انتخاب یک سوپر فود قارچی دارویی گانودرما برای افزایش طول عمر

معرفی گانودرما

در این بخش به انتخاب یک سوپر فود قارچی دارویی برای افزایش طول عمر می پردازیم:

پس از اطلاع از وجود بیش از 1.5 میلیون نوع قارچ ، اکثر مردم مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند. توصیه من این است که با قارچ زیبای گانودرما شروع کنید. این قارچ که به عنوان ملکه قارچ ، قارچ جاودانگی ، قارچ گانودرما یا ریشی مستقیم شناخته شده است.

و از این قارچ زندگی بهتر برای بیش از 2000 سال در چین و ژاپن استفاده شده است . اگرچه در ایالات متحده آمریکا یک انبار اصلی نیست. زمان آن است که ما برای جلوگیری از استرس از آن استفاده کنیم.

گانودرما

خواب

در صورت مصرف مداوم و در مقادیر کم ، گانودرما ممکن است. به حمایت از چرخه های خواب بدن کمک کند. به نظر می رسد استفاده روزانه بیش از یک یا دو بار نوشیدن آن برای خواب بهتر موثر است. (افزایش طول عمر)

 استرس

گانودرما در داروهای گیاهی به عنوان آداپتوژن استفاده می شود. این به بدن شما کمک می کند تا با استرس سازگار شود. این غیر سمی است. و برای استفاده طولانی مدت بی خطر است. این قارچ زمینی به شما کمک می کند. تا هر چه زندگی راه شما را برطرف کند ، سازگار شوید.

 سیستم ایمنی بدن

همچنین ممکن است گانودرما به سیستم ایمنی بدن شما کمک کند. این گیاه دارای پلی ساکاریدهای زیادی ، خاصیت آنتی اکسیدانی و بتا گلوکان ها است. که می تواند به عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک کند.

انواع مختلف قارچ ریشی

گانودرما یک قارچ چوبی با نمای بیرونی براق است. این شکل شبیه بشقاب است. و از قرمز تا سیاه تا سبز ، بنفش و حتی سفید رنگ است . بیشترین مورد مطالعه گانودرمای قرمز است. که روی درختان Hemlock رشد می کند. انواع گانودرما که می توانید خریداری کنید روی خاک اره ، دانه ، چوب پنبه یا چوب پرورش می یابد.

مزه این قارچ چگونه است؟

گانودرما خوشمزه ترین قارچ نیست که شما تا به حال خورده اید. به همین دلیل ، به عنوان قارچ آشپزی کاربرد بسیار کمی دارد.  تلخ است.

بسیاری از پزشکان  می دانند که تلخ ترین غذاها اغلب غذاهایی هستند که برای ما بهترین هستند. در واقع ، اجزای باردهی مناسب ریشی به مراتب تلخ تر از محصولات میسلیوم ، که اغلب طعم آنها مانند برنج است ، خواهد بود.


مقالات مرتبط رو حتما ببینید