تاثیر گانودرما روی روده تحریک پذیر یا IBS

در این بخش به ترجمه مطلبی که به گرداوری تجربیات اثرگذاری گانودرما روی بیماری خودایمنی روده تحریک پذیر پرداخته است می پردازیم:

11 نوامبر 2017

نوشته شده توسط دانیل و از Overblog

Irritable Bowel Syndrome and Ganoderma

تاثیر گانودرما روی روده تحریک پذیر یا IBS

روده تحریک پذیر

بدن انسان – بهترین پزشک جهان

او 24 ساعت شبانه روز برای حفظ سلامتی ما کار می کند. وقتی سرما می خوریم. رودخانه ای از مخاط ایجاد می کند تا باکتری ها را از بدن ما خارج کند. وقتی سرما در قفسه سینه ما جمع می شود. و ریه های ما دچار احتقان می شوند.

او ما را وادار به سرفه می کند تا ریه های ما از گرفتگی رهایی یابد. وقتی تب می کنیم ، این نشان می دهد که او با عفونت مبارزه می کند. اگر ما چیزی بخوریم که با بدن ما موافق نیست. پزشک ما را مجبور به استفراغ می کند تا بدن خود را از شر مجرم خلاص کنیم.

بررسی ها

وقتی پزشک ما سلول های غیر طبیعی را حس می کند. بلافاصله شروع به محاصره سلول های مشکوک و تشکیل تومور می کند. حتی وقتی یک شکاف کوچک تشخیص داده شود ، در کمتر از چند ساعت ، پزشک ما آن را مجبور می کند. در حالی که می خوابیم ، پزشک ما به کار خود ادامه می دهد. بدن ما را تمیز می کند و ما را برای مبارزه روز دیگر آماده می کند.

اگر می خواهید پزشک خود را در وضعیت عالی نگه دارید. مقدار زیادی آب ، میوه های تازه ، سبزیجات ، تغذیه مناسب و ورزش به او بدهید. به یاد داشته باشید. این روزها پزشک شما باید بیشتر از همیشه کار کند. ما باید تمام کمک های لازم را برای حفظ سلامت ما به او ارائه دهیم. (اگر خوب فکر کنید. این تنها پزشک جهان است که می تواند شما را درمان کند)

توصیفات زیر برگرفته از نامه های خبری DXN ، مقالات اینترنتی و جلسات سازمان یافته DXN است. من پزشک نیستم. و توصیه های زیر به هیچ وجه جایگزین درمان پزشکی حرفه ای نمی شود.

اما ارزش یکبار امتحان خوب را دارد. من به همراه خانواده ام روزانه RX & GL DXN (حاوی 100٪ Reishi Ganoderma) برای حفظ سلامتی و مفید بودن استفاده می کنم. لطفاً توجه داشته باشید که گانوتراپی بسته به ترکیب بدن و سموم رسوب شده در بدن متفاوت است.

تاثیرات گانودرما

گانودرما هیچ عارضه جانبی ندارد. اما ممکن است پس از استفاده از این محصول برای مدتی واکنش نشان دهید. این علامت خوبی است و به این معنی است که این محصول سموم دفع شده از بدن شما را حذف می کند.

پس از چند روز ، این واکنش ها کاهش می یابد. به عنوان مثال ، اگر از سردردهای میگرنی رنج می برید. ممکن است سردرد شما چند روز بدتر شود. اما بعد از آن ناپدید می شود. اگر واکنش بسیار شدید شد. دوزهای خود را برای چند روز به نصف کاهش دهید.

تاثیرات گانودرما

گانودرما هیچ بیماری را به تنهایی درمان نمی کند. اما سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کرده و عملکردهای بدن را بازیابی می کند. بدن شما وقتی در وضعیت خوبی قرار دارد بهترین پزشک است و می تواند با هر بیماری مقابله کند.

عامل جالب این است که از جفت RG/GL در اینجا برای همه بیماریها/بیماریها استفاده می شود. این RG/GL برای همه بیماریها گرفته شده است زیرا حاوی 100٪ گانودرما ریشی است. که در سطح سلول کار می کند.

هنگامی که سلول اصلاح می شود. اندام ، ترکیب سلول ها اصلاح می شود و بنابراین کل بدن ، ترکیب اندام ها اصلاح می شود. برخی از Ganozhi (خمیر دندان) ، قهوه Lingzhi ، Cocozhi (نوشیدنی بهداشتی) به عنوان پشتیبانی استفاده می کنند که حاوی (15-28) Reishi Ganoderma است.

داده های علمی انباشته شده در 30 سال گذشته توضیح می دهد. که چرا ریشی گانودرما در تمام اعضای بدن ما موثر است:

سندرم روده تحریکپذیر

1) کارول همچنان وزن خود را کاهش می داد و از 50 کیلوگرم به 44 کیلوگرم کاهش یافته بود.

به مدت 10 سال یا بیشتر ، او نمی تواند از هر نوع غذایی با گندم ، گلوتن ، لبنیات و غیره یا میوه هایی که روده او را ناراحت نمی کند. و او را به توالت برود بخورد. او بسیار مریض و ضعیف شده بود و قدم بعدی بستری شدن او در بیمارستان بود. کارول صدها دلار برای داروها هزینه کرده است. و به پزشکان ، متخصصان ، بیمارستان ها و متخصصان طبیعی مراجعه کرده و “رژیم های معجزه آسا” را امتحان کرده است و هیچکس نمی تواند به او کمک کند.

کارول با دعای زیاد با این محصولات طبیعی گانودرما روبرو شد ، زیرا راه دیگری برای رفتن وجود نداشت. این محصولات طبیعی گانودرما به کارول کمک کرده است. تا از سندرم روده تحریک پذیر شدید رهایی یابد و با اشتیاق فراوان به این درمان ، ما دوست داریم به دیگران نیز کمک کنیم تا به سلامت خود بازگردند و بار دیگر از غذا لذت ببرند.

تغذیه کارول

کارول بار دیگر در حال خوردن کیک ، شیرینی ، لبنیات ، گندم ، غذاهای حاوی گلوتن ، سالاد ، آجیل ، سبزیجات ، میوه است و ما هم اکنون بدون نیاز به پیدا کردن و نشستن در نزدیکی توالت ها به رستوران ها و کافه ها می رویم. کارول بار دیگر انرژی دارد. شب را با آرامش می خوابد ، همانطور که IBS او را با درد بیدار می کرد و دوباره به وزن 48 کیلوگرم بازگشت و دوستان ما می گویند که او عالی به نظر می رسد.

او هنوز نمی تواند سیر زیاد یا ادویه جات زیاد یا کاهو بخورد. (او به جای کاهو زیاد بوکی چای می خورد زیرا هضم آن بسیار سخت است مگر اینکه آب پز شود) اما ما نیز بار دیگر به بستنی فروشی مورد علاقه او می رویم و او دیگر مجبور نیست با روده تحریک پذیر به توالت فرار کند.

1) آقای Ch.P.B. Chowdary – (سندرم روده تحریک پذیر ، روان پریشی افسردگی شیدایی) – مبتلا به 1980 – یبوست مداوم. درد غیرقابل تحمل شکم تحت گاستروسکوپی ، آزمایشات کولونوسکوپی قرار گرفته است. گزارشات نشان می دهد که التهاب روده وجود دارد و هیچ چیز قابل ردیابی نیست. من قبلاً در معده درد غیر قابل تحملی داشتم و این احساس را داشتم

زمان

زمان ، بهتر است به جای زندگی طولانی با این درد بزرگ ، فوراً بمیریم. با مشاوره دوست خوبم Mr.K. بابا رائو از تانوکو ، من شروع به مصرف RG & GL کردم. 25.12.2002 تا 31.03.2003 RG/GL دو جفت سه بار در روز. تسکین درد شکم و یبوست یافت شد. مشکل روانی نیز تا حدودی برطرف شد. از 01.04.2003 به بعد ، من دوز RG 6 ، GL 10 روزانه را افزایش دادم.

علاوه بر این ، من دوبار در روز از تونیک مورینجی ، 2 در 1 قهوه دو بار در روز استفاده می کنم. چای DXN دو بار در روز (چای سیاه با 2 قطره آب لیمو). هر دو بیماری شکمی و روانی 90 تسکین می یابد. من هنوز دوز بالا را ادامه می دهم.

سایر مقالات در ارتباط با تاثیر:

Anti-inflammatory Effects of Ganoderma Lucidum Triterpenoid in Human Crohn’s Disease Associated with Down-Regulation of NF-κB Signaling

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]