چهره یک بیمار بسیار تیره شد. بعد از دو ماه گانودرما لوسیدوم ، رنگ او بهبود یافت.

اندامهای بیمار بعد از ماستکتومی فلج و متورم شدند.

پس از مصرف گانودرما لوسیدوم به مدت یک ماه ، بی حسی بهبود یافته است.

بعضي از بيماران به مدت ده روز پس از كولوستومي ، گانودرما لوكسيدوم را به همراه برخي از داروهاي گياهي استفاده كردند. عرق شب ناپدید شد و اشتها بهبود یافت.

برخی از بیمارانی که دچار بیماری معده شدند

سرطان  اشتهای آنها را کم  کرد. بعد از مصرف این  قارچ ، اشتهای آنها بهبود یافت.

با توجه به نتایج بالینی فوق ، ما می توانیم این  قارچ را به عنوان یک درمان تکمیلی با ارزش و همراه با شیمی درمانی بکار گیریم. این قارچ گرانبها همچنین عوارض جانبی شیمی درمانی را کاهش می دهد.

Ganoderma Lucidum از متاستاز سرطان جلوگیری می کند ، درد را تسکین می بخشد و احتمال ماندگاری را بهبود می بخشد
Ganoderma Lucidum از خانواده قارچ Polypore به عنوان یک درمان موثر سرطان در ژاپن ، چین ، ایالات متحده ، کانادا ، اتحاد جماهیر شوروی و اسکاتلند در نظر گرفته می شود. برخی از متخصصان پزشکی در کشورهای مختلف از جدیدترین ابزارهای علمی برای آزمایش های بالینی استفاده می کنند.

نمونه ها عبارتند از: پروفسور تاچنگ از کالج پزشکی دانشگاه ملی تایوان ، پروفسور چنگ هوی هوآ و پروفسور تونگ یو چی از کالج پزشکی تایپه.

نتایج تجربی ثابت کرد که گانودرما لوسیدوم در درمان سرطان مؤثر است. اطلاعات گزارش های پژوهشی در مورد نحوه درمان این  قارچ با سرطان به شرح زیر است:

1) مؤلفه های ضد سرطانی پلی ساکاریدها و آلی ژرمانیوم هستند.

2) می تواند باعث تقویت  سیستم ایمنی بدن و مهار متاستاز سرطان شود.

3) بعد از عمل جراحی ، برای بیماران مبتلا به سرطان مانند سرطان مری ، سرطان معده ، سرطان سینه ، سرطان روده و سرطان رحم مفید است.

4) می تواند آسیت سرطانی را از بین ببرد (تجمع غیر طبیعی مایعات سروز در حفره شکم) ، افزایش اشتها و تسکین درد سرطان اواخر مرحله.

5) می تواند به همراه سایر درمان های سرطانی مانند جراحی ، پرتودرمانی یا همراه با شیمی درمانی استفاده شود. عوارض جانبی ندارد و موثر است.

براساس گزارشات بالینی فوق ، ما می توانیم ببینیم که این  قارچ با ارزش دارای خصوصیات پیشگیری ، سرکوب سرطان است.

بیشتر ما ممکن است در جوانی دچار  میوپی یا سرطان شویم. این بیماری ها همچنین ممکن است در هر زمان از زندگی ما بروز کند. ما باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع آنها انجام دهیم.

برای جلوگیری از پوسیدگی دندان باید کلسیم بیشتری مصرف کنیم و از شیرینی پرهیز کنیم. برای جلوگیری از نزدیک بینی ، باید ویتامین A بیشتری مصرف کنیم و از خستگی چشم خودداری کنیم. اگر می خواهیم از سرطان جلوگیری کنیم ، باید بیشتر  قارچ گانودرما لوسیدوم بخوریم و از رژیم نامتعادل خودداری کنیم.

گانودرما در دیابت و کلیه مفید است

با Ganoderma Lucidum ، دیابت دیگر بیماری وحشتناکی نیست. بیشتر افراد گفتند: به محض ابتلا به دیابت ، زندگی شما با آن درگیر خواهد شد. با این حال ، ما تعدادی از موارد را با  قارچ گانودرما لوسیدوم بهبود بخشیدیم.

همانطور که می دانیم ترشح کافی انسولین عامل اصلی دیابت است و این نتیجه برخی از عوارض جدی است.

در حال حاضر ، پزشکان غربی از تزریق انسولین به عنوان تنها درمان استفاده می کنند.

اگرچه انسولین قادر به کاهش سطح قند خون است ، اما علائم خیلی زود عود می کنند.

علاوه بر این ، مانند تزریق هورمون کورتیزون ، عوارض جانبی بسیاری دارد. انسولین قادر به بازیابی عملکرد لوزالمعده نیست و باعث پیر شدن اعضای بدن می شود.

انستیتوی تحقیقات پزشکی دانشگاه كينكی در آزمایشات سالانه دریافت كه گانودرما همان تأثیر انسولین دارد.

بر این اساس ، پس از مصرف این  قارچ ، نه تنها می توان کمبود انسولین را تکمیل کرد بلکه می تواند باعث شود که لوزالمعده عملکرد اصلی خود را بازیابد. علاوه بر این ، هیچ عوارض جانبی مانند تزریق ندارد.

Ganoderma Lucidum ممکن است کمک چشمگیری به بیماری کلیوی داشته باشد

بیماری کلیه یکی از دشوارترین بیماریها برای درمان است. آنها شامل نفریت حاد یا مزمن ، سندرم کلیوی دیابتی ، نفروز و تب روماتیسمی هستند. اینها ممکن است به دلیل غلظت کلسترول بالا و قند خون بالا باشد.

کلیه ها بارگیری می شوند و خون نمی تواند به مویرگهای کلیوی برسد. نفروز با بروز ورم ، احتباس ادرار ، خستگی و احتمالاً اورمی جدی همراه است.

پروفسور فومیو Tsurudani از انستیتوی پزشکی دانشگاه ناگویا ، ژاپن آزمایشاتی را با بیماران مبتلا به بیماری کلیوی انجام داد تا اثربخشی Ganoderma Lucidum را بررسی کند. مشخص شد که نه تنها پروتئینوری و کلسترول خون را کاهش می دهد ، بلکه می تواند عملکرد مناسب کلیه را نیز حفظ کند.

گانودرما از فشار خون بالا جلوگیری میکند.

چرا  قارچ گانودرما لوسیدوم هم برای فشار سیستولیک و هم فشار دیاستولیک موثر است؟

دکتر شیگر یوجی یا دانشگاه کینکی 5 توضیحی در مورد اینکه این  قارچ برای بیماریهای قلبی عروقی موثر است ، توضیح می دهد:

الف) فشارخون را درمان کنید
ب) فشار خون بیماران فشار خون بالا را بالا ببرد
ج) از تصلب شرایین جلوگیری می کند ، سطح کلسترول را کاهش می دهد
د) از انسداد رگ های خونی جلوگیری کرده و ترومبوس (لخته خون) حل می شود.
ه) عوارض جانبی داروی ضد فشار خون را کاهش دهید

سردرد و درد شانه ناشی از فشار خون بالا و تصلب شرایین به طور کامل درمان می شود. فشار خون بالا نیز بهبود یافته است
گزارش شده توسط آقای عیسیو تانی از انستیتوی تحقیقات پزشکی دانشگاه کینکی

افراد آزمایش شده عمدتا بیماران فشار خون بالا بودند. فشار خون بعد از مصرف  قارچ گانودرما لوسیدوم بهبود چشمگیری نشان داد. يك بيمار با 180/96 بعد از سه ماه مطالعه خواندن 126/94 داشت.

چنین پیشرفت چشمگیری به ندرت بدون استفاده از داروی ضد فشار خون بالا دیده می شود

برخی از بیماران مبتلا به تصلب شرایین زن ، فشار خون از 158/77 در مدت سه ماه به 128/67 کاهش یافته است. سطح کلسترول آنها نیز از 269 به 242 بهبود یافته است.

برخی از بیماران با سردرد و درد شانه فشار خون بالا داشتند. فشار خون آنها از 151/78 به 118/72 در یک ماه کاهش یافته است. سردرد از بین رفت.

تعدادی از بیماران فشار خون بالا و مشکلات درد را بهبود بخشیدند.

براساس نتایج فوق ، ممکن است شاهد باشیم که گانودرما لوسیدوم برای بیماران فشار خون بالا مفید است. استفاده از ضد فشار خون برای کاهش فشار خون می تواند فشار سیستولیک را کاهش دهد اما فشار دیاستولیک نیست.

گانودرما می تواند هر دو را کاهش دهد. این کیفیت عالی آن است.

Ganoderma Lucidum همچنین در معالجه انسداد عروق مغزی ، انفارکتوس قلبی ، آپوپسی مغزی و آنژین صدری مؤثر است.
گزارش شده توسط آقای اوبارا کیوشی یا دانشگاه کینکی

مصرف گانودرما لوسیدوم می تواند علائم جدی بیماریهای فوق را بدون درمان کاهش دهد.

در بین این موارد ، بیمار مبتلا به انسداد شریانی مغزی راست که دو بار اتفاق افتاده است. وی پس از مصرف این  قارچ با اوروکیناز بهترین نتایج را دریافت کرد. تحرک کامل بالاخره برگشت.

بیمار مبتلا به انسداد عروق مغزی که تا حدی فلج شده بود می تواند بعد از مصرف آن آزادانه حرکت کند. چربی رایگان و پروتئین B-lipo وی به حالت عادی بازگشت.

مصرف Ganoderma Lucidum همچنین می تواند وضعیت بیماران قلبی را بهبود بخشد. این ثابت می کند که مصرف این  قارچ با داروهای دیگر ممکن است نتایج بهتری داشته باشد. به هر حال ، از آنجا که بیماری های فوق برای درمان مشکل است ، بهتر است به طور مرتب از گانودرما استفاده شود تا در وهله اول از بروز آنها جلوگیری شود.

گانودرما برای کبد مفید است.

قارچ گانودرما لوسیدوم در درمان هپاتیت حاد یا مزمن و سایر بیماری های کبدی موثر است
گزارش شده توسط دکتر میتسویی هاشیموتو از بیمارستان هاشیموتو

در حال حاضر ، هپاتیت هنوز یک بیماری است که با هیچ روش خاصی قابل درمان نیست. اگر Ganoderma Lucidum مؤثر باشد ، می تواند یک داروی معنی دار برای این بیماری کبدی باشد.

شش کپسول در روز برای برخی از بیماران مبتلا به هپاتیت تجویز می شد.

ماهها بعد ، همه بیماران در حال بهبودی بودند. میزان آنزیم های کبد GOT و GPT آنها از 200 à ¢ €⠀ 300 100 به 100 کاهش یافته است.

بعلاوه ، یک بیمار که از Ganoderma Lucidum به همراه برخی داروهای گیاهی چینی استفاده کرده بود ، کاهش GOT و GPT را مشاهده کرد.

یک مورد هپاتیت با فشار خون بالا وجود داشت. پس از مصرف این  قارچ ، نتایج رضایت بخشی حاصل شد.

شرایط فوق نمی تواند قطعی باشد ، اما می توان از نتایج مثبت در مورد هپاتیت انتظار داشت. وقتی عملکرد کبد رو به زوال است ، ممکن است بیمار خسته شود. مصرف گانودرما به رفع خستگی کمک می کند.

گانودرما برای سلامتی زنان

Ganoderma Lucidum در معالجه مشکلات زنان مانند قاعدگی ، سرگیجه و یائسگی مؤثر است
گزارش شده توسط دکتر یوشینوری ایمانیشی از بیمارستان زنان و زایمان Imanish

این نویسنده که متخصص OB-GYN است ، Ganoderma Lucidum را برای خانم هایی که دچار گرفتگی قاعدگی ، سرگیجه ، قاعدگی نامنظم ، اختلالات یائسگی و مشکل در بارداری هستند ، تجویز کرد.

سه مورد بود که نتایج مثبتی داشت …

یک زن 46 ساله هنگام تسکین سرگیجه و درد شانه ، گانودرما لوسیوم را به مدت یک ماه مصرف کرد..

یک زن باردار سفتی در سینه داشت و اشتها نداشت. پس از درمان با این  قارچ ، وضعیت وی بهبود یافت.

یک زن مبتلا به یک اختلال فیزیولوژیکی، وی پس از سه ماه گانودرما لوسیدوم ، باردار شد.

دو مورد وجود دارد که از ترکیب گانودرما لوسیدوم و داروهای گیاهی نتایج مثبتی حاصل شد. در حالت اول ، سرگیجه و درد شانه در سه ماه تسکین یافت. در حالت دوم ، درد شکم کاهش یافته بود.

این  قارچ می تواند علائم پس از زایمان را تسکین دهد و به عنوان یک هموکاتاریس ، ادرارآور و سم زدا عمل کند.

Ganoderma Lucidum یک مکمل مورد نیاز برای خانم باردار است
هنگامی که یک دختر باردار می شود ، والدینش ممکن است تعجب کنند که آیا دادن گانودرما لوسیدوم بی خطر است. مادر ممکن است به خصوص در اولین بارداری بد خلقی کند.

در دوران بارداری ، زنان از نظر روحی و جسمی نسبت به تحریک بیرونی کاملاً حساس هستند. اگرچه این یک پدیده طبیعی است ، اما بیشتر زنان در سازگاری با مشکل روبرو هستند.

در این دوره ، مصرف گانودرما لوكسیدوم ممكن است به عنوان یك هموكاتاریس ، ادرارآور و سم زدایی عمل كند و به جنین اجازه می دهد كه به طور عادی رشد كند. این  قارچ همچنین ممکن است به زنی که بارداری دشوار است یا قبلاً سقط داشته است ، کمک کند.

پروفسور کاناتا از دانشگاه توهوکو معتقد است که مصرف این  قارچ می تواند توانایی جنسی زن و مرد را تقویت کند و فعالیت اسپرم را افزایش دهد و تخمک گذاری را تنظیم کند.

اطلاعات منابع مختلف نشان می دهد که گانودرما لوسیدوم ممکن است به عنوان “دوست دختر” تصور شود. این باید یک مکمل موردنیاز برای زنان در نظر گرفته شود.

تاثیر گانودرما روی درد

درد استریت ، زخم معده و زخم اثنی عشر می تواند بلافاصله تسکین یابد
گزارش شده توسط دکتر طارو تمورا از دانشگاه كينكي

ما در گاستریت ، زخم معده و زخم اثنی عشر از Ganoderma Lucidum استفاده کردیم.

جالب ترین مورد مردی بود که در جوانی به زخم معده مبتلا شد و به تازگی بازگشت.

سایر داروها بی اثر بودند. اما یک هفته پس از شروع درمان با  قارچ گانودرما ، درد وی به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

وقتی دوز کاهش می یابد ، او یک بار در روز احساس درد می کرد یا تقریباً هیچ درد نداشت.

او معمولاً از مسکن استفاده می کرد اما بی فایده به نظر می رسید. این روش درمانی همچنین برای مبتلایان به زخم معده و اثنی عشر که از درد قفسه سینه رنج می برند ، کاهش اشتها و زخم معده بیمار خستگی و ضعف دارد.

همچنین می تواند به درد بعد از عمل سرطان معده کمک کند. رنگ برخی از بیماران بهبود یافته و پس از مصرف گانودرما لوسیدوم به تدریج وزن خود را افزایش می دهد.

گانودرما لوسیدوم در درمان واریس روی کمر و شانه ها و روماتیسم دست و زانو موثر است. همچنین می تواند سیاتیک را درمان کند
گزارش شده توسط دکتر طارو کیوبارا از بیمارستان جراحی پلاستیک و بازسازی

از Ganoderma Lucidum می توان برای درمان کمردرد و درد دست ها ، شانه ها و زانوها استفاده کرد.

یک مورد از واریس وجود دارد که کمی بهبود یافته است. این  قارچ در درمان درد ناشی از خون ، رگ های خونی یا هماتوما (تورم خون) بر روی نیم تنه بسیار موثر است.

در مورد درد شانه ، گردن و زانو ، در یک بیمار ، درد ناشی از زانو تغییر شکل یافته بود اما درد تسکین می یابد.

درمان درد ناشی از برخی عوامل ساختاری مانند کمردرد ناشی از فتق دیسک بین مهره ای ، بی اثر است.

قارچ گانودرما لوسیدوم از بیمارانی که پرخوری می کنند ، فقط یک نوع غذا یا مسمومیت ناشی از غذا محافظت می کند
این نتایج شگفت انگیز در معالجه اسهال ، یبوست ، فشار خون معده و زخم معده دارد. اثرات آن برابر با داروهایی است که اکنون در مصارف رایج استفاده می شود. دکتر شیگرو یوجی همچنین از اثربخشی بالای آن در معالجه گاستریت و زخم خبر داد.

کارکرد اصلی معده و روده جذب مواد مغذی مورد نیاز در مواد غذایی است ، پس از آن زباله ها را قبل از تخمیر دفع کنید. افراد معمولاً زیاد غذا می خورند ، رژیم نامتوازنی دارند یا غذاهای سمی مصرف می کنند. این به اندامهای گوارشی آنها آسیب می رساند.

Ganoderma Lucidum نه تنها می تواند از اندام محافظت کند بلکه عملکرد دستگاه گوارش را نیز بهبود می بخشد.

 

Reishi

تاثیر گانودرما روی سایر بیماری ها

بسیاری از انواع بیماریهای ارثی میزان بروز بالایی دارند. اگر در این لحظه سالم هستید ، می خواهید این زندگی را در تمام زندگی حفظ کنید. Ganoderma Lucidum می تواند در رسیدن به این هدف به شما کمک کند.

ویژگی برجسته Ganoderma Lucidumà این است که می تواند علائم جزئی از بیماری ها را منعکس کند و بدن انسان را در شرایط هماهنگ نگه دارد.

این عبارت نتیجه گیری است که از آزمایشات روی هزاران نفر به دست آمده است.

Ganoderma Lucidum نوعی مواد غذایی دارویی با بیش از دو هزار سال تجربه انسانی است. پس از آزمایش های طولانی مدت ، ماهیت دارویی آن بیشتر روشن شده است.

این  قارچ برای حفظ سلامتی انسان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. اکنون جایگاه آن در حوزه پزشکی کاملاً مشخص شده است.

Ganoderma Lucidum همچنین در معالجه بیماریهای دشوار و اسرارآمیز مؤثر است
مثلا،

الف) هیچ دلیلی پیدا نمی شود

ب) حتی اگر علت آن پیدا شود ، با دارو قابل درمان نیست. به عنوان مثال ، اختلالات فشار خون در بسیاری از عوامل ایجاد می شود. اما درک منبع و از بین بردن آن خیلی پیچیده است. حتی اگر داروهای ضد فشار خون می توانند علائم را تسکین دهند ، اما منبع آن از بین نمی رود.

در مورد بیماریهایی که به طور مناسب با دارو قابل درمان نیستند و نمی توان آن را تشخیص داد ، Ganoderma Lucidum می تواند یک راه حل گرانبها محسوب شود.

Ganoderma Lucidum ممکن است این بیماری ها را با موفقیت درمان کند ، و علت اصلی بیماری های مختلف گیج کننده را از بین می برد.

آزمایش بالینی گانودرما در افزایش طول عمر

بهترین  قارچ آنتی اکسیدانی گیاهان دارویی

آزمایشات فوق نشان می دهد که گانودرما یکی از بهترین گیاهان آنتی اکسیدانی است که در تقویت قدرت کلی آنتی اکسیدانی خون مفید است. علاوه بر این ، این  قارچ توانایی بدن انسان را در خلاص شدن از شر رادیکال های آزاد و سموم تقویت می کند.

علاوه بر این ، گانودرما همچنین در بالا بردن میزان بقای گوروس هیپوکامپ در مغز استثنایی است تا به بهبود قدرت حافظه و دانشکده یادگیری ما کمک کند.

یافته های علمی تحقیقات گسترده در مورد گانودرما در 40 سال گذشته انجام شده نشان می دهد كه گانودرما قادر است بدن انسان را با مزایای تقویت سلامتی كامل كند.

همانطور که پدران ما قبلاً این موضوع را بطور خلاصه بیان کرده بودند ، گانودرما واقعاً در “ترمیم عملکردهای طبیعی فیزیولوژیکی برای تحکیم ساختار فیزیکی” مفید است.

از این رو ، مصرف طولانی مدت گانودرما می تواند در تقویت قدرت آنتی اکسیدانی سیستم چند آنزیمی ما نقش داشته باشد. همچنین به خلاص شدن از شر رادیکالهای آزاد برای از بین بردن “استرس اکسیداتیو” و تقویت نشاط شما کمک می کند.

پس از این ، سطح سرزندگی حاصل می شود می تواند آسیب رادیکال های آزاد را به حداقل برساند و در کمترین زمان از شر آنها خلاص شود. این در واقع کلید مهار روند پیری یا “افزایش طول عمر” است.

لطفا توجه داشته باشید که نتایج بهبودی بسته به عامل وراثت ، طول مدت بیماری ، شدت بیماری ، رژیم غذایی ، فاکتور عاطفی ، محیط و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت است.

عمومی….

قارچ Reishi برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. عفونت های ویروسی مانند آنفولانزا ، آنفولانزای خوکی و آنفولانزای مرغی. شرایط ریه از جمله آسم و برونشیت؛ بیماری های قلبی و شرایطی مانند فشار خون بالا و کلسترول بالا. بیماری کلیوی؛ سرطان؛ و بیماری کبد. همچنین برای HIV / AIDS ، بیماری در ارتفاع ، سندرم خستگی مزمن (CFS) ، مشکل در خواب (بی خوابی) ، زخم معده ، مسمومیت و درد تبخال استفاده می شود. سایر کاربردها شامل کاهش استرس و جلوگیری از خستگی است.

در ترکیب با گیاهان دیگر از قارچ reishi برای معالجه سرطان پروستات استفاده می شود.

چگونه کار می کند؟

قارچ Reishi حاوی مواد شیمیایی است که به نظر می رسد انواع مختلفی از اثرات بالقوه مفید دارند ، از جمله فعالیت در برابر تومورها (سرطان) و اثرات مفیدی بر سیستم ایمنی بدن.

درد ناشی از تبخال. بعضی از افراد گزارش می دهند که عصاره آب گرم قارچ در هنگام درمان معمولی باعث کاهش درد نمی شود.
تقویت سیستم ایمنی بدن.

  • فشار خون بالا.
  • کلسترول بالا.
  • عفونت های ویروسی.
  • تومورها
  • سرطان پروستات.
  • بیماری قلبی.
  • آسم و برونشیت.
  • فشار.
  • اختلالات کلیوی.
  • بیماری کبد.
  • بیماری HIV
  • بیماری ارتفاع.
  • خستگی.
  • سندرم خستگی مزمن (CFS).
  • خوابیدن مشکل (بی خوابی).
  • زخم معده.
  • مسمومیت
  • زونا.
  • شرایط دیگر.

شواهد بیشتری برای ارزیابی اثربخشی قارچ در این موارد مورد نیاز است. (رجوع کنید به منابع)

اقدامات احتیاطی و هشدارهای ویژه:

بارداری و شیردهی: درمورد استفاده از قارچ reishi در دوران بارداری و شیردهی اطلاعات کافی وجود ندارد. در قسمت امن بمانید و از استفاده خودداری کنید.

فشار خون پایین: به نظر می رسد قارچ Reishi می تواند فشار خون را کاهش دهد. این نگرانی وجود دارد که ممکن است فشار خون را پایین بیاورد و باعث مداخله در درمان شود. اگر فشار خون شما خیلی کم است ، بهتر است که از قارچ reishi خودداری کنید.

اختلال لخته شدن به نام ترومبوسیتوپنی: مصرف زیاد قارچ reishi ممکن است خطر خونریزی در افراد دارای ترومبوسیتوپنی را افزایش دهد. اگر این شرایط را دارید ، از قارچ reishi استفاده نکنید.

تداخلات دارویی

داروهای فشار خون بالا (داروهای ضد فشار خون) با REISHI MUSHROOM تداخل دارند

قارچ Reishi ممکن است فشار خون را کاهش دهد. مصرف قارچ reishi به همراه داروهایی برای فشار خون بالا ممکن است باعث شود فشار خون شما خیلی پایین برود.

برخی از داروها برای فشار خون بالا شامل کاپتوپریل (کاپوتن) ، آنالاپریل (وازوتک) ، لوزارتان (کوزارار) ، ولاسارتان (دیووان) ، دیلتیازم (کاردیزم) ، آملودیپین (نورواسک) ، هیدروکلروتیازید (HydroDIURIL) ، فوروزمید (لازیکس) ، و بسیاری دیگر .

داروهایی که لخته شدن خون را کند می کند (داروهای ضد انعقادی و ضد پلاکت) با REISHI MUSHROOM تداخل دارند

مقادیر زیاد قارچ reishi ممکن است لخته شدن خون را کند کند. مصرف قارچ reishi به همراه داروهایی که لخته شدن را نیز کند می کند احتمال کبودی و خونریزی را افزایش می دهد.

برخی از داروهایی که لخته شدن خون را کند می کنند شامل آسپرین ، کلوپیدوگل (پلاویکس) ، دیکلوفناک (ولتارن ، کاتافلام ، دیگران) ، ایبوپروفن (Advil ، Motrin ، ) ، ناپروکسن (آناپروکس ، ناپروسین ، دیگران) ، دالتپارین (Fragmin) ، آنوکساپارین (لونوکس) ، هپارین ، وارفارین (کومدین) و دیگران.


References:

el-Mekkawy S, Meselhy MR, Nakamura N, et al. Anti-HIV-1 and anti-HIV-1-protease substances from Ganoderma lucidum. Phytochem 1998;49:1651-7.

Gao Y, Zhou S, Jiang W, et al. Effects of ganopoly (a Ganoderma lucidum polysaccharide extract) on the immune functions in advanced-stage cancer patients. Immunol Invest 2003;32:201-15.

Gau JP, Lin CK, Lee SS, et al. The lack of antiplatelet effect of crude extracts from ganoderma lucidum on HIV-positive hemophiliacs. Am J Chin Med 1990;18:175-9.

Hijikata Y, Yamada S. Effect of Ganoderma lucidum on postherpetic neuralgia. Am J Chin Med 1998;26:375-81.

Hikino H, Ishiyama M, Suzuki Y, et al. Mechanisms of hypoglycemic activity of ganoderan B: a glycan of Ganoderma lucidum fruit bodies. Planta Med 1989;55:423-8.

Kim DH, Shim SB, Kim NJ, et al. Beta-glucuronidase-inhibitory activity and hepatoprotective effect of Ganoderma lucidum. Biol Pharm Bull 1999;22:162-4.

Kim HS, Kacew S, Lee BM. In vitro chemopreventive effects of plant polysaccharides (Aloe barbadensis miller, Lentinus edodes, Ganoderma lucidum and Coriolus versicolor). Carcinogenesis 1999;20:1637-40.

Kim RS, Kim HW, Kim BK. Suppressive effects of Ganoderma lucidum on proliferation of peripheral blood mononuclear cells. Mol Cells 1997;7:52-7.

Komoda Y, Shimizu M, Sonoda Y, et al. Ganoderic acid and its derivatives as cholesterol synthesis inhibitors. Chem Pharm Bull (Tokyo) 1989;37:531-3.

Kwok Y, Ng KFJ, Li, CCF, et al. A prospective, randomized, double-blind, placebo-controlled study of the platelet and global hemostatic effects of Ganoderma lucidum (Ling-Zhi) in healthy volunteers. Anesth Analg 2005;101:423-6.

Lee SY, Rhee HM. Cardiovascular effects of mycelium extract of Ganoderma lucidum: inhibition of sympathetic outflow as a mechanism of its hypotensive action. Chem Pharm Bull (Tokyo) 1990;38:1359-64.

Min BS, Nakamura N, Miyashiro H, et al. Triterpenes from the spores of Ganoderma lucidum and their inhibitory activity against HIV-1 protease. Chem Pharm Bull (Tokyo) 1998;46:1607-12.

Reishi. Mothernature encyclopedia. www.mothernature.com/ency/herb/reishi.asp. (Accessed 7 November 1999).

Singh AB, Gupta SK, Pereira BM, et al. Sensitization to Ganoderma lucidum in patients with respiratory allergy in India. Clin Exp Allergy 1995;25:440-7.

Sun J, He H, Xie BJ. Novel antioxidant peptides from fermented mushroom Ganoderma lucidum. J Agric Food Chem 2004;52:6646-52.

Tao J, Feng KY. Experimental and clinical studies on inhibitory effect of ganoderma lucidum on platelet aggregation. J Tongji Med Univ 1990;10:240-3.

van der Hem LG, van der Vliet JA, Bocken CF, et al. Ling Zhi-8: studies of a new immunomodulating agent. Transplantation 1995;60:438-43.

Wang SY, Hsu ML, Hsu HC, et al. The anti-tumor effect of Ganoderma lucidum is mediated by cytokines released from activated macrophages and T lymphocytes. Int J Cancer 1997;70:699-705.

Wasser SP, Weis AL. Therapeutic effects of substances occurring in higher Basidiomycetes mushrooms: a modern perspective. Crit Rev Immunol 1999;19:65-96.

Yoon SY, Eo SK, Kim YS, et al. Antimicrobial activity of Ganoderma lucidum extract alone and in combination with some antibiotics. Arch Pharm Res 1994;17:438-42.

Yuen JW, Gohel MD. Anticancer effects of Ganoderma lucidum: a review of scientific evidence. Nutr Cancer 2005;53:11-7.

منبع

http://www.herbalmedicineuk.com/support/viewtopic.php?p=47

 

 


 

برچسب ها

خرید قارچ گانودرما، فروش قارچ گانودرما، فروش عمده قارچ گانودرما، قرص قارچ گانودرما، طرز تهیه دمنوش قارچ گانودرما، عصاره قارچ گانودرما،‌ سایت اصلی گانودرما، تولید کننده گانودرما، تولید کننده گانودرما در ایران، فروشنده گانودرما، فروشنده گانودرما، تلفن فروشنده گانودرما، آیا گانودرمای تولید شده در ایران اصل است؟، صادرات قارچ گانودرما،‌ کشت قارچ گانودرما، عمل آوری قارچ گانودرما، فرِآوری قارچ گانودرما، کشت مصنوعی گانودرما، گانودرمای طبیعی، محل فروش قارچ گانودرما، گانودرما از کجا بخریم، قهوه گانودرما را از کجا بخریم،شرکت تولید قارچ گانودرما در ایران، روش تهیه کرم گانودرما، نمایندگی قارچ گانودرما، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج، کلاهبرداری گانودرما، مرکز خرید گانودرما اصل، شرکت تولید قارچ گانودرما در کرج، شرکت تولید قارچ گانودرما در تهران، فروش گانودرما، خرید قارچ گانودرما، خرید گانودرما، فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما تازه،‌ کپسول گانودرما، گانودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران،محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما، خرید کپسول گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت قهوه گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ پرورش و فروش مستقیم قارچ گانودرما لوسیدوم و انواع قارچ‌های دارویی زیر نظر جهاد کشاورزی و با مجوز رسمی، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ایران، بزرگترین عرضه کننده قارچ گانودرما لوسیدوم در ایران، تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌ تاثیر گانودرما روی روح و روان،‌ راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما، گانودرمای اصل و دارای مجوز را از کجا تهیه کنیم؟، روش مصرف گانودرما و عوارض آن چیست؟ ، شامپو و صابون گانودرماچیست؟، خرید اینترنتی گانودرما لوسیدوم، تولید و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم زیر نظر متخصصان مجرب،‌ قارچ خالص گانودرما لوسیدوم پرورشی مطمئن‌ترین و به صرفه‌ترین نوع گانودرما،‌ مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ، فروش پستی و اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت مناسب در تهران و کرج، گانودرما برای فشار خون، گانودرما برای درمان زگیل تناسلی، مرکز فروش و مشاوره رایگان تمامی محصولات اصلی قهوه و قارچ گانودرما در تهران، خرید قارچ گانودرمادیجی کالا، مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ،‌ خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز،  خرید  اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرما برای مصارف درمانی، فروش قارچ گانودرما لوسیدوم ارسال به سراسر کشور، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص) پخش در تمامی استان های کشور،‌ قارچ دارویی گانودرمابا کافه موکا، خرید قارچ گانودرما لوسیدوم خالص ، خرید پودر قارچ گانودرما لوسیدوم خالص،‌ نماینده رسمی فروش قارچ گانودرما (اصل و با تائیدیه سازمان غذا و دارو کشور )، فروش کپسول گانودرما، فروش کپسول قارچ گانودرما، خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، پودر گانودرما، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، گانودرما، شیتاکه، قیمت قارچ گانودرما در ایران، قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌ فروش عصاره گانودرما. پودر گانودرما، اسلایس گانودرما، گانودرما تازه، درمان زگیل تناسلی، خرید قرص گانودرما، خرید گانودرما در اصفهان، خرید گانودرما در شیراز، خرید گانودرما در یزد، خرید گانودرما در کرج، قیمت کپسول گانودرما،‌مضرات قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران، خرید قهوه گانودرما، طبع گانودرما، گانودرمای ژاپنی، گانودرمای اصل، گانودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران با بهترین قیمت،‌ پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی، بزرگترین پرورش دهنده و عرضه کننده قارچ گانودرما در کشور،‌ قارچ گانودرما لوسیدوم، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص)،‌ عرضه مستقیم شربت قارچ کامبوجا درجه یک و با کیفیت عالی،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ قهوه گانودرما دکتر بیز، روش های مصرف گانودرما، کاهش فشار خون با قارچ،‌ کاهش فشار خون با گانودرما، شیتاکه دکتر مهدیزاده، عصاره گانودرما،  گانودرما دکتر مهدیزاده،  گانودرمای جنگلی، قهوه گانودرما، گانودرمای اصل،  گیاه جاودانگی،  انواع گانودرما، خرید گانودرما، خرید گانودرما در تهران، خرید گانودرما در مشهد، داروی جاودانگی، درمان سرطان، عصاره گانودرما، فیلم روش مصرف گانودرما،‌ فروش قرص گانودرما، فروش کپسول گانودرما، فروش گانودرما، قرص گانودرما، کپسول گانودرما، گیاه ضد سرطان،‌ قرص ضد سرطان، داروی ضد پیری، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، خرید گنودرما، فروش گنودرما، پودر شیتاکه، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، فروش کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرمادر تهران، پخش کپسول گانودرما، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل گانودرما، قرص گانودرما، قرص گنودرما، قرص اصلی گانودرما، خرید کپسول گانودرما در ایران، داروخانه کپسول گانودرما،

خرید و فروش گانودرما، اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما،

زمان مصرف قارچ گانودرما،  بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما، طریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،‌ تاثیر گانودرما روی کچلی، تاثیر گانودرما روی بی خوابی،‌ تاثیر گانودرما روی خودکشی، تاثیر گانودرما روی افسردگی،نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز،‌ طریقه مصرف گانودرما برای پیسی،‌ طريقه استفاده قارچ گانودرما،‌  طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،

بهترین زمان مصرف قارچ گانودرما،‌ بهترین روش مصرف گانودرما،‌ عوارض قهوه گانودرما،‌ اطلاعات قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ طرز مصرف گانودرما، قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم، خرید قهوه گانودرما،خرید قهوه گانودرما دیجی کالا،‌ خرید قهوه گانودرما در مشهد،‌ خرید قهوه گانودرما در اصفهان، قیمت قهوه گانودرما بیز،‌ قیمت قهوه گانودرما در بازار،‌ نمایندگی قهوه گانودرما، قیمت گانودرما در ایران،‌ قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم،‌ قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت+قارچ+دارویی+گانودرما،‌ مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌اطریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،  مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز، طریقه مصرف گانودرما برای پیسی، بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طرز تهیه قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ فیلم نحوه مصرف قارچ گانودرما،

فروش قارچ گانودرما در شیراز، فروش قارچ گانودرما در اصفهان، فروش قارچ گانودرما در تبریز، فروش قارچ گانودرما در مشهد، فروش قارچ گانودرما در کرمان، فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌

خرید قارچ گانودرما در شیراز، خرید قارچ گانودرما در اصفهان، خرید قارچ گانودرما در تبریز، خرید قارچ گانودرما در مشهد، خرید قارچ گانودرما در کرمان، خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در همدان،‌ خرید قارچ گانودرما در کرج،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ خرید قارچ گانودرما در رشت،‌ خرید قارچ گانودرما در ساری،‌ خرید قارچ گانودرما در گرگان،‌ خرید قارچ گانودرما در شیراز،‌ خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در اهواز،‌

چگونه قارچ گانودرما را مصرف کنیم؟، عوارض مصرف قارچ گانودرما، عوارض مصرف قارچ گنودرما،

مضرات مصرف قارچ گانودرما، مضرات مصرف قارچ گنودرما،مزایای مصرف قارچ گانودرما، مزایای مصرف قارچ گنودرما،

قیمت قارچ گانودرما در شیراز، قیمت قارچ گانودرما در اصفهان، قیمت قارچ گانودرما در تبریز، قیمت قارچ گانودرما در مشهد، قیمت قارچ گانودرما در کرمان، قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در همدان،‌ قیمت قارچ گانودرما در کرج،‌ قیمت قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما در رشت،‌ قیمت قارچ گانودرما در ساری،‌ قیمت قارچ گانودرما در گرگان،‌ قیمت قارچ گانودرما در شیراز،‌ قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در اهواز،‌

نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اصفهان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تبریز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در مشهد، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرمان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌فروش قارچ گانودرما در ایران، تاثیر گانودرما روی پرستات،‌ تاثیر گانودرما روی پروستات، تاثیر گانودرما روی Prostate، تاثیر گانودرما روی سرطان پرستات،‌تاثیر گانودرما روی عفونت پرستات،

درمان زگیل تناسلی،‌درمان زگیل تناسلی با قارچ، درمان زگیل تناسلی با شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گانودرما،

مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ قارچ گانودرما را از کجا تهیه کنیم،

تاثیر گانودرما روی بیماری های کلیه، تاثیر گانودرما روی سنگ کلیه، تاثیر گانودرما روی عفونت کلیه، تاثیر گانودرما روی دفع پروتین کلیه، تاثیر گانودرما در افزایش طول عمر، تاثیر گانودرما روی پیری، تاثیر گنودرما در افزایش طول عمر،‌تاثیر شیتاکه در افزایش طول عمر،

تاثیر گانودرما روی ویتیلیگو،‌‌ تاثیر گنومیکس روی ویتیلیگو، تاثیر ماشمیکس روی ویتیلیگو، تاثیر قارچ روی ویتیلیگو،‌ تاثیر گانودرما روی پیسی،

تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌تاثیر ریشی روی میل جنسی، تاثیر گانودرما روی تمایل جنسی، تاثیر گانودرما روی شهوت، تقویت میل جنسی با کمک قارچ گانودرما،  داروی طبیعی برای تقویت میل جنسی،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ ها،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ کامبوچا،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ گنودرما،‌تاثیر گانودرما روی شهوت،

 تاثیر گانودرما روی کبد،‌ تاثیر گنودرما روی کبد،‌ تاثیر ریشی روی کبد،‌ تاثیر قارچ جاودانگی روی کبد، تاثیر قارچ های دارویی روی کبد،

تاثیر گانودرما روی سرطان پروستات، تاثیر گانودرما روی سرطان مثانه، گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرما لوسیدوم چیست،‌ طریقه مصرف قارچ گانودرما، قارچ گانودرما را کجا بفروشیم، فروش عمده قارچ گانودرما،

مقالات مرتبط رو حتما ببینید